Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Natas: Ik herken het helemaal. Donderdag moet ik weer werken. En hoe dichter dat bij komt hoe rotter ik mezelf ga voelen. Begin er steeds meer tegen op te zien. Daardoor kan ik nu zelf een stuk minder hebben

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

Daar kan het idd bij mij ook doorkomen ik moet zaterdag weer werken helemaal geen zin ten eerste omdat ik me meissie alleen moet laten en dingen van haar ga missen en ik wist het natuurlijk toen we bezig waren met zwanger worden maar had nooit verwacht dat ik er zoveel moeite mee zou hebben.
    ten tweede ik heb gewoon mega rottige collegas die alleen maar roddelen en al die maanden dat ik thuis heb gezete maar contact met 3 collegas heb gehouden verder denkt niemand aan je.
    Zoals deze week is er een bbq op werk met alle collegas bewoners en ouders niemand die mij wat verteld kreeg het van een vriendin van me te horen die voor mij invalt op werk.
    hoop datik deze week reactie op mijn sollicitatie krijg

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    klagen mag natas, daar zijn we hiervoor!!

baal een beetje.... meneer net huilen en overstuur (zo moe wastie) nou slaaptie in de kinderwagen en moeten we em over kwartiertje alweer wakker maken als we bij CB zijn :( heb ik zo'n hekel aan!!! ach, de prikjes erin en dan vanmiddag maar een lekker lange koese doen!!

tot straks!

4. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook vlg wk dinsdag werken, ik vind het ok echt niet leuk en heb me voorgenomen extra te genieten vd laatste week (= ook weinig in huis doen ;))

natas: als ze goed aankomt, zou ik me niet teveel zorgen maken. ze hoeft niet persee het max aan drinken te krijgen he

babe: vervelend he dat wakker maken..!

kinderwagen slapen: mijne wilt dus echt niet. gister paar uur weg, en hele tijd huilen. nu doet ze het thuis prima onder de RRR maar zorgt dat er nou ook voor dat ze dan in de kinderwagen niet wil slapen? of omdat ze daar nooit te slapen wordt gelegd?
    ik durf niet zo goed meer ergens heen (niet dat ik dan niet meer het huis uit kom of zo) maar weet ook niet goed hoe ik haar eraar kan laten wennen. misschien toch maar gewoon proberen en als ze echt moe is erin leggen... tips?

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    HIer precies de zelfde reden dat ik niet wil werken. Wil mijn mannetjes nog niet missen na alle ellende die we gehad hebben.
    ook van mijn collega's heb ik verder niks gehoord niemand die belt om te vragen hoe eht gaat. Ook niet nadat Mike in het ziekenhuis heeft gelegen. (Ook maar met 3 collega's nog contact gehad)
    En na de ziekenhuis opname heb ik de klap gekregen en ben er nog niet boven op.

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Heb je toevallig een buggy/ kinderwagen die helemaal plat kan. Mischien kan je die anders al gebruiken. ( je kan ook een handoek onder het hoofdeind leggen in de wandelwagen bak. mischien wil ze graag wat zien ;) )
    Of een draagdoek is dat niks voor jullie? Mike valt dan altijd gelijk in slaap en ik heb dan toch mijn handen vrij

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    misschien nog niet gaan werke dan Lin..

8. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja misschien is dat een idee. al kan ze me in de reiswieg ook zien...
    of niet wnat ik doe er een doek overheen omdat ik geen parasol heb..
    ik ga vanmiddag boodschappen doen en dan zien we wel hoe het gaat. :)

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @LvdB , ik heb ook kindjes van de RRR , druk weekend gehad en dan is MArit ook uit haar doen , ze huilt dan gelukkig niet , maar gaat niet echt slapen ..ook dordat natuurlijk iedereen met zijn gok die bak in duikt als ze een handje zien bewegen , dus wat dat betreft krijgt ze dan die rust ook niet ( heb haar toen in de baby-bjorn bij me gehoueden en toen kon ze wel slapen).....En nu merk ik dat ze dan ook vandaag iets meer slaapt juist ....Hier vind Marit het heerlijkin de wandelwagen ....

10. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    gister was ze echt aan het krijsen. ook denk ik omdat ze te moe was om in slaap te vallen. bij ons was het wel goed. dus ik denk dat ik dan toch draagzak ook mee ga nemen. misschien helpt dat

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Zei mijn s.moeder ook al, maar ik heb geen zin in nog meer geroddel op mijn werk.
    En ik hoef maar 2 dagen. De ma en do. Dus dacht anders maar gewoon proberen. En dan zien we wel :)

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

dan heb je iig het voordeel dat ze niet de hele tijd aan haar zitten , dat vindt Marit echt helemaal niet fijn ........En op het feest wat wij hadden , waren ook wat Russische mensen ( vriend van ons met Russische vrouw getrouwd) en die zitten echt de hele dag aan hun kinderen , hebben ze de hele dag vast kennen ook geen box , dus als die zien dat tutje uitviel rende ze gelijk naar Marit toe om tutje terug te stoppen ...En hun zoontje is van eind februari , krijgt nog om de 2 uur de borst en s nachts ook nog 2 keer , maar hun hebben ook schrik niet een jaar zwangerschapsverlof !!:$

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Laat ze lekker lullen , daar boven gaan staan , kun je geen halve dagen proberen dan , als je straks echt de man met de hamer tegenkomt ben je veel verder van huis

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ik wil ook een jaar zwangerschapsverlof. Na het jaar is het wat makkelijker om de kleine achter te laten ;) ( Vind ik)

15. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    ga onze verzuimcoordinator wel eens bellen en met haar bespreken wat ik het beste kan doen.

16. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    berna: gezellig! enig idee wanneer je terug wilt? en waar woon je nu?

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Is misschien wel slim , het heeft niet echt op rolletjes gelopen bij jullie en als jordy straks geopereerd moet worden is het ook wel fijn als mama helemaal opgeknapt is van alles .....toch ...nu is het ff aan jullie zelf denken , werken kun je altijd nog en als ze jou een beetje kennen dan weten ze ook dat je niet zomaar piept ergens om , dikke knuffffffffffffffffffffff

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    morgen trouwens weer cb en weer prikjes , vorige keer werd ze zo boos ..................

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Linnie miss is idd slim dat je gewoon nog ff vrij neemt om alles te verwerken idd boeiend wat de andere mensen denken (is erg moeilijk ik weet het)

PPfft ff wat anders:p
    Ga vandaag nieuwe telefoon halen maar twijfel tussen 3 foons.
    De Black barry de I-phone of de nokia n900 haha

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Natascha wat vervelend op je werk zeg!

LVDb: slaapt ze ook niet als de kinderwagen beweegt zeg maar? dus als je wandelt?
    En ik woon nu in Duiven zodra ons huis verkocht is gaan we iets in Huissen kopen maar het is zo'n slechte markt op het moment helaas!

Deel Deze Pagina