cool, asz en ook mooi met beamer buggyinzet enz : ook hier voorlopig niet denk ik. al hoewel, de reiswagen wordt wel erg klein. bijvoeden: wel jammer, maar niet eerder dan 6 mnd denk ik. of ik moet toch sneller gaan stoppen met bv uhm: ff terugleze
Wat een lekkere kerels, i love it! Oh mannen, die hommel van me maakt gewoon een hele watermeloen ala 6.10 kilo meester en raad waar de schillen liggen.
Ja dat was leuk WK kijken, met vrienden en mijn broertje + zijn vriendin. Films kijken is er ook erg leuk op!
bram kijkt met schuin ook naar de foto, zegt ie: "wie is dat?". hahahahah, ik : "aangenaam, je dochter!"
Mama ik ben niet van plan wakker te worden hoor ( moest dr wakker maken want we moesten naar de boot toe) ... Kijk eens hoe n rond gevulde buik Bekijk bijlage 87060
haha ja zijn excuus was dat hij er niet goed voor zat. hey wat een dikkie buik. en ook een aardbeienvlek? daan heeft er nog steeds een op z'n schouder, wordt heeel langzaam kleiner.
Jups, begon als klein pukkeltje en is tot dit uitgegroeid. Ach ben allang blij dat ie onder de romper zit en je m amper ziet. Trekt wel weer weg al kan dat ELF jaar duren..
ja is best lang. ik had een webadres gekregen van cb, maar weet niet meer wat. daar kon je erover lezen vlg mij. daan zei laatst in lift: oh, kijk , rood! hij kan het normaal niet zelf zien nl en nu zag hij in spiegel. kan altijd nog weghalen als hij zelf wilt
ja indd. Ze zouden zelf weg moeten trekken, maar hij zit op dr buik. Als die niet weg trekt kan ze zelf de keuze maken om hem eventueel weg te laten halen. Maar ja wie ziet at nou op die plek
ik ga viënne wakker maken voor laatste (5e) voeding. zo had ze vorige wk nog 6 tot 7 en nu zo laat pas 5e voeding. oh misschien nog even vierdaagse nieuws kijken. welterusten!
ik heb weer spam op hyves. www.lindator.hyves.nl en ook bij jordy www.jordyschalkwijk.hyves.nl Wie het leuk vind mag kijken. Moet wel vriendjes zijn