Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik maakt me egt totaal niet druk om wat charlotte drinkt ik bedoel als ze goed groeit is het goed jah relax een beetje denk niet dat je teveel naar alle cijfers moet kijken tenzij je beeb te weinig groeit

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    wil er even op inspringen..

mijn meisje drinkt nu 5 flessen van 135cc per fles (=675), vorige week dronk ze nog 6 flessen per 24 uur..

Meer wil ze niet, en ze komt ook niet vaker (om de 4 uur en 's nachts 6 uur slapen).. krijgt ze niet te weinig binnen?

Laatste keer woog ze 4445, denk nu rond de 5kg? (ze ziet er verder goed uit, bolle wangetjes, is tevreden)

3. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    natas: vervelend, maar hopelijk lukt het om vrij te krijgen. maar echt recht erop heb je niet, zoals bijv. bij huisarts bezoek . komt goed.
    hoor ik je nou net relaxt praten over de voeding ;) haha , goed bezig. eerder maakte je je veel drukker toch?
    loran: balen zeg, en ook in j emond... en nu?
    flessen: ik kanjullie helaas geen tips geven..
    marjan: ik ga even op de site kijken!

ego: net mirena geplaatst. vloei nog beetje want bloedvaatje iets geraakt.. moet wel zo weer over zijn. lijkt net of ik ongesteld ben geraakt. dus voor ons voorlopig geen derde ;)
    laatste dagje zonder daantje, vlg wk weer werken. wil nog zoveel doen. en wrslijk komt er allemaal niets van.

telefoon: wil ook een nieuwe maar hoef niet een diemega veel kan ;) fm tuner en ik benblij :) maar wat voor applicaties hebben jullie het over? misschien word ik wel aangestoken

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Natas: das wel raar dat jezelf iemand moet zoeken. Kan je geen dienst ruilen anders met iemand?

Mama mars: Was niet persoonlijk bedoeld ;), maar gewoon in het algemeen.

Voeding: Denk dat de meeste baby's wel aangeven hoeveel ze nodig hebben. Hier zei eht CB als ze maar niet boven een liter uitkomen. Dat schijnt slecht te zijn voor de maag en nieren.

Mirena: Heb ik nu 2 weken geleden laten plaatsen en nu al een week ongesteld, terwijl ik het normaal maar 3 dagen was. Weet iemand of dit normaal is?

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    LVDB nou goed he dat ik er nu relaxed mee omga:D hahah heeft heel veel moeite gekost maar lukt me nu;) hahaha

LInnie ja heb een flexer gebeld die gaat voor me werken ik heb vakantiedag opgenomen word ik ook nog doorbetaald.

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Das beter :D

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    :(:(:(:(:(stink ik ofzo word heel de dag gestalkt door die vliegen:(:(:(:(

8. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet niet zeker, maar vlg mij moet het per keer minder worden. dat is wat me nou bijstaat vanvorige keer... anders even ha bellen en aan assistent vragen

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Jaa joh ;) .. weet ik ook wel.

:p

10. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    was niet de bedoeling dat je jezelf aangevallen voelde :p

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Dat gevoel had ik ook lekker niet :p ..
    Vond het gewoon wel leuk :D:p

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Linnie.. ik heb op 2 juli de mirena laten plaatsen en ben inmiddels al bijna 2 weken ongesteld. Super irritant! Hopelijk wordt het snel minder en blijft het hierna weg!

@Drinken. Pom is ook een lekkere. De ene keer drinkt ze heel makkelijk en de andere keer toen we er 45 minuten over en dan laat ze nog een boel staan. Pfff.. aparte tante is het af en toe. Ach, ze groeit goed dus het zal allemaal wel. Inmiddels is de voeding van 23:30 nog maar 90/3 omdat ze 's ochtends duidelijk geen trek had. Gaat nog steeds prima met slapen. Ben wel benieuwd of ze zo lang blijft slapen als ze geen puckababy aanheeft. Toch een keertje proberen.. vandaag maar even niet.. pfff... zindelijkheidstraining met een dwarse bijna peuter is niet gemakkelijk. Hij kan het goed maar soms... heeft ie gewoon geen zin! Ach, we ruimen het wel weer op.

Kindjes liggen in bed... even 2 uur rust... denk dat ik zelf ook maar even mijn ogen dicht ga doen.. Nog 3 weken en dan moet ik weer werken.. geen zin in!

13. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Neee niet 2 weken bloedverlies. Denk dat ik maar weer zwanger gaat worden :p

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Vriendin van mij heeft 8 maanden gevloeid!! Na dat ze mirena heeft laten plaatsen..

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Cygnet nog 3 week verloff heerlijk hoor ik mag morgen weer dan moet ik 3week werken en daarna weer 3 week vakantie:D

Whhoooww 8 maanden konde ze er neits aan doen dan word je togh helemaal gek:O

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Vroeg ik me indd ook af..
    Lijk me dat ie dan verkeerd is geplaatst o.i.d.
    Lijk me niet fijn bah..

Oh me moeder komt zo, me zussie blijft 2 nachtjes slapen. Zondag gaat Faith 2 nachtjes naar me andere zus :) ..

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    mars kunje dat al joh faith 2 nachtjes wegdoen:O

JEsse heeft een bond gekregen voor 2 overnachting in mega luxe hotel kunne we dit hele jaar gebruiken maar vind togh raar om charlotte ergens anders te laten slapen weet ook niet of wat dat gaandoen

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Geen id. :)
    Weet dat ze goed is bij me zus..

Hier mag ze even niet in huis ivm vlooienbestrijding (voor de zekerheid)

19. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Leuk al dat fles gevoeder te lezen, maar snap er de balle van!!! :D ik heb werkelijk geen idee hoeveel Floris drinkt??? Maar laatst klokte hij een BV fles van 230 weg. Zoontje van een vriendin van mij, ook BV, dronk weleens 320!! Hahaha

Ff iets heel anders, volgens mij had Dag het erover. Een fietskar of bakfiets. Ik heb net een bakfiets besteld en doe het via het nationale fietsplan. Veel bedrijven doen hier aan mee en dan betaal je de fiets via je loon en heb je dus fiscaal voordeel!! Naar gelang je loonbelasting schaal. Scheelt me dus 42%!!! Misschien intressant????

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    heb gehoord dat dat komt omdat je ze dan uit hun diepe slaap haalt en ze dan daarna niet zo vast meer kunnen slapen.
    schijnt beter te zijn om ze zelf wakker te laten worden.
    Hier geef ik Luuk nu de laatste voeding tussen 22.00 en 23.00 uur en dan ipv 150+5 geef ik die 180+6 met 2 schepjes jbpm en die slaapt dan door tot een uur of zeven..
    Sanne kan helaas nog niet zoveel drinken dus die komt rond 04.00uur voor de fles.

Deel Deze Pagina