marjon: ja je moet dannatuurlijk ook die kleine elke keer uit bed halen. tja, ze gaat gewoon in patroon mee he. gaat goed met d'r ?
Pip, lekkere babyvetjes zeg Vervelend dat het niet lekker loopt, kan je geen tip geven. Hier loopt het sinds een week echt super. Hij was zo onrustig, huilerig. Nu zit hij op meer voeding en het gaat echt perfect. Hij heeft vanmiddag gewoon 3 kwartier in de box gelegen, en gekeken naar de mobiel en zijn knuffels. Daarna is hij lekker gaan slapen. Nu gaan we naar de Mac!! Lekkeeerrrrr. Is alweer even geleden. En spijt krijgen van mijn bob? Misschien, maar het is maar haar dus het groeit wel. En ik denk dat het wel erg leuk staat, is even wat anders.
Marjon ik was niet meer gaan wegen. Ben elke dag bijna opstap geweest, en wil nu even rustig aan doen voordat darren weer thuis komt. De 27ste moeten we zoiezo naar het cb toe.
Hey Yes zei het alleen maar omdat je die voeding toch al gekocht had? Is zonde om weg te gooien....Maar als dit goed gaat moet je ook niet zomaar over stappen... Heb jij trouwens wel eens gekeken bij de Large? Hebben veel van ehhh weet ff niet meer hoe die heet maar wat jij zo leuk vind...hardy of zo? wacht zoek het ff op: BABYSTUFF | Large Popmerchandising hét bedrijf voor: Bandmerchandise (T-shirts, longsleeves, caps, back-packs, wallets, enz), cd's, lp's, video's, dvd's, boeken, posters, vlaggen, kleding, fun-items, gothic, horror, magic&mystery en celtic gerelateer
Marjand nee nog niet:S hopen op morgen. Net weer terug van de osteo charlotte is weer los ze was al helemaal los dus we hoeven eerst niet weer
Nou ok, mijn verknipte swaddel me heeft dus geresulteerd in een baby die 4 uur achter elkaar heeft geslapen! JIPPE!! Als hij wakker is vermaakt hij zich super, nu ook zit in zijn wipstoel op zijn beren te meppen en te brabbelen, zo schattig! Nou hopelijk kan ik het slechte overdag slapen patroon verbreken! O ja en die spenen..........................BLEH was het, haha Annemijn liep er mee rond......allebei tegelijk
Het gaat heelgoed met haar , na de langzame moeizame start , gaat ze nu erg goed ..... Mooi 5 voedingen en laatste fles om 22:00 en dan pas weer tussen 7:00 en 7:30 .... Kijken hoe laat dat wordt als T&T vakantie krijgen ............
Marit vind de wipstoel nog niet zo heel erg leuk , ze vindt het ook niet erg , maar het liefste is ze aan kijken naar haar mooie mobiel
Joehoe!!!!! Koen ligt al weer op bed...(*klopt even af) Na de gebroken nachten en dagen van afgelopen week is dat echt een verademing...Voor wie er in gelooft ik denk dat hij weer een sprongetje heeft gemaakt. Hij is nu zoveel vrolijker en heeft bijna de hele dag geslapen... Gister om half 10 is hij gaan slapen vanmorgen om 6 uur kwam hij pas weer...toen eigenlijk meteen weer in slaap gevallen tot half 10 toen weer flesje. Half 11 weer op bed half 1 wakker naar beneden en nog een uur liggen maffen in de wagenbak...half 2 flesje toen om 2 uur weer op bed om half 4 wakker weer flesje om 4 uur weer op bed en nu net om 7 uur weer een fles en nu net weer op bed...denk dat meneer wat in te halen heeft....
Natas: Wat een goed nieuws .. Marjan: Bijna aan de klus of niet Hier, ex-schoonzus is even langs geweest. voor het eerst Faith vast gehouden .. Na 1 dag stond ze al op de stoep om dr te bewonderen.. (kan ik van me schoonzus nu niet zeggen ) ...
Wat een leuke babyspam weer. mama2010: Super man hoe je baas reageerd. Voeding: Ik zorg wel dat hij 5 voedingen op een dag heeft. Soms zit er 3 uur tussen en soms 4 en half. Meestal komt hij wel zelf. Ik probeer wel de laatste voeding niet later als 23.00 te geven. Hier zo maar een kolven dan geeft Jeroen de laatste voeding om 23.00 en dan kan ik zo naar mijn bedje toe. Morgen er om 6.00 uit om van 7.30 tot 17.15 te werken :'(
trusten en werkse morgen Linnie, komt vast goed!! mooie babyspam Jelmar is erg onrustig vandaag met slapen en alles... zit volgens mij midden in z'n 12weken sprong, vermoeiend hoor!!
Donders wat een rot progamma is 60 baby's per uur. Heb als een gek zitten janken. Marjan bedankt voor de link! Darren krijgt nieuwe schoolspulken van ed Hardy!
pfffff, als je het niet gewend bent is het echt ruk als je beeb blijft huilen.................... hij heeft kwart over acht z'n laatse fles gehad, viel als een blok in slaap, liet 60cc staan, maar vooruit..... meestal slaaptie dan gelijk lekker in z'n wiegej..........nou, heb em net pas weer rustig......... en krijsen in z'n bedje, had em nog wat bijgegeven om kwart over negen, dacht misschien heeftie nog honger... flink laten boeren, schone pamper... hij heeft niks meer of minder aan dan vorige nachten, en maar huilen....... hij is nu ff stil, hoop dattie lekker gaat maffen nu! I HATE sprongetjes..... behalve die nieuwe geluidjes en dingen vastpakken en al die andere nieuwe dingen die hij doet... die vind ik wel leuk
pip: wow ,lekker zeg. dat mag vaker of niet? knuffel! wipstoel: ook pas sinds paar dagen in gebruik. kan ze lekker dichtbij de mobiel en vlg mij vindt ze dat wel leuk yess: erg he?! ik heb het voor het eerst gezien, bleuh...
babe: ja he, alles uurtjes overmatig huilen zijn dan voor allebei teveel.. komt goed. steeds vaker leuke dingetje. ben vanavond ook weer drukker met d'r geweest. vanaf 18.30 wakkergevoed en half 9 en net weer. tussendoor wel lekker in box. maar continu bezig dan. lin: komt goed!