ah ok dus echt een kleine moeite zeg maar! nou gaan er nog even een nachtje over slapen en bedenken wat het beste is! thanks voor je tip in ieder geval!
Huis kopen; Wat een mooi huis... en prijs is ZEKER mooi...!! Zal voor je duimen! Nacontrole; Ben wel geweest maar was meer voor soort 'afscheid' nemen voor mij. Super leuke verloskundigenpraktijk gehad!! Geen inwendig onderzoek gehad.. meer praten over hoe het ging, hoe je alles hebt ervaren achteraf, wat voor indruk de bevalling heeft achtergelaten etc... Fiets; Maxicosi systeem achter op babagedrager.... Nou ik zie ze hier ook wel voorbij komen, maar vind het maar link. Zou ook een beter gevoel hebben bij een kar. Welkom voor de nieuwe mama! Ik ga ff uurtje slapen!! heerlijk. Kleine man valt ook bijna in slaap dus die leg ik even in bedje. Vanmorgen hele was weggestreken (opgespaard van 1 week) en 2 wassen gedraaid. Ben dr dikke 2,5 uur druk mee geweest pfffff maar wel lekker alles weer glad! Tot later
Ha lieve meiden!! Ik denk al waarom kan ik niet quoten of een reactie plaatsen... Onderwerp gesloten bwahahahaha Dus we hebben al weer 500 pagina's volgeluld... goed gedaan moppies! Hier een blije Sterreke vanuit locatie in Luxemburg...! Het is hier heerlijk, superweer, gisteravond wel regen maar dat is niets vergeleken bij wat ik uit Nederland hoorde... Ik ben misschien nog niet zover met bijlezen, maar hoop dat jullie echte ellende bespaard is gebleven!?!? Marien doet het ook geweldig hier... We hebben in onze tent twee slaapcompartimenten en wij liggen in de ene Marien in zijn campingbedje in de andere.... de hond ligt in zijn mand voor de "deur" van Marien, alsof tie hem bewaakt, keileuk zo als een compleet gezinnetje op vakantie! Ik heb zelfs gisteren gevoed op een openbare parkeerplaats, wauw wat een overwinning was dat (ik ben echt erg) en hier zit ik ook weleens lekker voor de tent... boeju, alles voor mijn kindje Marien slaapt ook prima, tenminste zelfde als thuis, wakker tussen 4 en 5 uur maar ik voed hem dan niet meer meteen, maar geef hem zijn tut en daarmee kan ik rekken tot 6-7 uur... in de hoop dat hij binnenkort gaat besluiten ook maar gewoon tot die tijd de slapen, hehe.
yeah sterreke, happy holiday! klinkt zo ontzettend gezellig. k wil ook wel. maar met zo'n kleintje... knap hoor! en van de bv helemaal knap ik weet wat je voelt, mijn complimenten dus. beetje bij beetje wordt het bij mij heeeeel ietsjes makkelijker, haha . thuis dan als er visite is fijne vakantie nog meis!
Sterreke.. klinkt lekker hoor!! krijg ook helemaal zin als ik dit lees.. geniet er lekker van!!!! ik ga ff dutje doen.. Mick was vanmorgen al bij schoonouders en zijn saampjes met z'n 2 oudere neven naar boederij/speeltuin geweest.. helemaal super.. en net kwam schoonpa ook Niek ophalen, zodat ik ff lekker 2 uurtjes kan tukken.. daarna ga ik daar lekker eten en komt Joost ook die kant op.. dus truste!!
Nathalie ik heb je hele verhaal gelezen, echt keimooi geschreven! Super gedaan.. (de bevalling dan he ). Oh ja kotsen... Vreselijk vond ik dat, wat een ellende! Aszz wat klote dat je weer onder het mes moet... Flamingo inderdaad hoe is het mogelijk dat je ongi wordt op zo'n moment! Moeder natuur doet toch soms gekke dingen he Yent leuk, Lotte en Vera zouden zomaar een tweeling kunnen zijn!
YenD ik hoop echt voor je dat je het gezag krijgt. Belachelijk eigenlijk hoe het werkt in NL. Als je getrouwd bent en je krijgt een baby (van wie dan ook!! ) heeft je man automatisch het gezag. Wij zijn niet getrouwd en dan moet de rechter gaan bepalen of mijn ventje ook het gezag krijgt... sjongejongejonge was me geen papierwinkel ook!
PROBLEEM!! wat nu? Ik ben aangenomen bij een bedrijf met de functie wat ik graag wil.. de uren die ik wil... en op 20 minuten van mijn huis.. dus ideaal!!! De gesprekken gingen heel goed.. en uit 6 kandidaten ben ik het geworden omdat die leidinggevende zo'n goed onderbuikgevoel had bij mij.. en een klik... en ik was zo open en zo.. blablabla.. Alleen had ik mijn laatste diploma op mijn CV iets opgeleukt... ik heb namelijk 2 onderdelen niet gehaald waardoor ik niet mijn diploma heb(PDL praktijk diploma loonadministratie).. maar ik heb nooit meer de her examens hier voor gedaan omdat dat toen niet nodig was en bij mijn vorige werkgevers hebben ze er nooit omgevraagd... Maar je voelt hem al aankomen.. nu dus wel!! Nou had ik bij het laatste gesprek gezegd dat ik ze niet mee had... en gisteren aan de telefoon gezegd dat ik ze echt niet kan vinden... in de hoop dat ze zouden zeggen laat maar.. maar nu zei ze, stop maar met zoeken voorlopig.. dan kijken we in september wel of je ze al hebt gevonden... Echter zit het echt onwijs aan me geweten te knagen dat ik daar over heb 'gelogen'.. ik zal toch een keer voor de dag moeten komen met die dingen en dan? Nou moet ik de kinderopvang etc alles regen per 1 september.. en mijn verlof is per 9 augustus afgelopen dan val ik in de ww... net alles voor aangevraagd... mocht ik die baan niet hebben blijf ik dus nog een tijd langer in de ww.. (niet erg hoor).. maar omdat die baan zo leuk is wilde ik er wel voor gaan... Alleen nu had ik bedacht dat ik toch maar een mail ga sturen.. met daar in eerlijk hoe en wat.. en dan kijken of ik nog steeds welkom ben of niet.. wat heb ik te verliezen? het idee om daar aan het werk te gaan en ze elk moment weer over mijn diploma;s kunnen gaan vragen lijkt me niet echt een fijn idee... en ik heb er nu al zo'n zere buik van... wat zouden jullie doen???
Jeetje mama2010 , er zit denk ik niks anders op dan eerlijk te zijn , als ze er later achter komen , kunnen ze je er gelijk op pakken natuurlijk ... Maar ja , is natuurlijk afwachten hoe ze er nu op reageren ...... Moeilijk moeilijk .........................................
hoi mama! jeetje wat een kwestie.... zo zie je maar weer dat eerlijkheid het langste duurt... maar ja een leugentje om bestwil is soms ook nodig...... tja denk wel dat het een goede band schept als je eerlijkbent tegen ze en idd een mail die kant op stuurt! succes meis! @ ego; ik heb net een mail naar mijn werk gestuurd dat ik graag zsm een bakkie kom doen maar graag hoor wanneer het hun uitkomt... nu wil mijn baas een gesprek met mij.... waaaaaaahhhhhh wat zal dat dan zijn.....ben ik niet meer welkom? ben ik overbodig geworden ? pffffffffffff kan me nu al druk maken terwijl ik gewoon een vast contract heb....
Erg he Marjon... 't is al van een paar jaar geleden.. en nooit meer nodig gehad.. inmiddels werk ik al meer dan 3 jaar als salarisadministrateur... )Ppfff maar ja, hoe moet ik dat nou gaan verwoorden in die email... ik durf echt niet te bellen.. maar weet ook niet goed hoe het in de mail moet zetten..
@ sterreke: klinkt onwijs lekker zeg! geniet ervan meis ; jullie hebben het verdiend! kan zelf ook niet wachten om vakantie te vieren maar dat duurt nog eventjes! eerst weer een maandje werken.....
Wat een situatie !!! ohjeee Mama2010 Shit shit... tja je zult het toch wel op moeten biechten nu. En beter de eer aan jezelf houden, en hier zelf op aan sturen... Dan maar even door het stof hoor . Ik zou z.s.m. bellen en aangeven dat je met spoed een persoonlijk gesprek wilt hebben voordat je daar begint om goed van start te kunnen gaan. Als ze vragen waar het over gaat zou ik zeggen dat je dat niet over de telefoon wilt en kunt bespreken. Dit moet je face to face doen. Succes!! En eerlijkheid duurt t langst... (k zal voor je duimen!!) Sterreke;;;; Ik wil ook naar de camping!! haha dat ik dat ooit zou zeggen.... Have fun!!
Loran spannend, hoop dat je snel iets hoort van het bod! Wat een prachtig huis... niet normaal die prijzen bij jullie! Bij ons in Breda kun je niet eens een mooi appartement kopen daarvoor... Nathalie ligt er erg aan wanneer ik kolf, 's ochtends haal ik er in 5 minuten iets van 60 cc uit, 's middags en 's avonds veeeeel minder. Volgens mij zijn jouw hoeveelheden heel erg normaal! Super dat Julotte op haar eigen kamer heeft geslapen! Natas balen...:x:x:x Kimonootje geweldige foto, wat een prachtige lach! Berna welkom Dag ik zie ook weleens iemand fietsen met een baby in een draagzak... Weet niet of je ver moet, weet ook niet of het echt een veilige oplossing is (maar je bent sowieso wat kwetsbaarder op de fiets denk ik, als je valt ) maar is misschien ook een overweging als het maar een klein stukje is en maar 1x per week.. MIjn ouders deden dat trouwens vroeger ook op vakantie! Mama2010 kun je die twee onderdeeltjes niet nog even gauw doen?? Wel een probleem, kan me voorstellen da tje er buikpijn van hebt... Als je het eerlijk zegt kom je ook niet echt meer betrouwbaar over ben ik bang... (weet niet hoe belangrijk die eigenschap is voor de functie?!)
Ik heb het nu zo bedacht, ben benieuwd wat jullie er van vinden? Beste xxx, Ten eerste wil ik zeggen dat ik heel erg enthousiast ben over de functie. Ik zie dan ook erg uit om met jullie samen te gaan werken. Nou wil ik graag eerlijk zijn naar jou toe. In mijn CV heb ik staan bij opleiding PDL. Deze opleiding heb ik gevolgd. En ook examens hier voor gedaan. Echter heb ik op dat moment alleen mijn Arbeidsrecht behaald en voor de andere 2 vakken had ik net onvoldoende. Waardoor ik niet het volledige diploma behaalde en een herkansing zou moeten doen. Het was namelijk niet mogelijk om het cijfer arbeidsrecht te compenseren. (Hier voor had ik een 8.) Inmiddels was ik al aan het werk als salarisadministrateur en mijn werkgever vond mijn ervaring belangrijker dan het papiertje. Ook bij mijn laatste werkgever was dit diploma niet van belang. Het is daardoor nooit meer van een herexamen gekomen. Nou vroeg je in het laatste gesprek of ik mijn PDL had. Ik voelde me een beetje voor het blok en zei van ja. Terwijl ik natuurlijk niet het diploma heb, maar alleen de opleiding heb gedaan en het certificaat Arbeidsrecht heb behaald. Omdat ik zo graag de functie wil doen heb ik daarom gezegd dat ik mijn diploma vergeten ben, eigenlijk in de hoop dat het niet meer nodig zou zijn. Nu voel ik me er helemaal niet gemakkelijk bij. Het knaagt echt aan me want ik ben een heel open en eerlijk iemand en wil hier dan ook helemaal niet oneerlijk over zijn. Daarom wil ik dit graag naar je uitspreken en hoop ik dat je me kunt beoordelen op mijn eerlijkheid en werkervaring en niet om dat papiertje. Aangezien ik door mijn werkervaring inmiddels allang voldoe aan het niveau van PDL. Ik hoop natuurlijk dat ik gewoon aan het werk kan gaan bij jullie. Maar mocht dit door het ontbreken van dit diploma niet mogelijk zijn dan respecteer ik dat. Tevens ben ik nu ook zeker bereid om het als nog te halen.
Sjonge wat heftig dat je dat meemaakt... en dan ook nog wel tijdens 30 weken zwangerschap. Maar wel heel knap van je dat je doorgepakt hebt. Als het niet lekker loopt (en hij had zelfs al een ander ws op dat moment) dan heb je er goed aan gedaan om voor jezelf en Dean te kiezen. Lijkt me echt super moeilijk. Succes meis!!!
Zo ben er ook weer even. Zaterdag vertrekken we op vakantie naar de zee! Joepi, er even helemaal uit. @Mama2010: lastige situatie, maar je brief lijkt me netjes. Duim voor je dat je alsnog aan de slag kan gaan daar!