er staan in onze straat een aantal huizen te koop maar ja verkopen is ook weer een ding. meestal valt ze met wiebelen wel in slaap maar gister dus niet. ik weet ook niet. ze valt dan nooit echt vast in slaap en wordt veel wakker. alleen als ik d'r slapend erin leg..
goedemiddag.. Hardlopen is wederom goed bevallen (was 2de keer). Vooral na de bekkeninstabiliteit.. Straks een ontmoeting met de ziekenhuisdames leuk leuk leuk.. We hebben veel contact onderling, dus dat wordt gezellig!!
marjon: spannend prikjes. Door jou berichtje kwam ik er achter dat Mike ook nog moest en we pas met 4 mnd weer een afspraak hadden gepland. Dus even gebeld en nu kan ik morgen even snel langs komen voor zijn prikken Dus ook weer geregeld Werken: Morgen belt me verzuimcoordintor me. Heb ook tegen me collega/vriendin gezegt dat ik er wel weer tegen opziet om te gaan werken. Daar werk ik mee samen dus dan weet zij het alvast. Zo ben ik goed bezig
vanmorgen met spoed naar de huisarts geweest. Had vorige week een kuur gekregen, en heb daar een allergische reactie op gekregen. Zo erg dat ik mijn vingers amper kan buigen/strekken, en zit zoveel vocht in. Hele lichaam jeukt en verga van de benauwdheid.. Heb nu andere medicijnen gekregen.. Hopen dat het nu wel werkt..
@gewicht.. Hier Vera vanmorgen gewogen.. Ze was nu 4460gram. Anderhalf week geleden 4400gram. Dus minimaal gegroeid.. Hmmzz.. Ze krijgt 4-5 flessen (drinkt nu ineens meer ), en oogt tevreden.. Wil over 2 weken overleggen met het CB, als het nog zo blijft.. En anders maar wat rijstebloem er doorheen (mocht ze niet gaan groeien)
hoi meiden! zo is eventjes geleden maar ben er weer hoor mijn paps was jarig gisteren ; werd 60! dus een leuk feestje gehad en verder lekker bij vrienden geweest en heeft Esmee heerlijk liggen tukken in het campingbedje ! ben zo trots op haar! ze slaapt zo lekker de laatste weken!!!! net ook naar het werk geweest ; even eenbakkie gedaan en met baas gebabbeld! ik ga nu wat meer in de marketing doen dan dat ik administratief ga doen dus das wel leuk! pfffffff heb er echt nog geen zin in om weer aan de slag te gaan maar ja is niet anders.... hoe is het hier ? ga nu even terug lezen!
Ik heb ook eht geen zin. Net het wel uitgesproken naar mijn naaste collega. Zodat zei er wel van weet als ik een keer niet zo in mijn hum ben.
boord..? pleziervaart? Yaro was afgelopen vrijdag 8weken, 58cm -precies het gemiddelde, en 4,8kg - net onder het gemiddelde maar nog wel in de curvelijn Yaro drinkt ook vaak in etappes. Eerst heel gulzig, dan even lantefanteren, dan doe ik ondertussen effe een pampercheck, en geef daarna de fles weer. Misschien helpt het ook bij haar om even iets anders met haar te doen? Afgelopen vrijdag heeft Yaro zn eerste prikjes gehad, wat wassie zielig!! Maar wel stoer, want toen we wegliepen was hij het al vergeten En hij heeft heel wat dames verleid. Eerst dus de arts van het cb, daarna in de hema toen ik met het fotoapparaat bezig was. kleine charmeur Gister trouwens kutnieuws gehad, szus heeft waarschijnlijk mk gehad Donderdag heeft ze de eerste echo, ze zou dan 12wk zijn. Maar ze heeft erg hevige bloedingen alsof ze ongie is en gaat er vanuit dat het dus mis is... Ze kon niet gelijk naar het zh voor een echo, dus ze moet tot donderdag wachten... kutzooi...
kimono: Das schrikken van je s.zus. Klinkt niet echt goed. Wel stom dat ze zolang moet wachten. Heeft Yaro geen last van zijn prikjes?
Ik ga nog maar even wat in huis doen. Echt geen zin, maar Jordy is bij opa en oma dus nu kan ik boven even alles goed doen. Tot straks
WOW!! Vera heeft (een groot uitvallende rok + t-shirt) maat 62 aan Zal ze dan in de lengte eerst gaan, en dan weer in het gewicht??
Wie weet Loran ....!!! Maar 60 grsm is niet veel , wie weet gaat ze nu heel snel een inhaalslag maken ..............
hier charlotte om 9uur 60cc gehad en ze slaapt nu nog zal ze slaap in te halen hebben geen iddeee waarvan:O Wou eigelijk direct naar de phone house om 13uur maar wacht eerst wel tot ze wakker word en nog flesje heeft gehad
kimo, kan ze echt niet eerder???? dat vind ik heel kwalijk hoor!!! CB prikjes gingen prima, alleen meneer heeft de hele ochtend dus niet geslapen, en wil dus nuook niet... oververmoeid, arm mannetje!! heb hem net een zetpil gegeven en de fles in de hoop dattie ff paar uurtjes pakt....... maar lijkt er nog niet op!
Hoi allemaal! Kimo, das kloten, maar belachelijk dat ze niet eerder kan zeg! Arm meiske.... Toen ik die bloedingen had, kon ik a la minute komen.... Berna, welkom!! Leuk dat je er ook nog bij gekomen bent. Loran, pff wat weer een pech zeg! Hopelijk trekt het vocht snel weg. Werk, wat een werk troubles lees ik toch weer. Sterkte dames die snel weer moeten werken terwijl ze er helemaaaal geen zin in hebben! Sara, vanochtend weer naar de kinderarts geweest en ze doet het super! Is nu 5 kilo en 59 cm. Haar nekje is nog niet zo heel sterk, maar dat was nu nog niet erg zei ze. Ze houdt hem met zitten wel redelijk, maar als de arts haar aan de armpjes omhoog trekt, hangt haar hoofdje echt nog naar achteren. Verder heeft ze de prikjes gehad. Huilen!!!! Maar gelukkig na drie minuutjes knuffelen met mama was ze het weer vergeten. Ze ligt nu lekker te slapen. Mama, ik ben zaterdag op controle geweest bij de gyn. Ik ben weer normaal verklaard! Haha! Ik mag lekker alles weer. Baarmoeder zag er goed uit, wond ziet er mooi uit, buikspieren zitten weer op hun plek, dus huppakee, trainen!!!! Gisteren voor het eerst in een jaar weer heerlijk wezen cachen. Voor degenen die niet weten wat het is, het is een soort schatzoeken. Overal op de wereld liggen caches die je kan vinden door middel van gps. Soms moet je ook puzzelen en vragen oplossen om ze te vinden. Als je meer wil weten even googlelen op Geocaching. We hebben er vijf gedaan en alle vijf gevonden. Heerlijk op de fiets, was wel kapot na die tijd van het omhoog fietsen, maar ook voldaan!
ga gelijk ff googlen! Jelmar slaapt gelukkig, arm manneke!! is gelijk het hele ritme in de war alstie z'n ochtendslaapje overslaat... hopen dat we daar vannacht geen last van hebben!
Een hele goedemorgen. Wij zijn heerlijk uit geslapen .. Half 2 werden Jacob en ik wakker en om 2 uur Faith whaha.. Babe: wat een bikkel is Jelmar. Hoop dat ie vandaag wel wat meer gaat slapen. Kimo: Wat klote dat ze pas donderdag kan ... Is een waddencruise schip vaart ie even een tijdje op als tijdverdrijf. En wij zijn gister mee geweest zeehondjes spotten haha Anyway heb alles bijgelezen maar alweer vergeten Damn it..