Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorge dames lig nohg in bed kan er niet uitkomen zit naar charlotte te staren ze trekt zulke leuke gezichten als ze slaapt haha

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Ik zit aan 5X150+ 4,5 .....( moet de voeding ietsjes dunner maken van het cb , drinkt ze fles beter leeg ) en ik denk dat ze daar zeker 1 tot 1,5 fles van laat staan op een dag ............

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Is ze weer opgeknapt Natas ?

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wat een verschil dan he
    ik kan niet wachten tot ie 4 maanden is en we nutrix kunnen gebruiken

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hier LOL ....
    Tara werd net wakker en kwam beneden met haar Winx-sandaaltjes/slippertjes al aan ( gisteren van oma gekregen) . Dus ik zeg , zo jij hebt haast omergens naar tioe te gaan dat je je schoentjes al aan hebt ...Zegt ze , ben gisteren toen Papa ons naar bed bracht met schoentjes in bed gaan liggen , ik vind ze zoooooooooo mooi ............

6. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    yes: moeilijk hoor. hoop dat je een modus kunt vinden waarbij jullie allebei blij zijn :)
    sven the man: helemaal knap . en geen lelijke romper hoor!
    het is dat ik mijn dochter waarschijnlijk al heb uitgehuwelijkt aan niek van kim haha maar anders :)

sterreke: zet 'm op!
    tink: werk ze

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjon hahaah geweldig met schoentjes aan in bed.
    Mat charlotte gaat goed maar metmij nog niet goed ik ben nu half doof aan 1 oor voelt net alsof er wat in me oor zit miss ff dokter bellen om uit te laten spuiten

8. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahhhhhhhhhhhhh!

9. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    even een borstvoedingsvraag: ik had gister bijna geen bv meer 's avonds. voeding loopt iets terug (vind je gek met die stress). dan zouden we d'r gister moeten bijvoeden, maar ja dat lukt niet echt als ze de fles niet altijd wilt... ik wil nu gaan kolven om het op te schroeven. helpt dat kolven? ik ben bang dat ik door kolven juist weer niet genoeg heb voor de volgende voeding, omdat het er dus weer uit is??? hoe doe ik dat?

10. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Svenspam: Wat een lekker mannetje.

Tara: Super van die acties. Das dan toch echt genieten :D

Natas; hoe is het met jou?

Zware nachten; Hier weet Mike opeens niet meer wat door slapen is. Hoop dat hij het snel weer leert ;)

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ik weet niet of jij 1 of 1 borst geef, maar ik kolf dan om de borst die ik niet geef. (Geef 1 borst) Als het erg terug loopt dan kolf ik om de 2 uur. Zijn even zware dagen dan , maar werkt hier wel goed.
    De borst die Mike dan moet drinken kolf ik natuurlijk niet, want anders heeft hij niks meer ;)

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hoop het ook voor je Linnie !!

Tara roept ook de hele dag dat we op vakantie gaan naar Schertelling ,,,,......................het is toch echt Terschelling waar we vrijdag naar toe gaan .......

13. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    hahahhahah wat een lekkerding is het ook

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    heb me kerel ff gebeld dat die neusspray moet halen miss gaan me oren dan weer los

15. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuk schertelling!! daan zei ook een keer: cootjelá. uh, colaatje bedoelde hij haha

lin: ik gaf altijd wel 1 borst, maar nu dus vaak ook 2 omdat het minder wordt. maar als ik dus links heb gegeven dan kolf je 2 u later weer de linker?

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Tara heeft ook ooit geroepen over straat , Mama daar vliegt een homo (hommel)

Of we lopen de HEMA naar binnen , roept ze keihard , mama zijn we nu in de hemel ..iedereen natuurlijk helemaal in een deuk

17. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Als ik links geef kolf ik rechts volledig leeg en na 2 uur kolf ik dan links nog een keer. Volgende voeding geef ik recht en kolf ik links leeg. En dan 2 uur later kolf ik weer recht.
    Het si wel een dag taak dan en meestal zorg ik dan dat jordy ergens anders is spelen, anders is he tniet te doen.
    Hoop dat je het op die manier weer op kan krikken

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    whhahhahahhah met die tara kan je lachen. Echt super

19. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Tara rules!!! :D

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Tara was laatste met de buurjongen( hij is 11) aan het spelen en ik zat in de tuin erbij, zegt ze ineens tegen die buurjonegn , weet je mijn mama heeft heeeeeelllleeeeeeeeeeeeee grote tietjes .............

Deel Deze Pagina