Morgen! Hier goed geslapen, weer van 22 uur tot 6. Lekker hoor En nu slaapt hij weer heerlijk. Mooie babyspam zag ik voorbij komen! Wat een schatjes. Nathalie, jammer dat je moet stoppen, maar soms is het niet anders! Ik baal er ook nog steeds van dat ik al die medicatie moet gebruiken waardoor ik geen bv kon geven Oeh, a.s. zondag wordt mijn haar geknipt... in een bob! Niet zo kort naar achteren, maar wel kaaklengte. Ben heel erg benieuwd hoe het staat
Aszz whooww en bob weet je het zeker krijg je geen spijt? Ik heb vroeger oook keer al me haar eraf laten knippen en toen bob gezet maar men wat had ik een spijt
hhhahaha ik bedoel bob heb beetje last van typtyfus af en toe dan typ ik te snel met allemaal fouten haaha
Oke, dan ga ik maar masseren! Heb ik al gedaan vandaag maar zal het een aantal keer doen dan. Thanks!
heb ik ook , ik denk dat je teveel hebt geplaatst en je eerst een boel bijlagen moet weghalen , is denk ik iets nieuws ..
Als je foto doet uploaden , staat er voortaan bovenin een blakje met hoeveel mb bijlagen je hebt en dn kun je ze ook eraf gooien , zodat je denk ik weer foto kan plaatsen .
Dan is Cherell ook wel redelijk gemiddeld... Die is nu 5100 gram en 57 cm. Al vind ik niet dat ze heeeeel snel groeid.. aangezien ze bij de geboorte 4130 was! Maar goed..... Wie was er trouwens laatst bezig met een huis kopen? Wij hebben morgen een afspraak met de hypotheekadviseur om te kijken wat we kunnen opnemen... (weten al wel globaal maar toch)... en zijn nu vol op huisjes aan het kijken!! Zo leuk!!!!!!! En zijn er al weer dames die aan het werk moeten? Ik begin 1 september.. heerlijk vooruitzicht dat ik nog bijna 6 weken vrij heb.... en gelukkig is alles geregeld qua kinderopvang en ouderschapsverlof voor mijn man.. Ik zie er ook wel naar uit om dan weer aan het werk te gaan... ik mis het eigenlijk wel... ik hou wel van een goede balans tussen werk en mijn gezin...
ja dat vraag ik me ook wel af , alhoewel hier al wel een lekker koel windje af en toe waait . Volgnede week wordt het volgens mij een normale zomerweek .............lekker , kindjes vakantie en leuke dingen doen en de 30e een weekje op vakantie !!
weer wij zitten binne opgesloten veel te warm buiten. werk zaterdag weer beginnen morgen gesprek met gastouderbureau geen idee hoe dat allemaal in zijn werk gaat en hoe snel allemaal etc MAMA2010 kun jij mij info vertellen?
Ik en mijn gezinnetje Hebben morgenmiddag weer een gesprek met de hypotheekadviseur.. En hopen een voorlopig koopcontact binnen te hebben morgen.. Hebben gisteren een woning onder optie laten brengen (zal zo link even geven). Dan kan de hypotheekadviseur nu alles in werking stellen
Huis te koop: Molenpad 3 9678 RE Westerlee Gn [funda] link van ons (onder optie laten leggen) huis.. hopen dat de financieën snel rond ijn Tuin is overigens groter dan de foto's laat zien.. En in werkelijkheid een paradijs, qua rust, ruimte etc.
Wat wil je weten dan? heb je al een gastouder? doe je via een bureau? voldoet de gastouders aan de eisen? (diploma etc nu)
klopt.. Maar dat kan tzt nog.. Mogen 50m2 uitbouwen.. Willen op de zolder, weerzijde dakkapellen laten plaatsen.. muur tussen keuken en woonkamer eruit breken.. plafond eruit. cv. aanleggen/laten plaatsen.. verder valt het wel mee ziet er stukken beter uit dan dat andere huis
nou leuk joh!! wij hebben ook morgen afspraak met hypotheek adviseur.. en vrijdag met een adviseur van onze bank.. kijken qua verschil etc.
maar goed.. we kunnen er (bij wijze van) zo intrekken, likje verf geven (hoognodige doen, zoals cv etc.) en dan vanuit daarbinnen langzaam dingen gaan doen..