Lvdb ik zou ook vandaag gaan maar uitgesteld nu over 2 week jjeeeejj ben online met me foon wil prima wel ff wennen
Natascha, goed zeg dat je een gesprek hebt! Noah weegt volgens de weegschaal alweer bijna 6 kilo. Gaat hard hoor! Die bakfiets hier is ideaal. Rein is laatst met Nathan en het buurjongetje ( = even oud als Nathan en ze zijn dikke vrienden ) naar het strand geweest met de bakfiets. Fijn ding
pfff, Jelmar is z'n avondritme totaal kwijt.... valt na de fles wel knock out... maar duurt maar 5 min en dan zijn we klaarwakker!!!! ben alweer sinds half negen bezig hem in slaap te krijgen, monstertje is het toch!! ons eerst wekenlang verwennen met half negen slapen, en nu ineens dit hahahaha
internet op mobiel is bij die van mij wel te doen, maar beetje lastig!! ben dus gewoon vanaf morgen een hele week weg, ook hiero!!!!!!! ga ik ook echt niet allemaal bij kunnen lezen vrees ik......... ach, de belangrijke dingen vraag ik dan wel ff ga nu ff tv kijken en hopen dat het kleine schattige monstertje zich lekker naar dromenland toe laat gaan!
Babe: Fijne vakantie.. Faith is dr regeluurtje kwijtgeraakt gister en eergister steed huilen denk indd een sprongetje.. Maar vandaag is het een echt engeltje heerlijk..
ik ga ff douchen en dan lekker onder de wol! morgen een drukke dag ivm het opruimen van onze garage....... grrrr een drama klus vermoed ik nu al... maar goed het MOET echt gebeuren dus hopen dat ons meisje morgen ochtend lekker wil slapen zodat pa en ma aan de slag kunnen haha!
das een leuke phone meis! veel plezier ermee! ik ga er vandoor! xxxxxxxxxxx aan jullie allen! PS linnie: hoe is het gegaan op je eerste werkdag?
Natas: leuk is de BlackBerry he Je hebt ook zulke leuke Apps voor erop, ik ben fan Babe: Onwijze fijne vakantie toegewenst meis, geniet er dubbel en dwars van met je mannen! Ik ben een avondje allen thuis, ook wel eens fijn Kids liggen allang op bed, manlief is wat drinken met een excollega. Ga zo lekker mijn bed in met een boek. Heb wel even een nieuwe banner gemaakt, ben er blij mee
Luieren?!? Ik heb gewerkt Het is me erg meegevallen. Zag er als een berg tegen op, maar een maal daar was het heerlijk. Even zonder me mannen. Had ik niet gedacht. Natas: Super zeg dat je bent uitgenodigd voor een gesprek. Vakantie: las nog leuke plannen. Lekker er van genieten hoor GEwicht: Het blijft me vebazen hoeveel het wel niet scheelt. De ene is nog geen 5 kilo en de ander al weer 8
Hey dames! Even snel een berichtje....kom er steeds niet aan toe. Als ik alles terug moet lezen, moet ik dertig pagina's ofzo doorspitten. Sorry maar ff geen zin an oke, ik ben nerveus. Morgen moet ik in de MRI om mijn bekken te meten!!! Pfff als ik er alleen al aan denk, breekt het zweet me uit. Ik heb dus claustrofobie.....krijg een pilletje om rustig te worden en dan lig ik er gelukkig maar een kwartier in als het goed is. Kwart over vier morgemiddag, dus kan me er nog lekker de hele dag druk om maken......zucht. Maar ja, ik wil het wel graag weten of mijn bekken echt zo smal is. nou, ik hoop dat het met iedereen goed gaat!!!! Ik kom snel weer eens echt meekletsen. Slaap lekker!!!
Succes morgen Alpenmama, ik heb ook claustrofobie, wordt al gek als ik in de keuken sta met de deur dicht! Babe, fijne vakantie vast!! Tink, lekker hè avondje alleen zijn, moet zeggen dat ik het nog steeds erg fijn vind. Linnie, was zeker wel raar om de hele dag weer te werken? En verder weet ik het niet meer. Ooh ja Aszz! Wat een lekker mannetje zeg! Lijkt hij veel op Nathan? Hij heeft net zo'n neusje als Dean, een stopcontact neusje haha. Truste!
Pfff. weer vroeg! Ach wat zeur ik het kan erger.. Na de 4e fles van 180 plus 6 valt ze als een blok in slaap, en moet ik dr wakker maken voor de 5e fles.. Alleen als ik dr wakker maak slaapt ze ruim 5 uren korter als dat ik dr laat komen voor die 5e fles. Mischien dan toch 150 vor de 4e fles maken?? Iemand een id?