Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Elea is stephanie meyer de schrijvster van de twilight saga morgenrood is het laatste boek

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    twilight boeken zijn te gek!!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    huissen.. bij Arnhem

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hoi allemaal..

Kort berichtje..
    Ga zo hardlopen nl. (kilo's eraf, en even de buik/bilspieren langzaamaan trainen ;) ).
    Hoe gaat het verder?

Hier wel goed..
    Vera heeft weer doorgeslapen!
    En heeft nu voor het eerst 160cc op!
    ipv. 80-100cc .
    Gaat het nu eindelijk de goede kant op qua drinkne? Hopen het..

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Das een mooie fles Loran! SUcces met hardlopen benieuwd hoe het je bevalt. Ik ben vandaag ook voor het eerst weer wezen sporten op de sportschool, viel niet tegen maar hardlopen vond ik wel zwaar.

6. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    daar woon ik nu... :) haha

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    faith gister hald 9laatste fles en om half 7 wakker moeten maken omdat we naar boord moesten.. :) ..

We hebben heerlijk zeehondjes gekeken, en Faith vond het op de boot wel prima! Echt genieten :D ...

We gaan nu maar eens eten :) ..

Toedeledokie

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o grappig! Ik hoop ik ook snel weer ( huis staat te koop)
    Woon je daar al lang?

9. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedenavond!

Zo dat was een gezellige dag. Vanmorgen heerlijk wezen ontbijten in de stad bij het Feithhuis. Gezellig met vrienden en mijn nichtje. Iedereen was gelijk wakker, haha. Annemijn en Gijs hadden gelijk goed het volume erin, hahaha! Zo lekker is dat daar, in de stadstuin eten daar.

@4x eten: Floris bunkert in de avond wat, maar ligt om 20:30 in bed. Dus ik kom zeg maar op 4,5 uit!

@elea: en wij zuchten om 35 graden, 50 graden!!!! OMG dat is HEET! gelukkig bestaat er airco :D

@loran: is het lopen goed gegaan.

@Mars: wat lekker dat het goed ging aan boord

@Sterreke: ikke wil ook op vakantie! Maar heeeeeel veel fun!

@lvdb: Hulde aan de inbaker doeken! :D

10. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Pippelina, ja die airco heb je wel nodig ja 8)

Veel plezier met lopen Loran. Ik ben gister geweest, voor de derde keer en het ging best goed, een mooie 40 minuten kunnen lopen. Zelfs weer met de buikspieroefeningen begonnen... Maar oei,oei wat heb ik een spierpijn nu zeg :$ Auwie!

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik ben een zwemmer, zijn begonnen met 30 baantjes, wil ik straks opwerken naar 50 en daarna lekker het bubbelbad in :)

12. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    ik ben een nog nikser.........slecht! van mij! Maar zwemmen is ook zeker mijn ding!

13. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    pip: kom je op hyves op msn/? :)

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    @Gewicht baby's: LAs wat gewichten en alles was zwaarder als MIke. Mike woog afgelopen donderdag 4980 gr. Zijn er nog meer kinderen die tegen de onderste lijn aanlopen?

@50 graden: In las vegas hebben we een keer 53 graden gehad, maar was minder erg als hier 30 graden :D

@Boeken: Heb er hier ook nog een paar liggen. maar geen tijd om te lezen :D

Hier: Al heel de avond weer een huilende Mike. Weet even niet wat ik er mee moet. Wil niks.

15. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Sporten: Hier ook nog niet bezig. Wel wat buikspier oefeningen hier in bed. Wil binnenkort wel weer eens kijken voor een sportschool hier in de buurt :D

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nou hier ook een beebje dat net ineens wakker werd en niet in slaap komt... 8 weken sprong?? hebben hem maar ff op de arm zo een flesje en dan maar zien wat de nacht brengt...
    hele dag eigenlijk al onrustig, moeilijk in slaap komen korte hazeslaapjes terwijl hij normaal heel goed slaapt, ook overdag

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zo de mieters 50 graden ?? OMG!! dan kan je mij weg dragen (EN DAT IS EEEN KLUS ZAL IK VERTELLEN) ..

Faith ligt te koezen was gedaan.

Nu wachten op een smsje van me Forumdinnetje (die is nu aant persen :D ) ....

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Om de 4 uur: 8:00 - 12:00 - 16:00 - 19:30 - 23:30
    180-150-150-180-120

@Elea... we maken Pom nog wel wakker om 23:30 voor een klein flesje maar moeten haar inderdaad om 8:00 in de ochtend wakker maken. Ze is 's avonds na 20:30 wel stil in haar bedje maar we weten vrij zeker dat ze dan nog veel wakker is. Hopelijk gaat ze snel snappen dat ze beter lekker kan gaan slapen ;):D

@Linnie.. wat vervelend dat Mike onrustig is. Sterkte ermee enne... niet zo raar dat hij niet de zwaarste is gezien alles wat hij meemaakt. Pom werd geboren met 4100 gram dus niet zo gek dat zij inmiddels tegen de 6 kilo aanzit (ondanks de ziekenhuisopname)

@Sporten.. hier nog niet maar wil binnenkort weer gaan tennissen.. nu nog wel even regelen :)

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan

een hele klus valt wel mee toch?? ik zag op de foto's dat je alweer aardig slank omt kopje was!!

50 graden, pfffff, wij hebben dus ook in vegas gezeten in hoog zomer, en vond het geen doen!!! was blij dat we airco in dcamper hadden toen!!
    Elea, wederom, waarom doe jij bij de hoofdletter van je kindjes namen daarna een puntje?? (ben erg nieuwsgierig :):))

wij hebben heerlijk net 3 uurtjes buiten gezeten bij de houtkachel met roseetje erbij, nu een liter op....................... dus maar snel gaan slapen nu!!! :D:D:D

trusten dames!

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Babe ,als de mensen op naam gaan zoeken , en eventueel via haar kindernamen kunnen ze ze niet vinden omdat ze er puntjes tussen zet !!!!!

@Lin ik denk dat marit nu rond de 5 kilo zit , maar die is nu al verdubbeld dan wat betreft geboortegewicht , helemaal niet gek dat Mike wat achter blijft , nu hij het telkens zo zwaar heeft ..

Deel Deze Pagina