wij hebben het ook bij 3 verschillende laten doen.. kwamen alle 3 ongeveer rond hetzelfde uit. Wij gaan terug naar de hypotheker (gaf beste advies, uitleg etc.)
Loran ziet er mooi uit Mama 2010 we hebben morgen gesprek met bureau gastouderopvang nederland heet het we hebben nog geen gastouder. Gaan hun die voor ons zoeken? hoe lang kan dat duren enz?
Jelmar zit in z'n 12weken sprongetje... beetje hangerig, maar leert wel allemaal nieuwe dingen bekijken en geluidjes maken, lagguh!
Oh ja ok ok... dan hebben ze waarschijnlijk wel de juiste mensen in huis met diplomas, check dat in iedergeval! Bij ons duurde het des tijds 2 maand voor dat ze kon beginnen bij de gastouder... alleen zijn wij er begin dit jaar mee gestopt... en gaan beide dochters vanaf september naar de kinderopvang. Positieve van de gastouder is, huiselijke omgeving, flexibele ophaal en wegbreng tijden etc... Negatief bij ons.. beperkte speelruimte, gingen bijna nooit naar buiten, weinig kinderen van eigen leeftijd, geen voorbereiding op school zoals bij de kinderopvang. Bij de kinderopvang leren ze echt gezamelijk eten aan tafel en drinken... verschillende soorten speelgoed, grote buitenspeelplaats.. liedjes zingen etc.. samen spelen.. Maar goed ieder zijn eigen keuze natuurlijk.. Al hebben wij dus wel in beide ervaring.
mama2010 oke thnx ja alle gastouders moeten de diplomas etc hebben kinderopvang is gewoon geen optie bij ons omdat ik inde gehandicapten zorg werk is gewoon te onregelmatig.
Goede Middag!!!!! @Pip: Een hele dikke knuf voor jou!!!! @Nathalie: Meissie ook een dikke knuf voor jou! Let goed op je zelf. Ik heb me mega schuldig gevoeld omdat ik ging stoppen met de BV (trok het niet meer met het kolven) had zo graag anders gewild....Maar soms is het niet anders meis. Het is veel erger als je door de BV depri wordt (in mijn geval ging ik me ergeren aan Koen, en dat is al helemaal niet de bedoeling) Echt hoor je hebt je best gedaan en de kleine heet al zoveel goeds van je mee gekregen...Dikke dikke knuf! @Yes: Waarom probeer je niet hongerige baby voeding met een los schepje Jonhannes spul. Ik heb nu comfort voeding maar dat komt er ook met de zelfde gang weer uit dus nu gewoon een extra schepje johannes spul... @Linnie: Leuke foto's weer... @Natasch: Beterschap! @@Aszz: Fijn dat het allemaal goed is gegaan. @Loran: Ook beterschap...Enne leuk huis... @Babyspam: Leuke foto's weer!!! @Pip: Ik heb gestemd hoor... @Maat kleren: Hier al een tijdje in maat 62 maar dat wordt al krap met sommige kleertjes...Volgende week weer wegen en meten ben benieuwd....Laatste keer (dik 2 weken geleden) was hij 6100 gram.... Hier nog een site met aanbiedingen van luiers enz... DeGoedkoopsteLuiers.nl Ehhh verders weet ik het allemaal niet meer solly!!!!
Marjand mooie fotos hoor wat doet die afstandbediening daar is koen al aan zappen ik voel mezelf ook nog steeds dikkie dik ga ook maar mooie op de fiets naar werk normaal zou ik met de auto gaan maar fiets is nu togh wat slimmer als ik nog 10 kilo kwijt wil
Leuke foto's Marjan !! @Loran , leuk huis !! Wat zijn de huizen overigens goedkoop bij jullie zeg , voor die prijs heb je bij ons niet eens een rijtjeswoning .................
Marit was gisteren zo uit haar doen door de spuitjes en ik had een arts , nou jee wat een zweverige d**s !! We waren klaar voor de inentingen en ze vroeg hoe Marit daar de vorige keer op gereageerd had , ik zei dat ze toen heel erg boos was geworden en heel hard had liggen krijsen ..Volgens haar kwam dat omdat dat tegenwoordig niet aan de baby werd uitgelegd , vervolgens ging ze Marit uitleggen wat er ging gebeuren met een heel lief stemmetje ......Marit ik ga je nu een spuitje geven en dat is niet fijn en dat doet pijn ......... en bij de volgende spuit deed ze dat weer .............. Ik geloof niet dat het echt geholpen heeft want Marit werd weer erg boos , hahhahah Vandaag slaapt ze lekker veel en is als ze wakker is ook weer lekker rustig aan het spelen in de box ........
Even gauw iets van me laten horen;;;; Beetje drukke paar dagen gehad dus vandaar weinig online. Mijn vriend heeft ook vakantie nu, dus we genieten lekker met zn 3en. Wij gaan morgen 14dgn op vakantie, we blijven in Nederland en gaan naar de camping. Hopen dat het mooi weer blijft!! Ik lees later alles bij, maar ga nu inpakken. Misschien heb ik op de camping de laptop ook wel bij me... maar zit er ook over te denken om dat ding thuis te laten... Matthijs is vanmorgen voor het eerst van 8 tot 13 naar het kinderdagverblijf geweest om even te wennen. Het ging echt hartstikke goed!!! Ben er zo blij van. En wij hadden ook een gerust gevoel om hem daar achter te laten. Hoop dat met jullie alles goed is en met de kleintjes... maar ik lees later hier weer even flink bij.... Ik zal wel veel gemist hebben. Groetjes allemaal!!
@marjon: geloof daar ook niet zo in.... @flamingo: lekker thuis laten dat ding...dan heb je echt vakantie....geniet er lekker van!!!!