Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Jammerrrr Dean ligt alweer aan de fles :(
    Hoop dat hij wel gaat slapen weer!

2. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    gaaap mogguh!

gister weer lekker avondje. vienne sliep!! haha om 22 u wakker gemaakt voor voeding. kwam helaas om 4 uur weer daarna. wordt steeds vroeger! maar vlg mijn schriffie (die ik sndskort bijhoud) moet er nu weer 3 dagen 6.30 u komen ;) haha

straks haar wegbrengen naar kdv. zoveeeel dingen die ik kan en wil doen in 4 u. zal wel niks van komen dan :)

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wow yes en marjan, die van jullie slapen overdag lang rukken zeg! van 9 tot 13.00?? ik mag geluk hebben als hij 's ochtends een uurtje pakt!! hahahaha, druk kind :) maar hij is niet vervelend dan gelukkig, wila lleen maar spelen en gek doen!

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    vraagje om de hoeveel dagen poepen jullie beebs mijn meisje poept echt 1 keer in de 6 dagen en dan mega veel
    Net alles in de was kunnen doen mijn beddengoed en haar rompertje .
    Het was zo erg dat ik dr met romper en al onder douche gezet heb.
    Nou ja wij hebben een bad daar een hydrofiele luier in gedaan haar daarop gelegd douche op 37 gr en dan zachtjes aangezet.
    Nou ze vond het heerlijk :)
    Nu ligt ze schoon met warme kleren aan want mevrouw had het koud tja de 30 gr is voorbij .

5. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    melanina: here the same!!!! alles onder, van d'r buik tot d'r rug. haha beddengoed erbij. alles meteen in de was, anders krijg ik het er nietuit..

even stomme vraag: vienne gaat proefdraaien van 10-14 u op kdv. daan blijft daar normaal gesproken tot 18 u. dan zou ik nog wat uurtjes vanmiddag voor mezelf hebben. maar moet ik wel nog een keer heen en terug naar kdv. wat zou jij doen?
    sorry, die hormonen zorgen er soms voor dat ik besluiteloos ben...

6. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    hoi meiden,

ff kijken of m'n geheugen nog een beetje werkt:

Azss: balen meis, zit je niet op te wachten.. sterkte in iedergeval!

YenD: hoop dat je advocaat het voor elkaar krijgt. normaal vind ik dat de vaders ook een band moeten kunnen opbouwen met hun kind, maar M. is zo'n ei, dat ik begrijp waarom je het doet!!

Pip: fijn dat Floris 's middags weer lekker geslapen heeft.. hoop dat de krampjes nu langszaam aan gaan verdwijnen voor je.. (hier gaat het goed * klopt af*)

LvdB: als het niet al te ver rijden is en Daan lekker aan het spelen is, zou ik hem einde van de middag ophalen.. is ook belangrijk dat de oudste gewoon in hun normale ritme komen! Hier wordt Mick zo opgehaald door m'n schoonouders.. Normaal is donderdag namelijk hun oppasdag.. en Niek gaat vanmiddag daarheen, dan kan ik lekker paar uurtjes bijslapen

Tink: alles goed met je??? (ivm de www op hyves??)

ego: heb namelijk een infectie in m'n keel. gister verging ik weer van de pijn, dus ziekenhuis gebeld. mocht gelukkig gelijk komen. en nu dus medicijnen gehad.. hoop dat deze snel aanslaan, want ben het nu toch echt zat.. wil weer normaal eten en pijnvrij zijn!!

o ja, weet ff niet meer wie er nou weer last heeft van keel (dacht Loran) veel sterkte in iedergeval.. leef met je mee.......

7. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    o ja, en Nathalie echt een mooi verhaal!! wat heftig, maar zo bijzonder zo'n bevalling....

@Flamingo.. moest wel beetje lachen om je verhaal, sorry :):p
    zou mij namelijk ook echt kunnen overkomen zoiets..

@Linnie.. hoe gaat het nu met Mike

@Marjon.. hoe is het gister verder gegaan met de flesjes?? en de nacht??

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Morguhhhh (Het goede laat ik aar even achterwegen)

Vannacht niet zo goede nacht gehad. Of we zitten in regeldagen of me productie loopt erg terug.
    Mike had ik dus vannacht weer bij ons op d elamer gelegd. Zodat als hij maar eenbeetje wakker werd ik hem aan kon leggen nou dit is ook gebeurd.
    Om 2.00-3.00-5.00-6.30-8.15 is hij dus geweest. Nu ligt hij even te slapen in de box. Tussen het voeden door nog extra kolven en hopen dat ik snel weer stuwing heb. ( Wie ahd dat gedacht dat ik dat zou zeggen ;) )
    Ik zal vandaag dus niet veel online zijn.

9. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    kimm: Met Mike gaat eht nu wel iets beter. Gisteren had hij wel weer een slechte dag, maar doordat we nu goed opletten dat hij zo min mogelijk lucht hapt en hem extra lang laat boeren enz. Gaat het wel de goeie kant op

JIj ook heel veel beterschap. Hoop dat je snel weer opknapt. Dikke knuffel

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    heeft iemand ff link naar de hyves pagina?
    ik heb nieuw profiel dus ben geen lid meer...

11. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
  12. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    ;)Aszz;
    Wat ontzettend balen voor je... :( Ik wens je veel sterkte toe! En maar goed dat ze het nu ontdekken bij de nacontrole, anders was je straks nog veel verder van huis. Sterkte meis!

LvdB; Irritant zonder stroom...!! Bah, dat noodweer is ook maar niets!!
    Verder bij iedereen rustig gebleven? Hier wel... eigenlijk was het heftige er gelukkig al af. Mag ook wel. De bomen, troep etc van storm begin vd week ligt nog grotendeels hier in de buurt.

LvdB; Ik heb een inbakerdoek geleend van het C-bureau. Ze boodt mij dat aan toen ik aangaf dat Matthijs zichzelf ook zo wakker houdt met zn armpjes. Omdat ze vrij kostbaar zijn kun je het dan eerst proberen. Er zijn ook mensen die gelijk een duur inbaker systeem/doek aanschaffen en het later blijkt dat hik et kindje het totaal niet wil, of dat de ouders er toch niet achter staan. Misschien kun je eens vragen bij het c-bureau of ze er ook een te leen hebben? Ik mocht hem 2 weken lenen.... Inmiddels heb ik hem nog steeds in huis (3e week gaat nu in) maar hebben hem nog helemaal niet kunnen testen :( . Het was VEEEEEL te warm. Nu is het nog 29graden op zijn kamertje, en het mag pas vanaf 25graden vertelden ze me.
    Aan de andere kant lijkt die Puckababy me ook wel wat. Maar ik ga toch eerst dit proberen.

BabeBabe; :D Jij had ook wel een erg 'vervelende' avond zeg :p:p Bah bah bah moet er niet aan denken!!! ;)

Blubberbuik; Ik gister voor het eerst in de bikini, met mn vriendinnen die allemaal bijna 1 jaar geleden, of meer dan 1 jaar geleden bevallen zijn. Ik dacht dat ik nog een dikke vette blubberbuik had in verhouding met hun, maar viel eigenlijk reuze mee!! Voor dat het nog maar 10 weken geleden is deed ik niet onder voor de rest ;) (Tja dat is wel een fijn idee :D ) Nou wil ik niet zeggen dat het goed is zo, er moeten nog ongeveer 7 kilotjes af. Doe iedere dag braaf mn buikspieroefeningen... Maar alles smaaaaaaaaakt zo lekkerrrrrrrrr :D ... en een roseetje of wit wijntje 's avonds.......

YenD; Ben jij niet samen met je partner? Begrijp ik dat goed uit jou reactie over het ouderlijk gezag?? Ik vraag maar gewoon hoor..... :)

Slapen overdag; Van 9 tot 13 slapen???? Jeetje da's lang!! Whaaaaaaa :D.... Hier is hij meestal een uur tot een uur en een kwartier om de fles heen wakker. Daarna slaapt hij een uur, hooguit 1,5....

Melanina; Mijn kleine ventje krijgt flesvoeding en poept gemiddeld om de dag. Soms om de 3 dagen, maar nooit iedere dag... (die tijden krijgen we nog :D )

Kimm; Sterkte en beterschap met je keeltje!! En je mag lachen hoor om mijn ongesteldheids-bikini-blunder!! ha ha ook ALTIJD ZORGEN dat je iets bij je hebt... Maar ja, na 1,5 jaar niet meer ongesteld te zijn geweest...hmmmmmmmmmmm
    Ben er trouwens gelijk weer flink OUDERWETS BEROERD van :( :x Koppijn en krampen.... dat hebben we niet gemist....

Linnie; Sterkte vandaag. Hoop dat het snel weer loopt. Regeldagen zijn niet fijn.

YenD; link Mei 2010 mama's - Hyves.nl

Zo en nu kap ik er ff mee. Ga berg was wegstrijken en wil ramen lappen vandaag tussendoor... Toedelsss :)

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames.
    Wou op heel veel dingen reageren maar ben al de helft weer kwijt.
    Hier voeden nog om de 3a4 uur na elke voeding is charlotte ongeveer een uur wakker en dan slaapt ze weer.
    Yes ik hoop dat het gaatlukken.
    Vandaag word onze nieuwe overkapping geplaatst:D

EGO:
    VAnacht egt te rare nacht gehad om 24uur heeft charlotte 150cc gedronken om 5uur 180cc en net om 8uur 20 en ze tukt zo weer verder:D

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    klopt.
    ben gaan scheiden toen ik 30 weken zwanger was.
    we hadden niet echt leuke relatie, en ik hoopte telkens dat het beter zou gaan..
    maar dat gebeurde niet.
    toen ik hem t huis uit zette was hij na 2 dagen al bij zijn nieuwe vriendin, dus waarschijnlijk had hij die al langer.

ben nu druk bezig met de scheiding.
    wilt nog niet echt vlotten omdat hij overal moeilijk over doet..

hij heeft dean in totaal maar 3x gezien, en dan niet langer dan een half uurtje ongeveer..

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    het weer is echt wel wat minder vandaag he, gelukkig zou het morgen weer opknappen!

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Babe lekker togh zown dagje ertussen:D

17. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    even weer wat afkoelen in huis ;)

18. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Goedemorgen!!!

Julotte heeft voor het eerst in haar eigen bedje op d'r eigen kamer geslapen!!!! Ze slaapt nu nog..... heerlijk! Kan ik mooi effe kolven!
    Effe een vraagje aan de kolvende dames.... hoeveel kolven jullie gemiddeld? Bij mij wisselt het zoveel, 's ochtends 100 ml per borst en overdag soms maar 50 ml....

19. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    goedemorgen allemaal:)

Hier een spannende tijd die aan gaat breken..
    Hebben gister een bod gedaan op een woning (met een mooi stuk grond erbij, bijna 1,5 ha.).
    Huis is totaal gestript (zit gn bakmarer/keuken etc in).
    Dus moeten we dan helemaal opniuwe gaan doen.
    Lijkt ons erg leuk om dat te doen.
    Dus nu hopen dat we snel bericht hebben :)

@ yent.. :) Leuk dat je (bij deel 1) onze meiden nog hebt geplaatst :)

@ Deel 2.. We kunnen no redelijk snel, met de baby's er nu bij ;)

@ rest.. Zoveel gelezen, maar helft weer kwijt..

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    spannend Loran!! Hoe gaat het verder met je, qua je werk enzo? is dat geen risico nu met een nieuw huis? en hier is dus genoeg ruimte voor je paardedromen?

Natas, we zouden gaan picknicken straks bij een recreatieplas:( da thoeft nu niet meer ben ik bang.... heeft al 3 x geregend hier vanochtend, denk dat we nu de stad ff in gaan en daar ff lunchen ofzo, zitten we in ieder geval droog :)

Deel Deze Pagina