aszz: oh gadver wat eng van die vuvu.. wat zal je geschrokken zijn! en daarna weer smelten, och zo schattig! daan was vienne net aan het rondtollen met de maxicosi... ze vond het niet erg, maar ik vond het wat minder babe: hello too you! yes: gelukkig gaat het beter natas: fijn om het terug te lezen he ?! ik heb dat boek niet, maar ik heb ook ngo geen sprongetje gemerkt mars: vienne slaapt veel. als ze wakker wordt krijgt ze eten. dan knfuffelen en inde box. als ze moppert gaat ze naar bed en dan slaapt ze lang. dus als je denkt dat ze moe is, hop naar bed je bericht is al van even terug. is het gelukt? hai pip! hoe was je dierentuin dag?
aaahhhh wat lief Mars: Zal het echt dood eng vinden als er zo'n bakbeest boven de kinderwagen hing Babe: Fijn dat je leuke vakantie heb gehad. Pip: Heb je de kinderen mee terug genomen . Leuke dag gehad? Yend: hoe is het met jou? Hier vandaag optijd mijn bedje in en hopelijk slapen ze hier vannacht weer een stuk beter.
Zoooooooooooooooooo dat was gezellig! Annemijn heeft echt bijna de hele dag gelopen. Zo knap van d'r! Uit eindelijk viel ze tegen vijven in slaap toen we nog even in Emmen liepen. En half uurtje en toen ging ze dus gewoon weer verder, haha. Of te wel die knort nu heerlijk in haar bedje! En dan mijn Brulaapje, die heeft het toch top gedaan! Heerlijk spelen in zijn wagen en overal tegen rammen. Op de terug weg kwam alles er nog ff uit! Een heerlijk half uurtje krijsen, haha! Annemijn was slim geweest, die wou bij opo en amo in de auto! Lekker rustig! Nou en dan gaan we ons weer opmaken voor het volgende! Mijn Svennie is morgen jarig! 29 wordt ie! O en wat heb ik al een aantal dagen lol. Hij heeft een espresso machine en daar is ie helemaal dol op. Dus ik heb een koffiemaler voor hem gekocht! Helemaal super de luxe, chroom ect ect. Vindt ie helemaal top. Dat ding staat dus bij ons op de slaapkamer. Er zitten dus koffiebonen in. En ik ruik dus telkens die koffie. De eerste avond dacht ik nog van HE? wat ruik ik. Domme muts. Ik moet dus telkens lachen als ik in bed lig en Sven vraagt iedere dag wat is er nou...........................Morgen lekker verrassen die kerel van me!
Man ik til me een breuk aan Annemijn!!! Die vindt het ook heerlijk om getild te worden. Maar mijn bekken vinden dat nog niet altijd even leuk! Meisjes ik ga naar bedje! truste!
leuke dierentuin he pip?! zijn wij dinsdag geweest! en de siberische tijgers waren toen helemaal actief en duidelijk in beeld en brullen, was echt gaaf!! en ben altijd gek op de olifanten en de blotekonteaapjes
GA met Jelmar over op voeding voor hongerige beebs gemengd met standaard en daarna alleen hongerige beeb voeding.... hij is nou steeds na elke 180cc fles aan het huilen en op z'n vingers aant knabbelen!! hopen dattie het daar goed op gaat doen, als hij dan na z'n flesje ook nog tevreden is, dan is het een topkind!! Heb van Vtech een winnie de pooh in hongingpot gekocht, die springt omhoog als je op een knopjes drukt en zingt liedjes, vind hij nu al super! kijkt er steeds naar, alleen zijn motoriek is nog niet zo goed, dus hij mept hem steeds omver hahahahaha, de beebs worden steeds leuker, vinden jullie ook niet? ze leren van alles, lachen overal om en spelen overal mee, vink zo gaaf!
wow babe dan is ieal actief. de mijne sappelt lekker op een schaap en voor de rest al wel langer op de buik . even bv-vraagje: ik heb om 15 u gekolft in koelkast gezet en om 17 u meegenomen in zo'n koeltasje. nu kwam ik er om 22 u achter dat het nog in mijntas zit.. vlg mij is het 5-10 u goed te houden. maar als ik het nu nog in koelkast zet, kan ze het morgen rond 11 u dan nog drinken? vind zo zonde om weg te gooien. of bederft het dan of iets anders?
Hey BabeBabe, Jou ken ik nog,ik weet dat we op dezelfde datum uitgerekend waren. Thijsje kon alleen niet wachten en is al op 9 maart geboren met 32 weken. Leuk om te zien dat alles goed is gegaan bij jou en dat je een mooi kindje hebt!! Thijs krijgt ook nutrlion Forte, moet wel zeggen dat hij er niet minder hongerig om is geworden. Het heeft meer met de zuigbehoefte te maken,je kunt hem altijd nog een beetje water erna geven, of een kleiner gaatje in je speen. Nu hij wat ouder is merk ik dat ie niet zo superveel honger meer heeft en heb ik het naar 4x 200 ml weten te zakken. Hij krijgt ook al fruit en groentehapjes. Maar hij is dan ook al bijna 5 maanden, qua groei en ontwikkeling lijkt hij ook echt niet op een kindje dat te vroeg geboren is
Hoi Lvdb, Het hangt er van af hoe koel het tasje uiteindelijk was. Mocht de melk nog koud zijn dan kun je hetnog wel geven. Maar als het al op kamertemperatuur was zou ik het zekere voor het onzekere nemen. Het is idd zonde maar liever weg dan een ziek kindje
Hey meiden. Heb lekker filmpje gekeken met vriendin. En duik zo lekker m'n bedje in. Darren was vanmiddag met bellenblaas bezig en blies wat bellen vlak langs Dean z'n gezichtje. Dean lag echt helemaal in een deuk! Echt een schaterlach! Zo heeeeeerlijk om te zien, we lagen echt in een deuk er van! Truste al! X
Nathalie ja het gaat weer goed. Had de ha nog gebeld en hij zij dat ik me zo raar voelde door het opbouwen van de medicatie. Als het goed is moet dat snel minder worden, als het na het weekend nog zo is moet ik even langs gaan. Dus hoop dat het snel over is.
heeh meiden, ik ben weer bij! is nu wel makkelijker bij te houden hier, want er wordt toch minder geschreven. De beebies worden inderdaad steeds leuker. Als Joost bij zijn vader op schoot zit, zit ie de hele tijd naar me te lachen. Wat een charmeur is het. Vorige week heeft ie ook naar al mijn vrouwelijke collega's zitten lachen. haha! LvdB heb je zo'n koelelement in dat tasje zittten? Ikzelf ben er nog al een zeikerd in en zou het weggooien.
LvdB : Nope niet gelukt ze had de voeding op, en heeft alleen maar gehuild. Ze had ook wat verhoging en was helemaal niet in dr hum. even aan gekeken. Toen op bed gelegd, en wederom echt krijzen. Dus heb haar er af gehaald. En om 9 uur op bed gelegd want ze sliep bij mij op de arm. Toen heb ze nog een kleine 10 minuten gelengeld en toen sliep ze.. Denk na weeen van de prikjes..