coole site large ! haha dit had daan gaaf gevonden, maar is voor volwassenen T-SHIRTS | Large Popmerchandising hét bedrijf voor: Bandmerchandise (T-shirts, longsleeves, caps, back-packs, wallets, enz), cd's, lp's, video's, dvd's, boeken, posters, vlaggen, kleding, fun-items, gothic, horror, magic&mystery en celtic gerelateerd
Wat een heerlijke luie zondag! Mijn meisje snapt nu eindelijk dat ze een baby is en moet slapen...... Het gaat de goede kant op en ik merk aan mezelf dat ik er ook relaxer onder ben.... Nu alleen nog het eten, ze drinkt nog te weinig. Morgen kijken bij het cb hoe ze de laatste week gegroeid is. Ben heel benieuwd want ze mist zeker een fles per dag, verspreid over de dag dan he! HM: Wat een leuke dingen voor kids zeg! Had net mijn online winkelwagen helemaal vol haha, hmm maar ja da's weer 139 euro en ik heb al zoveel gekocht voor haar. Ze heeft nu nog steeds maat 56 en de rest van de zomer zal ze 56 en 62 houden denk ik. Zit nu alweer winterdingen te kopen.... Heb al hele stoere laarsjes! Eigenlijk zijn het meer pantoffels hihi! Ik ben er ook nog niet zo in thuis maar denk dat ze van de winter wel 68 zal hebben... Ik heb ook een bontmuts (nep) met van die flappen op de oren gekocht.... zo gaaf! Van die mutsen die russen dragen! Spruw: Sterreke, Marien heeft het ook zei je he. Het kan in principe geen kwaad en kan vanzelf wegtrekken. Bij Julotte ging het niet weg en mocht ik dit x wel langskomen bij de dokter. De vorige keer werd ik aan de telefoon afgepoeierd met dat het geen kwaad kan etc. Maar omdat het blijft heeft ze nu een melkachtige substantie gekregen met een pipet en moet ik 3 x per dag 1 ml geven. Ze drinkt nu ook weer beter.... ze heeft minder pijn. Het kan namelijk echt wel pijnlijk worden bij baby's zei de HA. Dan hebben ze echt een pijnlijk bekkie. gelukkig gaat het weer wat beter. Hoop dat als die spruw weg is, ze echt goed gaat drinken en groeit!!! Maar het ligt niet aan de spruw ben ik bang. Kijk het nog even aan met het cb en anders ga ik naar een kinderarts toe... ben het beu aan het worden! Ik heb trouwens een babymatrasje voor in bad gekocht.... echt super! Ze liggen lekker in het water en het drijft. Zo kunnen we tenminste samen in bad, gezellig! Voor degene die morgen weer moeten beginnen..... succes!
Poep: Julotte heeft ook groen/gele poep... beetje mosterdachtig en gaat steeds meer stinken! Soms is het ook net een soort mouche!
Lekker in het Leven op deze site kan je jezelf inschrijven en dan kan je lekker in het leven bonnen. Zitten 2 bonnen bij voor pampers 3 paken 10 euro korting. Je krijgt dan 1x in de zoveel tijd een boekje met kortingsbonnen thuis gestuurt. Luiers: Voor mike altijd pampers gebruik en voor Jordy in het begin pampers en daarna overgestapt naar kruidvat, was altijd goed tot ze weer gingen veranderen. Nu is 4+ te klein en 5 veel te groot.Dus weer terug naar pampers en daar blijfik nu bij voor alle 2. Mike heeft nu maar 2 maar als ze op zijn gaan ik naar 3 lekkere poep praat hier
Leuk om te lezen dat er nog een baby van 26-5 is. Wanneer was je uitgerekend? En wat was het gewicht van de beeb? Gewoon leuk om te weten!
ga maar eens naar d'r kijken. het is bijna 5 uur geleden dat ze heeft gdronken en 4 u! dat ze ging slapen.. veel indrukken vd verjaardag gister gehad denk ik. was maar 1 1/2 u, maar toch..
Ik weet ook gewoon niet wat ik met de tijd moet doen vandaag haha! Zie ik plaklabels... helemaal aan het ontwerpen en dan denk ik wat moet ik er eigenlijk mee haha! Ze gaat naar mijn moeder al ik moet werken en niet naar een kdv of iets anders...
Voor de kledingshoppers.... Kinderkleding | Babykleding | Vingino | Kinderkleding-tekoop.nl is ook een leuke. Je moet alleen effe doorbladeren voor de koopjes. Hij begint bij de nw collectie namelijk...
haha dat herken ik helemaal van daan. zeeën van tijd! en die plaklabels, ze hebben ook van die huishoud dingen. ik ook helemaal ontwerpen omze daarna weer weg te klikken
als je van die labels gaat bestellen...in de etos doos zit een kortingscode.. je mag die van mij zo hebben.
Het lijkt me leuk om het geboorte gewicht en 3 maanden gewicht bij de namen te schrijven. Als je dit leuk vind stuur dan de gegevens naar YenD! Geboren mei baby's op volgorde! Geboorte datum: naam kindje:Naam moeder: Geboorte gewicht: 3 maanden gewicht. 16 dec, Milou* Kaatje85, too beautiful for earth... 16 april, Dean. YenD, 2920, 19 april, Floris. Pipelina, 3820, 8150. 22 april, Charlotte. Natascha1, 3120, 26 april, Mike. Linnie83, 3245, 4980. 29 april, Mees. Tinkerbel1984, 29 april, Marit. Marjon2, 2410, 4775. 30 april, Jelmar. Babebabe, 2 mei, Matthijs. Flamingo, 3 mei, Faith. Mama Mars, 2710, 5 mei, Esmee. Dag, 6 mei, Pom. Cygnet2, 8 mei, Niek. Kimm29, 10 mei, Viënne. LvdB, 3560, 10 mei, Nick. LindaV, 10 mei, Vera. Loran, 2930, 15 mei, Koen. Marjand, 4420, 18 mei, Sara. Alpenmama, 3570, 19 mei, Finn. Deedtje, 21 mei, Feyza. Sureyya, 21 mei, Yaro. Kimonootje, 26 mei, Julotte. Nathalie83, 3640, 2 juni, Marien, Sterreke, 3800, 3 juni, Noah, Aszz, 4 juni, Sven, Ingeltje, 4474, Sta je er nog niet bij? Stuur dan een PB naar YenD.
:xarghhhh...:x ik heb vrijdag mirena laten plaatsen, maar voelde niet zo lekker zitten. nu heb ik maar even gevoeld en nu voel ik de touwtjes dus kriebelen. grrr. morgen dus weer terug naar dokter om ze korter te laten knippen. lijkt wel of ik naar de kapper ga als ik het zo vertel...
Zoooo wij zijn weer terug van ons weekendje naar de Betuwe. Was erg gezellig, veel vrienden en familie weer gezien. Het was dus erg druk, maar goed. Noah heeft zich keurig gehouden, Nathan ook maar die was helemaal kapot en lag al om 18 uur op bed. Heb een bob! Ik vind het super leuk!! Spamerdespam 8)
Aszz stoere bob! Linnie dank je, vind het leuk om bij te houden. Lvdb das wel erg vervelend ja! Ego, ben al erg lang weg van vleermuizen, hier heb je er onwijs veel rond vliegen. Heerlijk! Nou ben ik opzoek gegaan naar wat je kan doen om te helpen met onderzoek etc. Heb wat mails verstuurd, dus ben benieuwd. Op internet ook een nestkast gevonden waar ze in kunnen overnachten. Die kan ik dan ophangen op m'n balkon, ze hebben ruimte nodig om af en aan te vliegen en ruimte heb ik zat! Woon aan een grot rustig park met veel bomen. Darren vind ze ook geweldig, en in augustu heb je de nacht van de vleermuis, dan ga je ze 's nachts opsporen. Ga ik doen met Darren!
Heel mooi Aszz, je haar zo! Ik ga van de week naar de kapper, maar ik ben mijn haar aan het laten groeien, ik heb sinds mijn 13de niet zulks lang haar gehad, maar als ik je erg gave Bob zie......................................... LvdB dat meen je niet!!! Wat zwaar irri!