ik zou de koorts nog even aankijken maar als het oploopt zou ik zeker bellen.. wat hebben jullie kindjes nu aan? Ik had afgelopen nachten een romper met lange mouwen en daarover een dun slaapzakje zonder mouwen maar ik denk voor vannacht maar een romper met korte mouwen en slaapzak...
Ik had faith een spaghetty romper aan met een hydroluier als inbaker doek en dan een handdoek (gewone) er om heen anders wurmt ze zich los en dan een dekentje. En ze was niet te warm en niet te koud.. Vanavond voor het eerst een nacht in het ledikant, gaat dat goed. Gaat de wieg terug naar Oma
hallo! och babe... hoe is het nu? al wat gezakt? anders echt even bellen hoor voor alle zekerheid en bij koorts mag je hem niet inbakeren hé! dit ivm event. oververhitting en kans op wiegendood.... marjand: als je het niet ziet zitten met je s.ouders kun je wellicht een creche nemen of gastouder ofzo... maar dan zit je misscihen zelf wat rustiger! hoe is het verder?
kleertjes: romper en soms alleen luier. 's nachts in inbakerdoek (is wel 3 lagen) . dan alleen romper en vannacht denk ik alleen luier
geld de puckababyslaapzak ook als inbakeren dan??? dat is heel erg licht en daar ligtie niet compleet vast in.... hij gaapt nog veel, en ga zo weer ff tempen, hij heeft vanmiddag zetpil gehad, maar vanaaf nog niet... kijk het nog efkes aan, vind et wel zielig!!
Faith een klein flesje gegeven van 90cc. Dan om 21 uur weer een 180 en dan maar lekker koezeren. Dan zit ze vandaag op 9.00 180 plus 6 14.00 180 plus 6 18.00 180 plus 6 19.15 90 plus 3 21.00 180 plus 6 in 1 dag een dikke fles eraf gewerkt (gister zelfde schema ) ..
Babe ik zou egt niet gaan inbakeren want je kindje ligt er helemal vast in kan geen kant op dus ook ook de warmte niet kwijt
Hoi hoi.. Ontmoeting met de andere meiden was super gezellig! De oudsten hebben veel lol met elkaar gehad.. En Naomi wou om 17uur al naar bed, was kapot! Hebben het kunnen uitstellen tot 19uur Vera heeft weer haar huiluurtje.. ga daar even lekker mee bezig Fijne avond dames. Babe, hoop dat het snel afzakt, en indd. even geen puckababy gebruiken, ivm. geen warmte kwijt kunnen
nou, de koorts is iets gezakt naar 38,4 en volgens dokterswacht kan dit geen kwaad zolang hij maar wel alert blijft en niet suf is en goed drinkt, nou in de tummytub lachte hij heerlijk en heeft goed gedronken, dus heb hem wel in een rompertje in de puck gedaan, die is hartstikke dun en anders slaaptie echt niet... en daar hebben we beide niks aan!
Ola mama's! @ Marjand: Finn krijgt as. donderdag zijn eerste prikjes! Als ze ze later krijgen is dat helemaal niet erg, er zijn zelfs ouders die bewust kiezen om ze later te vaccineren! @ Babe: ohh koortsig, tis zonde arm manneke! Komt de koorts van zijn prikjes? @ slapen: Finn ligt alleen in een romper in een dunne slaapzak/trappelzak, zonder dekens! Als wij zelf gaan slapen leg ik nog een lakentje over hem heen. @ vraagje: Finn drinkt nu sinds een paar dagen zijn flessen helemaal leeg. 150+5. Hij krijgt alleen nog wel 6 flessen.. 6.30 - 10.30 - 14.00 -17.00 -20.00 - 23.00 Ik heb niet het gevoel dat hij behoefte heeft aan meer cc per fles, maar zou ik die laatst voeding dan toch laten vervallen?? Hij slaapt wel al een poos door... Hoe laat geven jullie de laatste fles? Vreemd he..maar ik kan me helemaal niet meer herinneren dat ik met Mika ook zo getobt hebt met die flessen. Die lurkte alles leeg wat hij voorgezet kreeg..haha Pfff...nog 3 weekjes, en dan weer aan de arbeit
@Deedtje.. dat hangt er vanaf of je de dag inderdaad om 6:30 wilt laten beginnen. Ik zou persoonlijk eerst naar minder flessen over de dag gaan en daarna pas de 23:00 er af laten.
charlotte ligtin spagetti romper met een dekbedovertrek erover in de zijslaper ze vind allemaal wel prima
@ Cygnet: met het oog op het feit dat ik straks weer moet gaan werken wil ik eingelijk van die 23.00 fles af! Maar zit er ook niet op te wachten dat hij snachts weer komt.. Misschien moet ik het gewoon proberen en kijken of hij het red van +/- 20.30 tot 6.30
Mooie foto tante! Ziet er gaaf uit zo. Kimono, wat een klote nieuws voor je szusje, en idd raar dat ze haar zo lang laten w8en. Babe, hoop dat Jelmar snel opknapt. Natas, ga je voor de iPhone? Elea, ik ben ook erg benieuwd waarom je in Qatar woont. Slapen, Dean ligt in een romper, met een lakentje, als ik 's nachts ga plassen voel ik ff of hij t warm of koud heeft. Als hij het koud heeft doe ik een dekentje over hem heen. Hij slaapt trouwens alleen nog maar op z'n buik. Op z'n rug blijft hij wakker worden. Ego, net thuis uit Zaandam, lekker uiteten geweest, carpaccio en daarna kangaroe! Was echt heeeeeeeerlijk!! Nu snel m'n bedje in.
Goeiemorreguh! Uh, Yes? Kangaroe???????? Smaakt het net als kikkerbillen ook naar kip??? haha, nooooit ergens op een kaart zien staan..... Deedtje, maak je hem er wakker voor, die laatste fles? Dan zou je dat idd eens kunnen proberen om hem niet meer wakker te maken. Maar als hij er zelf om vraagt, dan weet ik het niet zo goed....dan kan je misschien de fles wat kleiner maken en steeds wat minder ofzo, maar daar heb ik zelf ook nog geen ervaring mee, dus kan ik beter geen advies geven.... Mars, mooi hoor! Leuk dat je dan zo dichtbij nog kan komen met de boot! Slapen, tja, niet echt boeiend voor jullie wat Sara hier draagt he...haha Maar ze slaapt in een slaapzakje en altijd met lange mouwen, maar zonder broekje en sokjes erin. Bij ons is het 's nachts zelden boven de 25 graden op de slaapkamer. Fotoboek, YES! Ik kan het fotoboek van Sara gaan halen. Blijkbaar heb ik gisteren door de bel geslapen toen de postbode voor de deur stond, dus moet ik even naar het postkantoor om hem te halen. Heb hem via Blurb gemaakt, ben heeeeel benieuwd! Ben op 52 pagina's gekomen van de eerste zes weken. Uhm, er is iets geks met me aan de hand.....heb zin om te poetsen!!!!! Bizar....... Later !