Marjan.. je hebt PB Yes, je hebt PB @hier.. totaal gesloopt.. Vandaag dagje weg geweest, ben kapot.. zo maar even op de bak liggen
Hoi allemaal, vandaag eindelijk de vakantie spullen opgeruimd, pfff dat is allemaal een beetje jammer he, dat die spullen weer terug op zolder moeten enzo, hihi... Linnie jeetje wat een gedoe weer... KNUF YenD ik hoop ook dat je volledige voogdij krijgt. Laat die kneus inderdaad maar zo idioot mogelijke brieven schrijven! Nathalie dikke knuffel voor jou, het zit je echt ff niet mee he... Hier heeft Marien ook spruw... wat doe jij daaraan? Wordt het al minder? Ik weet niet of ik ermee naar de dokter moet... Natas fijn dat je de dag overleefd hebt en Charlotte ook!
alpenmama ik kan me niks voorstellen bij claustrofobie. Maar je bent er gelukkig vanaf! Nu hopen op een goede uitslag.
OMG Wat een horror op de Loveparade Getver zeg Hier een heerlijk dagje, beetje boodschapjes gedaan en in de zon gezeten. Fenna ligt al op bed en Mees krijgt nu zijn laatste flesje, daarna gaan wij de tuin in! Vuurkorf aan en roseetje erbij, heerlijk Oh en helemaal TOP, Mees heeft vandaag al zijn slaapjes gedaan zonder de Puckababy *trots*. We hebben dan ook besloten vanavond gelijk door te zetten en hem ook de nacht zonder puck in te laten gaan, we zien wel waar het schip strandt Maar wel heerlijk dat het vandaag zo makkelijk ging Vandaag ook zijn kledingkast opgeruimd, echt te veel kleding weg gedaan Maatje 50/56 uit de kast en maatje 62/68 terug
Het lijkt me leuk om het geboorte gewicht en 3 maanden gewicht bij de namen te schrijven. Als je dit leuk vind stuur dan de gegevens naar YenD! Geboren mei baby's op volgorde! Bevallen op: Jongen/meisje: Naam moeder:Geboorte gewicht/3 maanden gewicht. 16 december, Milou* Kaatje85, 16 april, Dean. YenD, 2920, 19 april, Floris. Pipelina, 3820, 8150. 22 april, Charlotte. Natascha1, 26 april, Mike. Linnie83, 3245, 4980. 29 april, Mees. Tinkerbel1984, 29 april, Marit. Marjon2, 2410, 4775. 30 april, Jelmar. Babebabe, 2 mei, Matthijs. Flamingo, 3 mei, Faith. Tante Mars, 5 mei, Esmee. Dag, 6 mei, Pom. Cygnet2, 8 mei, Niek. Kimm29, 10 mei, Viënne. LvdB, 10 mei, Nick. LindaV, 10 mei, Vera. Loran, 15 mei, Koen. Marjand, 4420, 18 mei, Sara. Alpenmama, 19 mei, Finn. Deedtje, 21 mei, Feyza. Sureyya, 21 mei, Yaro. Kimonootje, 26 mei, Julotte. Nathalie83, 2 juni, Marien, Sterreke, 3800, 3 juni, Noah, Aszz, 4 juni, Sven, Ingeltje, 4474, Sta je er nog niet bij? Stuur dan een PB naar YenD.
OMG heb het net ff gelezen ja... brrrrrrr het zal je kind maar zijn wat daar tussenstond! Goed bezig die Mees!
na jullie berichtjes te hebben gelezen denk ik dat ik idd verder wacht met fruithapje! ga nu even lezen wat er op de loveparade is gebeurd.
Loveparade: Je zal er maar zijn. Lijk me echt een hel Met Jordy gaat het al weer een stuk beter. Ben druk met calendulazalf aan smeren de zwelling lijkt af te nemen in combinatie met de ab. Dus hopelijk gaan we nu de goede kant op en hebben we hier voorlopig even geen ellende. Heb het er wel even mee gahd :S
Nathalie: wat ben je goed bezig!!! Het moet ook groeien zo'n structuur! Dus iedere dag gaat het beter. Dikke Knuff!
Het lijkt me leuk om het geboorte gewicht en 3 maanden gewicht bij de namen te schrijven. Als je dit leuk vind stuur dan de gegevens naar YenD! Geboren mei baby's op volgorde! Geboorte datum: naam kindje:Naam moeder: Geboorte gewicht: 3 maanden gewicht. 16 december, Milou* Kaatje85, too beautiful for earth... 16 april, Dean. YenD, 2920, 19 april, Floris. Pipelina, 3820, 8150. 22 april, Charlotte. Natascha1, 3120, 26 april, Mike. Linnie83, 3245, 4980. 29 april, Mees. Tinkerbel1984, 29 april, Marit. Marjon2, 2410, 4775. 30 april, Jelmar. Babebabe, 2 mei, Matthijs. Flamingo, 3 mei, Faith. Tante Mars, 5 mei, Esmee. Dag, 6 mei, Pom. Cygnet2, 8 mei, Niek. Kimm29, 10 mei, Viënne. LvdB, 3560, 10 mei, Nick. LindaV, 10 mei, Vera. Loran, 15 mei, Koen. Marjand, 4420, 18 mei, Sara. Alpenmama, 19 mei, Finn. Deedtje, 21 mei, Feyza. Sureyya, 21 mei, Yaro. Kimonootje, 26 mei, Julotte. Nathalie83, 2 juni, Marien, Sterreke, 3800, 3 juni, Noah, Aszz, 4 juni, Sven, Ingeltje, 4474, Sta je er nog niet bij? Stuur dan een PB naar YenD.
hoi en dag, sorry ben ff te moe om te reageren. vanochtend gesport, toen vriendinnetje kort op bezoek, toen al veel te laat, vienne nog voeden, naar verjaardag toe en weer terug, ouders op bezoek en nu lekker op het bankie. maar ga naar bed. vienne om 8 u gedronken en slaapt nu weer lekker. al weer 3e dag op rij een goede avond. ga d'r maar gewoon laten liggen enkijken hoe laat e wakker wordt. dan maar een keer om 5 u eruit... al hoewel... nou kijk nog wel even
YenD, Faith was met geboorte 2710 donderdag moeten we weer dan drie maanden gewicht .. Hier zo druk : Zussie is hier het weekend, zus is dinsdag jarig viert het morgen dus morgen naar zus toe en daar blijf Faith 2 naggies slapen. Gister avond belde t vriendje van me zussie of die vannacht bij ons mocht slapen en dan morgen weer mee terug. Geen probleem heb er flink gebruik van gemaakt ... ze hebben De auto uitgesopt en afgesopt. De dakgoten leeg gehaald. Ramen gewassen. Onkruid voor op de stoep weg gehaald en helemaal aangeveegd In de steeg onkruid verwijderd. Dus ik ben helemaal klaar voor de zomer haha.. Heb natuurlijk wel geholpen . Faith lig sinds een uurtje lekker te koezen. Heb niet bijgelezen.. Maar SUPERHUGG voor iedereen. Liefs
Allemaal drukke mensen hier! K ben vandaag op de kermis geweest met Darren en Dean. Darren vond t geweldig, ben met hem in 2 snelle attracties gegaan, helemaal leuk. Dean heeft meeste tijd lekker geslapen en daarna nog op m'n arm naar de lichtjes en kleurtjes gekeken. Daarna bij m'n moeder gegeten en om half 8 lagen de mannen op bed! Dean net toch maar wakker gemaakt voor de laatste fles anders denk ik dat het morgen erg vroeg ochtend is! Nog ff geprobeerd Darren te leren fietsen en het gaat al stukken beter, hij vind het onwijs grappig om opeens te remmen zodat ik half m'n nek breek. Rare humor! Net ff lkkr bacotje op, en zo lekker slapen. Mama mars, zet morgen faith erbij.
Jez#s Pip wat heb je met Floris gedaan!? Hahahahahahahaha al over de 8 kilo!!! Ongelooflijk Ik mag maandag weer wegen, ben benieuwd of ik al over de 6 kilo ben met mijn mannetje. Vreselijk.. de Love Parade... wat een paniek zal het geweest zijn
Morning Wow Mees heeft echt TOP geslapen zonder de Puck, ben zo trots Hij lag er rond 8 uur in en werd ook pas om half 8 wakker, en dat was alleen omdat zijn zus hem wakker zong haha Vandaag weer een dagje en nacht zonder de puck proberen en als dat lukt gaat die morgen de deur uit! Ik heb alleen wel een beroerde nacht gehad, voel me niet lekker Flinke keelpijn, misselijk en diarree. Heerlijk als je morgen je eerste werkdag weer hebt. Ik ga dus nu weer terug naar bed, hopen dat een klein dutje nog helpt
Wat heerlijk Tink .. Hier heeft MArit , de eerse nacht in haar kamertje geslapen ..EN is goed gegaan , ze wordt nog welaltijd standaard rond 6 uur wakker , maar heeft toen lekker nog een uurtje bij mij gelegen en toen pas opgetsaan