@Sterreke: Heerlijk op vakantie!!! Meid geniet ervan..... @Mama2010: Oeps....eh lastig wel een netje brief hoor. @Eekje: Heerlijk vakantie in het vooruitzicht geniet er van! @Dag: Meissie maak je niet druk. Je hebt een vast contract en volgens mij heb jij niet zo'n rare werkgever als Aszz en ik wel hebben....Gewoon lekker op de koffie. Wie wil jou nou kwijt? Kan me er niks bij voorstellen... En over fietsen met de kleine...ik zou de baby nooit in een draagdoek op de fiets meenemen...je moet er niet aan denken wat er kan gebeuren (nu kan ik ook niet zo goed fietsen en lig er regelmatig naast) dus ik zou gaan voor zo'n karretje..vind de maxicosi achterop heel eng. Misschien op marktplaats kijken. @Natasch: Wat een dombo's zeg!!! @Loran: Mooi huis en wat een prijsje!!!! Wow! Ik zeg kopen! @Pip: Hallo zie dat je er ook bent....Heb met voetballen regelmatig aan Yuri gedacht. Hoe is't nu met jou en Sven natuurlijk? Is hij weer aan het werk? Dikke knuffff
mama2010, ik zou eerder in een U-vorm spreken ipv je/jij-vorm. Vind ik zelf net iets netter staan. Ook een paar komma's en punten verplaatsen. Verder is het erg netjes, open en eerlijk!
Hij is verstuurd! Nu afwachten... onwijs spannend!!! @Kimonootje, het is daar allemaal heel informeel..... had niet het gevoel dat ik in u vorm moet spreken...
He meiden! Sorry sorry beetje druk. Vandaag kon ik het boek van Stieg Larsson niet wegleggen en heb ik hem maar even uitgelezen. Toen belde ineens collega die vijf weken voor mij dochtertje gekregen heeft. Zij wordt nu opgenomen in een ziekenhuis aan de voet van de berg en ik rij hem daar even heen zodra mijn mannetje thuis is. Haar heupecho was al steeds niet goed en nu blijken ze hier niet gezien te hebben dat het best ernstig was want het ligt gewoon uit de kom!!! Zijn ze nu met haar bexig en moet ze een week daat blijven liggen in een of ander ding voor haar heupje.....zielig!! Dus ik heb als een gek mijn röstitaart van sonja in de oven staan zodat ik zo direct kan gaan rijden. En dan moeten we morgen met Sara naar Bern voor haar identiteitskaart. Even drie uur heen en drie uur terug.......pfffffffffff
mama, oeh.... vink moeilijk... dat stkje van " voor het blok gezet" klinkt een beetje beschuldigend richting hen... maar hoop echt voor je dat ze het zo accepteren.......... duimen maar!! Sterreke, fijna vakantie !! vandaag over een weekje mag ik ook tassen gaan pakken voor ons weekje Drenthe wij hebben een groot 6 persoonshuis gehuurd onze 2 nieuwe gezinnetjes Jelmar en meisje van 11 weken ouder dan Jelmar, nu al zin in!! duimen voor mooi weer nacontrole, nou dan ga ik ook niet meer als he tniet verplicht is... voel me prima, alweer ongesteld geweest, alweer geyoga'd en alweer aan de prikpil! Jelmar gaat morgennacht weer uit logeren naar mijn ouders hubs en ik gaan ff lekker uit eten en zaterdagochtend lekker uitslapen, heerlijk! en is mijn mem ook weer happy, die wou zo graag weer es oppassen hihi,
mama2010 goed dat je eerlijk bent hoop dat ze het accepteren Yes mooie foto. Hiernet trug van verjaardag me meissie wijgerde te slapen met als gevolg dat ze nu sjaggie is:S
hier een oververmoeide meoder.... van het niks doen!!! snap niet waarom ik aant eind van de middag altijd zo moe ben... .gaap me echt een breuk hahaha
Hallooo! Berna, welkom! Pfff Noah wil de hele dag al niet slapen, doodmoe word ik er van. Nu ligt hij een uurtje in de box te slapen, ik vind het wel prima. Als hij maar even slaapt. Wij hebben een fietskar maar ik durf er niet mee te fietsen met Noah er in hahahaha. Erg hé. Nacontrole, omdat ik na de bevalling geopereerd ben aan die hardnekkige placenta hebben ze automatisch een nacontrole. Ook checken ze de hechtingen even, en als alles goed was dan had hij direct het spiraaltje geplaatst. Nu doen ze dat dinsdag, als ik onder narcose ben... Toch een voordeel
Wat een gedoe allemaal he.... ik ben zo ook vaak zat bezig... Omdat ze niet goed drinkt aan de borst ben ik alles gaan kolven en als ze dan bv 100 moest drinken en ze dronk maar 60 dan deed het me echt pijn om die 40 door de goot te spoelen.... kolven gaat niet zo heel snel bij mij! Vandaar ik ook 60/40 % ben gaan doen. Ze krijgt nu 5 voedingen per dag waarvan dus 3 borstvoeding en 2 kunstvoeding. Voor mij is dit echt super want ik hoef niet zo meer te stressen dat ik al die cc eruit krijg.... Alleen Julotte vind kunstvoeding soms echt goor, dan vertrekt haar hele gezichtje en ze doet er veel langer over. Ach ja, morgen weer boodschappen doen en een ander merk proberen.
Overigens voor de kunstvoeding-mama's: Ik heb nu Nutrilon hypo allergeen omdat dit het meeste op borstvoeding lijkt zei het cb. Dit is dus duidelijk niet een feestmaal voor haar! Welk merk geven jullie en wat raden jullie aan voor mij? Ik blijf haar ook borstvoeding geven dus het is in combinatie. Bovenstaand lees je hoe ik het doe! Hoor het graag!
Grappig he die nummers uit de oude doos! Ik was laatst ook aan het zoeken omdat ze onrustig was en kwam deze tegen..... YouTube - Mozart for my Baby Julotte werd er enorm rustig van want ze kon het beeldscherm zien en daar gebeuren allerlei dingen met kleurtjes en vormen..... Het leek wel of ze gehypnotiseerd was.... haha
bedankt voor de tip! wat kv betreft, dat is zal per kindje verschillend zijn... .omdat Jelmar wat last had van krampen en moeilijk poepte krijgt hij half nutrilon standaard en half nutrilon Omneo dus van beide 3 schepjes op een fles van 180cc
Hebben wij ook moeten doen, opsturen naar de rechtbank te Breda! Jij ook denk ik aangezien we niet eens zo heel ver van elkaar vandaan wonen.... maar weet jij of je hier nog bericht van krijgt en wanneer dat is?
Dank je..... ben ook wel trots op mezelf hihi! Maar het is bij iedereen een hele strijd. Je lichaam is sterk wat dat betreft! Bij mij was het gewoon echt dat het me compleet overviel... het overviel zelfs de verloskundige haha! Eigenlijk verdienen we allemaal nog wel een applausje!!!