Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ah vandaar haha!
    nou ja als het inderdaad je droombaan is en je wordt aangenomen kun je altijd nog overgaan tot aanschaf van een 2e auto

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Het lijkt mij belangrijker iets te doen wat je echt geweldig vindt, dan maar wat langer reizen !?
    Heel veel succes trouwens met je gesprek!!

3. cecile1

cecile1 Niet meer actief

voor wie wil..... sbs 60 baby's per uur!

4. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik ga het opnemen moet eerst de andere afleveringen nog terugkijken :D

5. cecile1

cecile1 Niet meer actief

is echt een gestoord programma.... tenminste de mensen die er in voorkomen...

6. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ach lieverd! Je doet het zo goed. Weetje Annemijn dronk in het begin ook heel slecht uit de fles! Ze dronk mijn borsten leeg beide, ik kolfde ruim 200 cc, maar het op KDV dronk ze soms amper 110 en bij de opa's ook zo iets. Het is een kwestie van wennen. Ik zie het Floris nu ook doen, ik maak me er niet zo druk over. Het enige wat ik nog als tip kan geven is, laat ze op het KDV en thuis niet alle melk in een keer op warmen. Bied bv dan 100 aan en warm meer op als ze nog een slokje wil. Dan heeft het KDV/oppas/je man altijd genoeg in de koelkast staan. En probeer wat kleine porties in de vriezer te hebben, als ze dan toch te weinig hebben thuis kunnen ze daar nog wat vandaan halen!

Dikke Knuffel!

7. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Natas het sprongetje waar ze nu in zit is van de vloeiende bewegingen. Al de houterige bewegingen gaan dan over in vloeiende. Meer grijpen e.d. Die komt tussen de 11 en 12,5 week na de uitgerekende datum. Dus volgens mij zit je daar net als mij middenin :D

In heb voor mij Iphone de: Oei ik groei app, misschien bestaat die ook wel voor jou mobiel! Er leuk! laat duidelijk zien in welke sprong je kindje nu zit, wat er dan gebeurt en wat je kan verwachten!

8. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je :) iets minder drinken deed ze al. dat vond ik nog niet zo erg. maar nu weigert ze echt. gistermiddag 80 , dat viel nog mee... vanochtend 40 en vanmiddag weer niet... kdv misschien wel (ging vorige week wel goed) en ben inderdaad kleine porties aan het invriezen ;) bij kdv staat ook wat reserve in de vriezer.
    morgen gaat gewoon grote fles mee en dan moeten ze niet teveel opwarmen. maar krijg nu al de zenuwen als ik morgen op mijn werk zit en ik weet dat ze voeding krijgt... bram is ook tot maandag weg...

ik zat me te bedenken dat het volgens mij is begonnen na plaatsing mirena.. zou dat kunnen? dat het anders smaakt?

vanavond kreeg ik ineen enorme buikpijn en rugpijn. kon alleen gebukt staan en voor de rest niets meer. er kwam niets meer binnen. net voordat bram weg zou gaan... ik denk dat de stress op m'n lijf sloeg. toenik rustiger werd ging het beter. who is this? ik herken mezelf niet meer... pff, sorry voor weer een keer en sip verhaal..

9. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ja dat kan zeker!!! Je borstvoeding kan dan wat terug lopen en kan wat zoutersmaken!

10. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok nou teruglopen doet het zeker :( en ze laat ook regelmatig los (kan ook zijn dat er te weinig in zit en niet tevreden is)

11. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Bijna schaterlachen!

12. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Lieverd, vaker aanleggen en anders ff kolven! Meer vraag maakt meer aanbod! Linnie haar BV liep ook terug na het plaatsen van de Mirena!

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Pip oke thnx ik heb oei ik groei boek besteld had de linkt van yes gekregen.

SBS ook gekeken kijk altijd.

nu ff gamen op internet jesse kijkt voetbal

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    PIP geweldige foto wat een lekkerding zeg

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Marjan wat is Koen:
    GROOT!!!
    Hij is bijna net zo groot als FLoris en die is een maand ouder, en die zit al boven de curve:$:$:$:$:$:$

16. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0

17. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik heb net zo'n foto van Annemijn zo leuk! Maar dit is Floris ;)

18. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    EN dit is Annemijn

19. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    pip: wow hij is groot. wat een lekker ding!
    yes I know, ik heb vandaag iets gekolft (ja ja te weinig ;)) en morgen en overmorgen ga ik flink aan de gang..

20. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    jemig: die lijken echt op elkaar !!

Deel Deze Pagina