Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Hoi Simke! Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje (zijn naam stond onder in de banner, maar die zie ik nou niet meer, ik weet dat het nog met een S begon sowwy)

En ja de hoofd groei dat is bij iedereen anders, hier hebben die kinders van mij een dikke kop (nou ja alles is dik hihi), dus ja die groeien in verhouding ook veel sneller :)

2. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ladies, ik ga mijn bedje opzoeken. Ik moet om 9 uur in de stad zijn bij de kapper. En voor dat ik weg ga moet ik Floris nog voeden en kolven!!!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Maar vet veel zin in lekker naar de kapper!
    Doei doei

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Simke halllooo:D:D:D
    omtrek hoofdje is volgens mij allemaal prima heb ze er niet over gehoord eigelijk

Buik liggen overdag slaap charlotte altijd op haar buik maar ze wil op haarbuik bij ons op de buik snap je hahah ze wil trouwens ook graag rechtop zitten zodra je op haar rug legt word ze togh boos

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik weet ook dat ze er wel komt, maar je wilt het zo graag al zien.Bij Thijme duurde het ook lang maar die had ook zo'n zwaar hoofd , was gewoon zielig

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    slaap lekker Pip

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik gfa er ook vandoor dames moet morgen fit zijn voor de sollicitatie waarschijnlijk zal ik togh niet slape haha

truste allemaal

7. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    slaap lekker pip!!
    succes morgen tante mars
    marjon: en een rol onder de armen/buikje?
    welkom simke: vind je geen gluurder hoor

hier control freak ook naar bed. heb alles klar gezet voor morgen. bram is naar f1 in hongarije dus tot maandag alleen. morgen kiddo's naar kdv en nog voeden daarvoor. dus zelfs mijn ontbijt is al bijna klaar...ahhaha weird he:(. daagggg

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Welkom simke, denk niet dat je je erg druk moet maken om de groei van zijn hoofdje. Als het niet goed zou zijn dan hoor je dat wel.

Pip wat een lekkere kindjes heb jij!
    Ze lijken idd veel op elkaar, maar je ziet wel heel duidelijk het jongen/meisje verschil.

Rest ben ik vergeten.

Ego, gaat ff niet zo lekker hier.
    Vandaag m'n medicatie verhoogd van 20 naar 30 mg. Dus zal zo wel weer duizelig worden.
    Maar ik merkte dat ik weer helemaal verpieterde.
    Ben amper m'n huis uit te krijgen en schoon maken boeid me niets meer.
    Zelfs douchen en aankleden is me even teveel.
    M'n moeder komt nu elke avond om te helpen opruimen en schoonmaken, de schat!
    Darren is me ff te veel, dus die was even bij opa vandaag.
    Nou hopen dat het snel weer beter gaat.
    Morgen ff ha bellen om te melden dat ik de ad heb verhoogt, anders krijg ik weer gezeik.

Truste allen!

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Pip: ja groot he?!!! Niet normaal meer...Zeker met mij als mini mama...hahaha

@Yes: Ja lachen he, ik dacht meteen aan Dean toen ik het gewicht op de weegschaal zag verschijnen....En ja de koorts begint nu op te lopen dus heb hem net een zetpil gegeven..Nu is hij in mijn armen in slaap aan het vallen...Arme prul...

Enne dikke knuf voor jou, hopelijk voel je je snel wat beter...

@Natasch: wow spannend joh!!!! succes morgen! En het oei ik groei boek is erg fijn om in te lezen vind ik dan...

10. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    LvdB dikke knuffel voor jou, ik heb echt met je te doen... wat een stress!! Heb vertrouwen, het komt vast wel goed, even wennen!

11. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Wat een lekker boeddhabeeldje :D

12. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    WOW 2 druppels water!! Als ik zoek de verschillen doe, kom ik niet verder dan het aankleedkussen en het behang! :p

13. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Marien wordt ook pissed na een minuut ofzo, maarre... die was 2 weken te laat en weegt nu dik 5 kilo!!!! Dus denk niet dat dat er iets mee te maken heeft dat Marit klein is...

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Marjan, ach arm kereltje...
    Hoop dat hij zich morgen weer beter voelt.

Ik had Dean afgelopen nacht bij me in bed.
    Vind dat koorts gedoe altijd zo eng.

Truste vast...

15. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    YenD knuf voor jou, kl*te dat je je zo voelt! :(

16. cecile1

cecile1 Niet meer actief

wat een gedoe toch, dat kolven..... kom er eerder niet aan toe en word er een nachtbraker van!

17. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Idd een knuffel voor jou YenD en ook voor LvdB!!!

18. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    heeh meiden

het spijt me!!! ik heb hier al zo lang niet echt geschreven. Ik lees wel veel mij, maar dat is bijna niet bij te houden.
    LvdB...is je borstvoeding nu teruggelopen door het plaatsen van de mirena?
    Bij mij was het ook teruggelopen na het plaatsen van een spiraaltje. Hoewel ik dacht dat dat bij het koperspiraal niet zo was, had ik toch productieproblemen. Nu na 2 weken gaat het weer goed. Joost kwam in die 2 weken ook weer iedere nacht. Ik heb ook iedere avond nog gekolft en soms tussendoor.
    Ik moet zeggen dat ik heel veel problemen met borstvoeden ben tegen gekomen en heeft me erg veel energie gekost. Ben nu heel trots dat ik het al 3 maanden geef. Het lijkt nu ook makkelijker te gaan, maar ik blijf toch altijd onzeker over de productie en of Joost wel genoeg krijgt. Maar hij was vorige week donderdag al 6,7 kilo en ik schat hem nu op minimaal 6,8 dus daar zou ik me geen zorgen over moeten maken. Het is dus net zo'n beer als floris en dean. HAHA!
    Zijn jullie kindjes zich ook al zo aan het afzetten met de beentjes? echt al druk aan het oefenen om straks te kunnen lopen.
    De eerste meiden zijn hier ook al weer aan het werk zeker!!! Sterkte daarmee.
    Pipeline..succes bij de kapper zo
    en Natascha succes met je sollcitatiegesprek.

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Mogguh !!

Marit heeft geslapen tot 7:30 en toen heb ik haar maar wakker gemaakt en haar ff in haar ritme laten ,morgen gaan we een weekje op vakantie en daarna eens kijken of ze langer slaapt en we misschien wel naar 4 voedingen kunnen ...Moet ze wel meer drinken uit een fles ..............................................

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Fijn dat het zo goed gaat Marieke

Deel Deze Pagina