YenD... geboortegewicht Pom: 4100 gram 10 augustus gaan we naar het CB voor de 3 maanden controle en dan laat ik natuurlijk direct weten hoe en wat. Aszz... ziet er erg goed uit! Mooie bob! LvdB... Ik ben al twee weken ongesteld van de Mirena.. zo irritant. Volgende week donderdag echo om te checken of ie goed zit. De touwtjes hoor je toch wel te kunnen voelen? Luiers / poep... Als ze vlees gaan eten, dan wordt het pas echt vies! Hier pampers en niets anders (vooral omdat manlief dat zo wil). Hier gaan de maat 5 luiers van Kick niet zo hard meer... we gebruiken er nog maar 2 per dag ivm de zindelijkheidstraining. Pom daarintegen jaagt de 2-tjes er snel doorheen! We hadden gisteren / vandaag mijn tantezeggertje te logeren. Lief joch maar zo anders dan mijn eigen zoon! Ze hebben wel heel lief met elkaar gespeeld ondanks 7 jaar (!!!!) leeftijdsverschil. Vandaag naar Artis geweest. Voor Kick was het met de training wel heel moeilijk maar het lukt vaak toch ook wel weer (en soms zelfs op de grote wc!) Morgen naar het kdv.. ben benieuwd hoe het daar gaat.
Ik ga denk ik voor de Nuva ring als anticonceptie ga. Ik krijg de rillingen als ik denk aan een spiraal. Maf misschien, maar de gedachten dat er wat in mij vast zit, brrrrrrrr. En dat dat over 5 jaar er weer uit moet. Maar gedurende de tijd dat ik borstvoeding geef, ga we alleen condooms gebruiken
asz: gaaf!!! pom: zindelijkheidstraining op kdv is wat minder hier volgens mij. daan moet echt gevraagd worden op potje te zitten en ik weet niet of zij dat doen.. mirena: langen vloeien is ook balen... had ik vorige keer ook. nu alleen bij plaatsen aardig wat. die touwtjes kan je wel voelen, maar ze horen niet zooo laag te zitten.
ga slapen. vanavond maar niet wakker maken voor voeding. ze kwam weer half 8/8 uur voor laatst en heeft bijna uur af en aan gebunkerd.. we proberen het gewoon een keer
Zwaaaai Lekker dagje gehad, alle was gedaan en grote schoonmaak gehouden want het zal wel druk worden deze week Vandaag is ook mijn collega bevallen van een dochtertje, de laatste van ons 4 De cirkel is rond, de laatste zwangere is vandaag bevallen en de eerste zwangere begint morgen weer met werken.. Tsja, morgen werken... Heel bizar, ik heb er zin in maar het voelt ook gek hoor Heb zitten rekenen en ik ben gewoon een half jaar thuis geweest Dus heel weird om dan morgen weer te moeten. Ben ook benieuwd hoe het ochtend ritueel gaat met zijn vieren haha Komt goed... Ik ga vroeg naar bed, wil fit zijn Trusten!
Pip: Schrok al nuvaring. Maar toen las ik verder en zag dat je dat pas doet na de bv. Bij mij liep het toen nl heel erg terug terwijl de HA zei dat het geen kwaad kon, Wel dus GRRr ASzz: Super leuk je haar zo. En fijn dat het zinnelijk worden van nathan zo goed gaat. Super knap. Marjand: Hoe gaat het met jou? Zie je de laatste tijd niet meer online. Leuke fotospam zag ik nog van jou. Morgen weer werken. Hoop dat mike morgenochtend wat langer slaap zodat ik hem thuis weer zelf kan voeden. Moet nl tot 18.00.
Asszz die bob sttaat je mega goed. Hier egt zo niet leuke dag op werk gehad ben zo ziek oorpijn keelpijn hoofdpijn noem maar op er kon niemand anders voor me werken dus ik moest doorgsaan. Als ik me morgen nog zo voel ga ik niet hoewel ik me er mega lullig onder voel
Ja, Biesbosch vind ik dan weer heel mooi! Tja... ik laat 3x per dag de hond uit in het bos, is 200 meter lopen...zo'n raar idee dat er mensen zijn die kilometers moeten rijden voor een bos!
Venkelthee, hoe dan? We gaan morgen ff met hem naar de dokter, het wordt alleen maar erger en nu heb ik zelf nog geen last van mijn borsten, maar wil dat ook zo houden... Marien drinkt idd wel wat onrustiger...
Hmm weet het ook niet, Marien drinkt meestal wel gewoon 1 borst helemaal leeg...Hoe is de spruw bij Marit overgegaan?
Wat fijn dat je jezelf al relaxeter voelt, hopelijk gaat het steeds beter mt jou en Julotte en kun je echt gaan genieten! Ik hoop wel dat ik iets krijg van de HA!! Weet ik in ieder geval dat ik me moet voorbereiden dat ze me wellicht gaan proberen af te poeieren! bedankt!
Wat leuk! Ik vind het ook wel coole beestjes. Hier vliegen ze ook! De buren denken dat ze bij ons uit de zolder komen maar helaas wij zijn ze nog niet tegengekomen anders mocht je ze wel hebben