Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

@ linnie; L. is 4590 gram!

Hihi maar zijn geboortegewicht was 2100 dus dat verklaard veel.. hij groeit als kool namelijk!

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ja Wupsie das hier ook , MArit was 2400 gr en denk nu rond de 5 kilo ( moet morgen naar cb) , ze is dus nog niet groot maar doet et wel supergoed ..

Ik zag hier de rijstebloem al voorbijkomen , probeert iemand dat al ?
    Ik weet dat het vanaf de 4 maanden is , maar zal toch geen kwaad kunnen , ik wil er binnenkort oook mee beginnen , zodra ik op 4 voedingen zit

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Idd Babe zoals Marjon al zegt, tip van een vriendin die erg veel problemen had gekregen omdat ze dingen uit haar 'privé'leven hadden opgezocht op internet. Moet je het er maar niet neerzetten denk je dan misschien, maarja je wilt soms ook gewoon je verhaal even kwijt he. Dit maakt het net wat lastiger voor een buitenstaander om te neuzen. ;)

Hier weegt L.yvia nu precies 3 kilo. Maar dat komt natuurlijk omdat ze maar 1,5 kilo woog bij de geboorte. Haar gewicht is dus eigenlijk al verdubbeld :$

Babe, stoer hoor 30 baantjes. Ik zwem hier ook veel, maar na 20 baantjes ben ik op hoor. Beetje slecht conditie gekregen geloof ik :)

En ik weet niet meer wie zei dat 50 gradenin Amerika of zoiets minder warm was dan 30 in Nederland? Nou dat gaat voor de 50 graden hier niet op hoor. Het is echt zo heet, ik heb dat nog nooit meegemaakt. Wist niet dat het bestond. Zet de oven maar eens aan, trek na 20 minuten de deur open en steek je hoofd erin. Zo voelt de hitte hier :$ Nou, geloof mij, geef mij maar de 30 van Nederland hoor :p En nee, helaas, wennen doe je er ook niet aan. Vluchten wel, heel veel mensen zijn nu niet in het land. Wij gaan hopelijk over een paar weken ook, wat zal ik blij zijn om even uit die hitte te zijn zeg! 8)

Liefs elea

4. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Goodmorning....

Wat een stralende dag weer.... ga eerst ff kolven... kom straks wel terug!

Ciao

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Morgen

wij gaan weer slapen

doei

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wij zijn net van bed :) bedankt voor de uitleg marjon en elea!! ik snapte er al niks van hahahahaha,

Wij hebben heerlijk 3 weken vakantie met z'n drietjes :) lekker genieten!! Hubs geeft nu lekker de fles, kan ik ff zpen hahahaha :p

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    oh ja, straks naar CB voor 2e x prikjes :( afsrpaak maken in het ziekenhuis voor heupjesecho!! :(

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Lekker babebabe! Mooie periode om vakantie te nemen.. mijn man heeft eind augustus 2,5 week vakantie en dan is de kleine ook bijna 3 maanden,.. heb je toch wat meer ritme al enzo..

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    zekers, gaat perfect hier! lekker op vakantie vrijdag :)

Hoop dattie vandaag geen last heeft van de prikjes :(

10. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    sinds 2002, en sinds 2006 in ander huis

11. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen, benalleen vlg mij. nou dan ga ik even bellenblazen met daan ;)

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Sterkte met de prikjes

lvdb ah wie weet komen we elkaar wel eens tegen in de toekomst op het bureau ofzo haha

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames.
    Hier weer drama met drinke charlotte heeft zaterdag heel de dag 150cc per keer gedronken nu weigert ze weer en drinkt ze elke keer maar tussen de 60 en 100 cc snap der niets van.

OOhh worden jullie ook zo gestoord door al die rotvliegen in huis ggrr

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Gewicht:Was wel eveb fijn om te lezen dat er nog meerdere lichtgewichten zijn :D Mike woog bij zijn geboorte 3245gram.

natas: huilt ze ook veel bij het drinken?

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    LInnie ze stopt gewoon met drinken en als we dan verder willen proberen wil ze egt niets meer en als we dan togh de speen erin douwen begint ze te huilen/gillen.
    ze drink ook mega gulzig in begin
    ze kwijlt er pruttelt trouwens ook wel erg veel de laatste dagen

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Mischien toch een keer naar de huisarts gaan of er een kinderarts naar laten kijken. Mischien heeft ze toch wel iest onder de leden omdat het eten zo'n gevecht blijft.

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ja idd ik had het er laats op cb ook over en dan krijg je zown antwoord van dan moet je haarnietmeer drinken geven als ze niet meer wilt nou daar heb je wat aan:S

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Als ze goed groeit en verder tevreden is, is het niet erg als ze niet meer dinkt.
    Maar ik hoor jou toch hier wel vaak zeggen dat ze veel huilt.
    En dat in combinatie met het slechte drinken.
    Wat zegt jou gevoel? Denk jezelf dat er iets aan de hand is?

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

als ze goed groeit Natas en voor de rest tevreden is , heeft ze misschien niet zoveel nodig ..Marit drinkt ook niet zo heel erg veel ...........en de ene dag drinkt ze de flessen maar half leeg en de andere dag is zewel heel gulzig ........

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Linnie marjon.
    Zelf denk ik gewoon dat ze de ene keer meer nodig heeft dan de andere en in combinatie met dit warme weer drinkt ze stuk slechter dus denk zelf dat daardoorkomt ze groeit idd prima maaar snap gewoon niet dat ze zaterdag gewoon heel de dag 150 cc drinkt en dat ze er nu weer een potje van maakt maar goed het is vandaag ok weer warmer dus denk haast dat het daaraan ligt.
    Vind h et alleen erg vermoeiend zit zelf ook niet lekker in me vel vandaag alle kleding zit niet lekker de hond is vervelend heel de dag muggen om me heen haha wat een geklaag he sorry dames

Deel Deze Pagina