IK zou hier wel thuis willen blijven , zeker weten ....Maar meneer de hypotheek wil ook zijn centjes zien ..........anders bleef ik lekker thuis hoor ..............
Doet ze goed!!! Enne fijn dat ze geen last heeft van dr prikken, is echt niks aan Koen is zoooo zielig. Gister gelachen we kregen nog kraamvisite, en die mensen namen een jochie van 4 weken mee en een meisje van dik 2 jaar...Nu hadden ze tegen het meisje gezegt we gaan bij baby Koen kijken...Meisje huilen: Neeeheeee ben bang. Dus moeder: Bang??? Meisje: Ben bang van baby koeien!!!! Moeder nee baby....Nou hun met de auto naar ons toe, hier aangekomen moest ze even wennen..toen ze op de bank ging staan om naar buiten te kijken....Waar is baby koe? hihihi echt te lief
nou ik brn blij als ik dalijk weer kan werken heerlijk weer met me collegaatjes praten mis me werk heel erg maar dat wist ik voor ik met verlof ging al dat ik dat zou doen ben tot 2 nov thuis en dan ga ik weer 3 dagen pw werken
Misschien een hele domme vraag, kan het zo zijn dat als je rechts kolft dan links dan ook leger wordt?? Ik kolf steeds een kant (li of re) en dan komt er niet veel uit de andere?
Weet niet hoe het komt maar ik had dat ook steeds....dus is vast wel normaal maar hoe het komt??? Geen idee....
Nou ik heb T&T aan het werk gezet ,...Het grintpad wat hier om het huis heen loopt moest nodig eens ondaan worden van het onkruid ..en ze vinden het leuk een bakje met beertjes van haribo erbij en ik kan de was wegwerken ...... oohhhhhh kinderarbeid
hoi hoi! zo even een paar daagjes gezellig met zijn 3tjes doorgebracht! na het opruimen van de garage afgelopen week hebben we lekker 2 dagen relaxed aangedaan en zijn lekker de hort op geweest! gisteren naar apeldoorn en vandaag eventjes naar amersfoort! erg gezellig en wat leuke aankopen gedaan wat dvd's gekocht en een paar schoenen ook hebben we de babydoos van Prenatal gehaald maar die viel even flink tegen haha! maar goed toch een paar sokken en een potje olvarit gehad hmmmmmm worteltjes! nog niet teruggelzen maar heb ik wat belangrijks gemist? xxx
thanks, echt een opluchting. Hij gaat als rayonmanager bij een brancheorganisatie voor bakkerijen aan de slag. Ook echt iets wat hij graag wilde, dus helemaal super.
Ja ik werk ook ga 30 augustus weer beginnen en dan 4 dagen.. dus was financieel wel even spannend hier, mannetje in de ww, scheelde netto 500 euro en ik krijg straks een dag minder salaris... dus is een hele opluchting dat mannetje weer aan de bak mag! Ik werk op de binnendienst van een bedrijf wat meubels importeert in italie... doe verkoopadministratie, after sales en boekhouding (= heel klein bedrijf )
Super meis!! Kom jij dan maar bij mij werken, Eindhoven, best te doen toch? Ik heb gelukkig per 18 aug daar werk gevonden, weer bij de belastingtelefoon, waar ik begin dit jaar ook gewerkt heb! Oh je hebt al een baan hihihihi suc6!
Marjand wat een bink die Koen! Stoer hoor... Past natuurlijk ook helemaal bij zijn naam. Hopelijk heeft ie snel minder last van de prikjes. lvdb wat rot voor je... Ik kan me voorstellen dat dat behoorlijk K is ook qua gevoel voor je werk etc. maar het is even niet anders... Je kindje is nu het belangrijkste he! Nathalie wauw Julotte is ook mooi gegroeid, fijn hoor! Dag heerlijk samen relaxen! Hoezo viel de babydoos tegen?
Eindhoven de geksten!! Wat doe je bij de belastingtelefoon...? Echt aan de telefoon zitten of iets anders? Da's nl. niks voor mij is het enige wat ik nu niet leuk vindt aan mijn werk
ach hij viel tegen in de zin van dat er niet veel inzit dat je kan gebruiken maar weer veel folders.... maar goed een gegeven paard mag je niet in de bek kijken dus ik ben blij met de olvarit en de paar sokken
Sterreke nou wat een opluchting he.. ikzelf zit ook erg in dubbio heb morgen mijn sollicitatiegesprek maar is 3 kwartier rijden van hier ik woon nu maar 10 minuten bij me werk vandaag maar bij die baan waar ik ga solliciteren verdien ik veel meer maar moet wel langer reizen en we moeten er extra auto bijkopen dus vind wel moeilijk maar is wel mijn droombaan dagbesteding en wonen in 1 helemaal geweldig en alleen maar autisten die je moet begeleiden geen verzorging etc
lastig natas! maar hoe kom je nu dan op dit werk? het is dan maar 10 min. verder dan waar je nu werkt ..... misschien te overbruggen door ov en fietsen te combineren ofzo?! of een 2e auto als je die kan veroorloven... maar ja das gelijk zo wat hé! maar als het je droombaan is en je er voor wil gaan zou ik dat wel doen! zo'n kans krijg je nooit meer!!!
Dag ik heb het beetje raar getyped ik woon nu 10 minuten bij mijn werk vandaan en ga op de fiets. De plek waar ik ga solliciteren is hier 3 kwartier vandaan maar ik kijk morgen gewoon of het me wel of niet bevalt en of ik het reizen het waard vind 2de auto kan prima hebben we altijd gehad maar was dus niet meer nodig omdat we hier kwamen te wonen