Ja echt steeds leuker .. Al grijpen naar haar knuffel die ze 2 week geleden heb gekregen van me tante (die knuffel is 14 jaar oud) .. En zodra ze m heeft is ze aan het lachen helemaal WOUW!! Wordt steeds meer verliefd op dr.. VAn me zus heeft ze van de week een ding gekregen en dan moet ze tegen een vlinder aan meppen en dan maakt ie een half uur lang deuntjes (om gek van te worden) .. Maar ze weet het vlindertje tevinden met dr lange benen
Goedemorgen gelukkig een normale nacht gehad weer! Vanavond geen plannen. Ga lekker vroeg naar bed. Ff bij tanken.
Goedemorgen dames gister drukke dag gehad op het werk ppfffttt waren wsat bewoners ziek en bewoner die continu agressief was en tegen een toeval aanhing dus moesten we continu in de gaten houden was blij dat ik om 22.45 thuis was. Ons meissie heeft het dus wel te pakken heb iets te vlug gejuicht. Ze is mega veel aan hoesten egt een rot hoest en ze geeft steeds slijm op ook sllaap ze heel moeilijk omdat ze haar eigen steeds wakker hoest we doen haar speentje nu ook maar niet want ze is zo benauwd Ga nu me bedje ff uitkruipeb ff douche en dan biJlezen
Morning! Ik zwaai even langs hoor, heb wel bijgelezen maar geen tijd om te reageren Mees wordt nu naar opa en oma gebracht voor een dagje en dan gaan wij met Fenna naar Sprookjeswonderland Het weer zit niet zo mee maar ach, wordt vast leuk! Merk echt dat ze behoefte heeft aan even 100 % aandacht van ons, dus even een prinsessendag vandaag Rond 3 uur zijn we denk weer terug en halen we Mees weer op XXX
Goede morgen allemaal. Tink; Veel plezier vandaag met je prinses. Pip: gefeliciteerd met Sven Bv bewaren. Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Kolvenenwerken - Bewaren van moedermelk Yend; Fijn dat het weer beter gaat. Baby's: Wordt zeker steeds leuke. je krijgt nu reactie terug. Hele verhalen die ze kunnen vertellen. Zo prachtig om te horen
mars: jammer, vlg x misschien inderdaad proberen als ze niet meer last heeft vd prikjes. hopelijk gaathet dan beter. tink: veel plezier bv: gaat inderdaad maar weggooien
Pip gefeliciteerd BAbe blote kont aapjes zijn zoooo cool Asszz hoe is ne met nathan? gat het weer wat beter? oohgh jeetje wat eng zeg dat hij zo voorover klapte met de vuvu rotdingen
even gekke spam.. dean lag net hier voor helemaal in een deuk er om, helaas niet te zien op de foto... maar moest er zo om lachen, lekker ding!
Natas: beterschap voor het kleine meisje.. Pip: Gefeliciteerd met Hubbie Tink: Maak er een fijne dag van. YenD: haha wat een leuke foto! LvdB: Ja vanavond probeert ik het gewoon weer. hier, pap komt zo om de boel te verfen . Heb er zin in. Zo Faith uit bed halen, die ligt nog steeds te maffen van 21.00 uur. Maar is nu wakker aan het worden hoor ik wel
Zo heb nog ff lekker geslapen. Was waanzinnig moe. Is wel lekker als Darren er even niet is kan ik nog ff slapen. Vanavond gaat Darren voor het eerst logeren bij z'n vriendinnetje. Spannend!! Afgesproken dat ik hem naar bed ga brengen, anders wou hij niet. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan, hij is kompleet door dolle heen!
haha ja begint dat nu al met bij vriendinnetje slapen!!! Ik vind darren trouwen echt veel op jou lijken YenD. Zag ik op die foto die je hier een paar dagen terug had geplaatst. Hier weer een nachtje doorgeslapen. Joost heeft zijn laatste voeding 21.30 uur gehad en de eerste van vandaag om 8.30 uur. Daarna had ie wel weer met 2 uur honger, maar dat is dan niet zo erg.
ik kom even dag zeggen. vertrek zo naar de camping waar mijn ouders staan en komt pas maandagmiddag weer terug. lekker met daan in tentje slapen en vienne in de caravan. even lekker relaxen na zo'n hectische week. en wat kan je je auto volladen.. trouwens net een debiele rekening gekregen. bram en ik gingen naar tandarts. daan en vienne meegenomen. daan mocht ook even bij bram op schoot om 'tandjes te tellen'. met spiegeltje even gekeken en daarvoor kunnen we nu 20 euro dokken!!! voel me echt bekocht. daan had niet echt afspraak en was meer om hem een beetje te laten wennen. zo snap ik die dikke bak voor deur. sorry ben echt pissig..
ga ik zeker doen. ben niet zo snel dat ik over dat soort dingen klaag, maar dit vind ik absurd. maandag gewoon bellen..
20 euro??? whooo dat ze dat durven zeg! zou ik idd ook wat van zeggen dan... vind mn mannetjes alle 2 wel veel op mij lijken, dean heeft mijn vorm ogen en mond, maar heeft sommige uitdrukkingen echt van zn vader. darren lijkt totaal niet op zn vader.. logeren: ze zijn al vanaf hun geboorte vriendjes. en zelfs getrouwd met elkaar (dat nemen ze ook heel serieus) ze spelen bijna 2 x per week bij elkaar.. dus het zat er wel een x aan te komen... maar ik en de moeder van t vriendinnetje hielden het nog even tegen, omdat het net 2 losgeslagen hyperactieve dwerg apen zijn samen... maar goed, nu hebben we nog 2 weken om bij te komen van dit avontuur!
Ppfftt wat ben ik gaar zeg loop ook continu met me meissie op me armen tot ze slaapt heb nu net me handen vrij **afkloppem** lig nu filmpje te kijke the bounty hunter maar heb mnoeite me ogen los te houden