Hallo allemaal! Ik ben nu 3 weken en 4 dagen zwanger van ons 1e kindje! Lijkt me leuk om met andere meiden verhalen te delen, die in dezelfde tijd (november) hun kindje verwachten... Ik ben op 27 nov. 2010 uitgerekend!
He gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ook zwanger van de eerste erg spannend allemaal! Ik ben zo rond 12 november uitgerekend! Hoevoel je je? Xxx
Hey, allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hier nog een zwangere van de eerste. Geweldig!! En zó spannend inderdaad! Ik ben uitgerekend op 11 november en heb op 30 maart de eerste echo. Heb geen last van ongemakken gelukkig, alleen grotere borsten en beetje spierpijn in onderbuik. Jullie? Liefs Annemieke
hallo, gefeliciteerd allemaal. ook ik ben uitgerekend in november. 6 november. ik heb 9 april de eerste echo. en ook hier is het de eerste. wel leuk als we elkaar zo een beetje op de hoogte kunnen houden. hebben jullie het al aan iemand verteld?
Hoiiiiiiiiiiiiiiii! Allemaal zwanger! Heerlijk meiden! Van harte gefeliciteerd! Ik ben op 22 november uitgerekend, geweldig he! Het is de 2e (mijn dochtertje is 15 maanden) Ik heb het nog niemand verteld, oeps jullie zijn de eerste! Ik voel mij ook echt zwanger, ik voel het echt in mijn buik! Ook pijnlijke borsten enzovoorts. Niet misselijk , maar dat was ik met de eerste ook niet! Zullen we contact houden? ps ik hoor iedereen al over een echo datum, zal morgen ook een afspraak maken!
@smirnoff, ja erg leuk om beetje contact te houden. ik heb het al snel aan familie verteld en gisteren ook op het werk, ik kon het niet meer voor me houden. ik moet medicijnen delen en ik was af en toe zo afwezig dat ik het een risico vond om niks te vertellen. nu heb ik het gevoel dat ik er helemaal van kan genieten. ik voel me verder helemaal goed, af en toe wat misselijk en wel last van vermoeidheid, maar gewoon op tijd na mn lichaam luisteren en af en toe effe lekker een dutje doen
Gefeliciteerd meiden!! Ja, goed plan om contact te houden. Ik heb het ook al verteld tegen mijn ouders, broer, vrienden en collega's. Mocht het fout gaan, merken ze het toch en ik kan zoiets echt niet voor me houden.. XxX
hee!! hier ook uitgetelt in nov! de 22e inderdaad leuk om elkaar op de hoogte te houden!! ik moet 21 april naar de VK en wil met de 7.5 wkn een echo aan vragen dit is ook onze eerste en het voelt nog steeds onwerkelijk! hier weet niemand ervan af! alleen lekker wij 2tjes!! bij de vk mag iedereen het weten! liefs x
Hoi meiden, Ik ben ook uitgerekend in november, alleen precies wanneer weet ik eigenlijk niet. Ik heb een heel onregelmatige cyclus, en weet het daarom niet meer precies. Ik werd ongesteld op 23 januari...en op 6 februari werd ik weer ongesteld? Ergens had ik het idee dat er iets niet klopte omdat ik heel gevoelige borsten enzo had... dus op 27 februari heb ik getest en toen was ik zwanger. Dus ik ga er vanuit dat ik de eerste week van november ben uitgerekend van de tweede. Ik heb al een zoontje die geboren is op 1 juni 2006, en dus bijna 4 jaar wordt. Wij hebben ervoor gekozen om het niet meteen te vertellen, omdat ik eerst de eerste echo wil afwachten of alles goed is. Moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind.
al die afspraken voor eerste echo lijken nog zoooo ver weg. ik moet nog 3 weken wachten, het voelt echt lang, ook omdat ik weinig klachten heb, ik vraag me af en toe wel eens af of dat het allemaal wel goed is. ik zou het liefst morgen al na de vk gaan voor een eerste echo. echt spannend allemaal.
@mamaantje, ik heb ook 27 febr. een test gedaan. dat was mijn NOD, vroege test was nega. pas vanaf NOD was mijn test positief.
Hier ook zwanger ben uitgerekend op 12 november. Vandaag zijn ze langs geweest van moeders voor moeders 30 Maart heb ik de eerste echo Ben 's avonds vooral misselijk en gespannen borsten hier en daar steekjes en last van me lies
de meeste van jullie hier hebben al een echo voordat ik hem heb en de meeste daarvan zijn na 6 november uitgerekend. is dat vreemd? zou ik hem kunnen vervroegen??
hallo lleuk dit topic!! Ik ben ongeveer rond 16 nov uitgerekend. Weet het niet precies aagezien ik zwanger ben geworden terwijl ik de pil slikte! Dus het was een complete verrassing, en ook ons 1e kindje! Nou niet heel veel ongemakken nog, behalve een rommelende buik en grote/ pijnlijke tepels. En ik vind eten opeens heel vreemd, alles smaakt anders en van het minste wordt ik misselijk.
Ik ben ook uitgerekend in nov. Op 27 nov als het goed is. Ik heb 12 april een echo. Ik moet naar het ziekenhuis omdat ik een keizersnede heb gehad en dan moet ik de eerste x naar het ziekenhuis en dan mag ik kiezen of ik naar de verlos mag of bij de gyn blijf. Hebben jullie al kwaaltjes?
@ carlo... ik heb dinsdag 23 maart mijn eerste echo... Voel me toch wel een beetje onzeker hoor... wil graag bevestiging dat het goed zit.
ikke ben 10nov uitgerekend en al volgende week een echo! omdat ik doormiddel van onze tweede icsi poging zwanger ben geraakt
Hey, wat leuk al zoveel reacties! Jullie ook allemaal van harte gefeliciteerd! Ik heb nog niet zoveel kwaaltjes, ben het ook maar net... alleen misselijkheid. Ik had die misselijkheid wel erger verwacht, maar dat gaat vast nog wel komen hahha Leuk idee om ook contact te blijven houden. Misschien is het leuk om als iedereen de spannende 3 maanden gepasseerd is een uitgerekend-in-november hyves te maken. Kunnen we onze buikjes vergelijken Nou mama's en kindjes op naar de verloskundigen @carlo1987 denk het wel dat je de afspraak eerder kunt maken. ik ben 27 nov. uitgerekend en mag de 20e april er al heen! (kun je benoemen als voorbeeld)