mooi huis kun je veel mee doen inderdaad 180cc, proberen 4 uren ertussen te laten, maar ik geef Jelmar ook wel es na 3,5 uur hoor alstie honger heeft, op een of andere manier komt het altijd wel weer uit NOu, de picknick is gecancelled, ga zo de stad in te lunchen naar de V&D, ook leuk
nee, alles hangt van je beeb af! die van mij is overdag niet zo slaperig en is al erg lang en heeft nog maar 4 voedingen en slaapt van 9 tot 8! andere kindjes zijn kleiner, moeten nog 6 voedingen en komen 's nachts nog... je kunt niemand met elkaar vergelijken (helaas, zou wel es makkelijk zijn als we gewoon allemaal hetzelfde moesten doen hihi).... ik doe gewoon wat Ik denk dat goed.... en Jelmar is harstikke happy en doe anders niet dan brabbelen en lachen en eet, plast,poept goed...
zingen jullie ook voor je beebs? ik wel, vindie schitterend!! ik zoek van via youtube Liedjes uit grootmoederstijd, dan krijg je liedjes als 'in de maneschijn' kabouter spillebeen, zag 2 beren etc.... vindie schitterend, zo'n vals zingende mem
Mooie huis Loran....ben jaloers...hopelijk gaat het door voor jullie Maar zag ik nu goed dat ze de vraagprijs hebben verhoogd? Liefs floor
thx Nou die van mij is de 26ste geboren nadat ik 42 weken zwanger was en ingeleid moest worden. 4200 gram en 53 cm Lekker aan de maat dus. Hij doet het goed, heeft voor het eerst 2 nachten doorgeslapen, dus dat is ook wel lekker mag hij vaker doen. Nu op naar de nacontrole zo ik ben benieuwd...
klopt.. Ze hebben de dakpannen aan de achterzijde volledig vervangen. En hebben nog meer werkzaamheden aan het huis verricht (wat de waarde omhoog deed doen). Verkoopprijs was van 2 jaar geleden, was toen ook al in verkoop gezet, alleen later weer ingetrokken. En nu alweer 1 jaar te koop Ze zijn er nog steeds mee aan het klussen/verbouwen. En staat op contract wat hun nog afmaken etc.
zal ik eens wat slechts vertellen.... ben nooit op nacontrole geweest!!!! ik vergat steeds een afsrpaak te maken, en als ik dan wou bellen was het geen 'beluur' en stond de voicemail erop.......... en nu istie morgen alweer 11 weken!!!! oepsie.... is dat heel erg?
goedemorgen! jeetje wat veel om weer bij te lezen YenD: spannend hoor ! hoop dat het lukt! weer: ja lekker hoor even wat verkoeling! gelukkig knapt het daarna wel weer goed op ; wel fijn om nog even te kunnen genieten van het mooie weer tijdens ons verlof! VRAAGJE: ik moet Esmee straks ( als ik weer werk ) 1 x per week ophalen van KDV... manlief heeft de auto echt nodig dus ik moet haar op de fiets halen ( ik fiets altijd naar werk en lopend is het te ver... ) hoe krijg ik Esmee mee?! er is een systeem te koop: baby mee van Steco zodat je de maxi cosi op je fiets kan klikken óf ik moet zo'n 'tentje' achter mijn fiets kopen en haar daar in vervoeren..... waar zouden jullie voor gaan?!
@nieuwe mama. Welkom!!!! @natas.. zo da's netjes 180 cc..!! en zou er wel 4 uurtjes tussen proberen te laten en als ze echt eerder komt, dan een kleiner flesje aanbieden.. ik heb vanmorgen ook voor het eerst 180 cc gegeven in de hoop dat ie er dan wat langer tussen laat.. zit namelijk nu op 6x 150 cc en wil eigenlijk naar 5x 180 cc omdat het vaak de laatste uurtjes net iets te dicht op elkaar zit.. maar nu na 180 cc wilde ie al na 2,5 uur weer eten.. soms wou ik dat er een gebruiksaanwijzing bij zou zitten hahahah.. @Dag.. zou eerder voor zo'n systeem gaan dan zo'n tentje.. maar moet eerlijk zeggen dat ik zo'n tentje nooit goed bekeken heb, maar vind het niet echt stevig uitzien.. en met zo'n systeem zitten ze in de maxicosi en dat bied lijkt mij meer stevigheid.. maar net wat ik al zei, heb me nooit in zo'n tentje verdiept.. een andere optie is zo'n bakfiets.. vrienden van ons hebben die en bevalt prima.. (vind ik persoonlijk ook stoerder staan dan zo'n tentje..) alleen is die best wel prijzig en fiets ook wel zwaarder..
ik heb een inwendig onderzoek nog gehad en denk dat het wel verstandig is om even een afspraak te maken... jee weet maar nooit waar het goed voor is!
@Loran.. spannend joh!! duim duim duim..... hier net de eerste kleertjes al weer uit de kast gehaald.. wat gaat de tijd toch snel, soms ff te snel voor m'n gevoel en wat een berg kleertjes die ik al weer naar zolder kan brengen.. ook wel zonde, sommige kleertjes heeft ie maar 1x aangehad..
thanks meis! ik kies ook eerder voor zo'n systeem hoor tja we hebben net nieuwe fietsen en een bakfiets vind ik ook weer zo wat... het is maar 1 x per week dus een prijzige oplossing.... denk dat ik stiekem mijn keuze ook wel gemaakt hebt maar ja toch even jullie mening nodig heb om me over de streep te krijgen 8)
@babebabe.. zou gewoon nog een keer bellen naar ze.. dan hoor je vanzelf of ze het nog nodig vinden.. hier was het meer gezellig. had echt een leuke VK, dus meer zitten praten over hoe ik de bevalling ervaren heb, hoe het nu met Niek gaat en de combi Mick/Niek.. en ze heeft nog wel even gevoeld aan m'n buik, maar geen inwendig onderzoek!!