ik zou haar wel gewoon kleertjes aantrekken , gewoon een rompertje en dan wat luchtige kleding erover heen ....En misschien de ha bellen .......als ze ziek is zal vanavond de koorts weer oplopen en dan krijg je weer zo'n nacht en hou in de gaten dat ze genoeg plasluiers heeft .....bij elke voeding een natte luier ....
Marjon thnx en wat nou als ze geen natte luier heeft want heel de nacht geen plas gezien zonet wel een natte luier maar wel minder dan normaal maar goed ze drinkt ook minder dus dsat verklaard het ook wel
Als ze net een natte luier heeft gehad , lijkt het mij goed en logisch dat ue minder nat is omdat ze minder drinkt ...Heeft ze net wel gedronken ? Als de koorts weer gaat oplopen ff de dokter bellen voor de zekerheid en je eigen gemoedsrust ..................Je bent zelf ook ziek en wie weet heb je haar aangestoken met iets .
Marjon oke ik ga haar nu elke 3uur tempe vind ik zelf prettig ze heeft net 50cc gedronke en is net in slaap gevallen in haar bedje om 11uur komt ook de fysio nog denk dat ik charlotte gwoon lekker in bedje laat liggen ga nu eens ff douche kijke of ik me dan wat fitter voel
Ik kan het me helemaal voorstellen, tijd voor je zelf! En als Julotte zo onrustig is is het juist goed eens afstand te nemen! Ik moet ook zeggen dat ik daarom best zin heb in werken, aan de andere kant ook totaal weer niet. Maar ff wat anders, dan mama en whee, krrr enz (al gaat het op mijn werk ook over voedingen en luiers haha) O heerlijk naar de kapper, ik ga donderdag!
Natas al ze nu de dag al begint met 38.2, en ze drinkt slecht. Echt ff overleggen met de HA. Als ze zo klein zijn hebben ze te weinig reserves om veel aan te kunnen. Heb je ook pcm gegeven? zo ja dan is de koorts nog hoger! Ik zou ff overleggen! Succes
dames thnx voor jullie tips kom nu net zelf onder de douche weg ff proberen broodje te etencharlotte is weer in slaap gevallen zodra ze wakker word ga ik haar ff tempen en zetpilletje geven we hebben nog die lichte zetpillen.
alles ligt hier in diepe rust , behalve Thijme en ik ..Papa slaapt nog die moet zo weer aan de studie en Tara en Marit liggen ook lekker te maffen ..Marit heeft natuurlijk al wel een flesje op , krijg er s ochtends niet zoveel meer in , zo raar is haar 1e flesje zou ze toch honger moeten hebben ?
Marjon moet er om 10:00 uur zijn. Dean drinkt z'n ochtend fles ook nooit leeg. Heel apart. Ga er nu vandoor tot straks.
Bij het CB gisteren vertelde de WV dat ze zelfs met 2 maanden nu 120 mg mogen, is net veranderd. Ik had gisteren de prikjes en ze zei dus dat ik 120mg mocht geven. (Sven - bijna 8 weken)
Gelukkig dat jullie het niet raar vinden dat Julotte weleens gaat logeren, dacht al dat de enige was die dit deed.... Ik kon dus lekker bijslapen maar dat zal je altijd zien.... kon niet in slaap vallen en nog gekker... ik had gister een pakje voor haar binnen gekregen en wilde haar ophalen om dat pakje aan te doen!! Ik vind het zo leuk setje dat ik benieuwd ben... erg he... dus viel om half 3 pas in slaap. Zometeen de kapster en vanmiddag mijn meisje ophalen! En dat setje aandoen haha!
Nathalie als jij je er goed bij voelt je meissie uit logeren te doen moet je dat gewoon doen gaat om wat jij wilt niet om wat anderen denken togh oohh ja denk dat mijn bestelling van kleertjes.com vandaag ook wel binnen komt spannend hahah
Dat is waar! Ook spannend dus.... alles is ook zo schattig en eigenlijk staat het veel leuker als ze ook kunnen zitten.... nu liggen ze alleen maar en komt niet alles uit de verf...
nathalie dat is waar idd heb mega leuk vestje besteld en dan staat er op de rug hele mooie afbeelding maar goed die zie je togh niet omdat ze ligt
Hallllloooooo allemaal Sorry ga niet reageren op alles. Hier is er weer een die s'nachts opeens komt. Daarbij Jordy ook nog aan het spoken. Nu dus moe. Ga even het huishouden doen. Moet ook gebeuren en dan vanmiddag nog even met de kinderen mee naar bed Hopelijk voel ik me daarna weer een stuk beter
hallo allemaal, Natas voor jullie heel veel beterschap!!!! de werk mama's werkse vandaag. Vandaag doe ik een thuis dagje... lekker poetsen en knuffelen met mijn schatje. ( nog wat in te halen na dat warme weer)