goedemorgen Hier een heerlijk nachtje (ondanks die ellendige jeuk door de allergie (lijkt nu werkelijk geen plekje meer vrij ). Vera heeft van 21.30uur gesapen tot 07.30uur! Jippie!! Zo even de ID-kaart van Naomi halen.. Ben ik al vergeten sinds vorige week donderdag oops..
Goedemorgen dames. Loran smeer je in met menthal poeder of helpt dat niet? Asszz succes vandaag hoop dat alles goed gaat. Yes nee ga voor de nokia n900 HIer boutnacht gehad ga volgens mij ziek worden oorpijn keelpijn praten en slikken doet me togh zeer bah. Als de fysio is geweest ga ik direct ff met charlotte naar de drogist strepsils halen
@natas.. Hebben we geprobeerd, hielp 5 min. daarna kwam de jeuk alweer terug.. Als ik me douche/was, wordt het ook erger.. Iemand nog een tip??
gelukkig maar babe !! Marit vandaag haar spuitjes hopelijk heeft ze er geen last van ... @ASzz , good luck !!!! @Natas , beterschap !!
Goedemorgennnnnn, @Aszz... succes hè in het ziekenhuis. hoop dat het allemaal mee zal vallen.. @Loran.. balen joh, vind jeuk altijd zo irritant!! @Kimonootje.. jeetje wat erg voor je schoonz.. en dan die onzekerheid!! schandalig dat ze zo lang moet wachten.. bij Niek had ik ook bloedverlies, maar mocht gelijk heen voor echo (en alles goed, dus hoop dat het bij je schoonz. ook zo is!!) @babebabe.. kan me nog herinneren dat Mick alleen van de 2e prikjes last heeft gehad en van de 1e en 3e niet.. fijn dat de koorts weer gezakt is.. vind het altijd zo zielig als de kleintjes wat mankeren.. @Elea.. jeetje 50 graden!!! Hoop dat het alweer wat minder warm is.. @Natas.. heb uiteindelijk de blackberry gekozen.. maar zie dat jij voor de nokia gaat!! toestel heb ik niet gezien, maar vast een mooie hihi.. @Linnie hoe is het met Mike?? @Marjand hoe is het met je vader?? @LvdB.. haha lekker actie van je met die puinzak!!! en lekker bijdehand ventje die Daan, hou ik wel van... nou verder weet ik het ff niet meer.. o ja, m'n keeltje is zo goed als over.. wat ben ik blij!!!!!! En Niek heeft van 21.30 uur tot 6.30 uur geslapen.. was zelf alleen een spannend boek aan het lezen gisteraaf, dus lag er zelf pas om 0.30 uur in haha..
PPfft hoop het ook niet charlotte haar neusje zit ook vol met snotjes dus denk dat ze het ook te pakken krijgt. ben gewoon nerveus voor de fysio jesse enik zijn al maand bezig om charlotte niet meer op haar voorkeurskant te leggen hopen dat effect heeft gehad
Alpenmama, kangaroo was echt super lekker. Wel beetje een wild smaak, maar erg zacht vlees wel. Natas, niet ziek worden meis! En Nokia is ook erg gaaf! Aszz, succes zometeen. Verder weet ik t niet meer, m'n hoofd doet het nog niet helemaal.
Ik hoor meerdere mensen hier over ID kaart of paspoort voorde kleine. Is dat verplicht om nu al te hebben??
je zit met de id-plicht.. vooral bij een evt. ziekenhuisbezoek moet je het kunnen tonen. Hier scheelt het wel.. voor kinderen tot 2 jaar kost een id-kaart 8.95 (vond ik geen geld, dus nu alleen vera nog wakker op de foto zien te krijgen (proberen we nu al 2 weken), dan krijgt Vera er ook 1
Aszz; Succes in het ziekenhuis. Denk aan je. Natas: Hoop dat je niet ziek gaan worden en anders een reden om thuis te blijven Beterschap in ieder geval Kimm: Lekker he die nachten. Hier ook al een aantal goeie gehad. Met Mike gaat het trouwens nu wel beter. Weten nu de oorzaak dus we kunnen het zoveel mogelijk beperken. YenD: Kangaroe?!? Is dat lekker? Marjand: Hoe is het met jou? Zo met mike voor zijn prikken.
Hier nog geen ID -kaart ........Wist het trouwens niet .... Maar ik ga ervan uit dat als mijn meisje hulp nodig heeft , dat ze het toch wel krijgt ....................
eerst maar eens op vakantie en dan dat maar eens gaan bestellen .......................of misschien nog wel vantevoren , je weet nooit wat er op vakantie gebeurd .................... weet iemand hoelang het duurt vioordat id-kaart klaar is ?