Ik ga heeeeeeeerlijk de hort op met mijn man. Kind droppen we bij opa en oma (het weekend in het hotel krijgen we van hen). Vrijdag gaan we een dag relaxen in de Veluwse Bron en daarna nog 2 nachten in een Bilderberg Hotel in Apeldoorn. Even helemaal niets!
@ Pipelina: Hier zit de babydump ook vlakbij, kom er minimaal 1x in de 2 weken, dus of het zo goed is als ie straks geopend is bij jullie... haha @ Arka: Goed om te lezen dat t weer lekker druk was in je buik!! Zomers: Lekker he om al over die zomer weg te dromen, lekker met de baby's naar buiten, filet en gerookte zalm eten met een kan sangria, toch wel fijn om dan nog verlof te hebben
Oh heerlijk zeg!! Dan zitten we wel vlak bij elkaar in de buurt.. wij zitten in Epe! Roompot park de Schaapskooi....
Boodschappen, was ik nog vergeten: ik was vanmorgen ff verjaardags boodschapen gaan doen, en had m'n handen vol met taart maak zooi, moest ik bukken voor de bakboter, ik nog om me heen kijken voor hulp, maar stond 1 vrouw te kijken naar me maar die draaide dr hoofd weg. Dus ik richting grond, ging goed, maar kwam niet meer omhoog, maar m'n moeder was een paar paden verder, dus die kon niet helpen. Dus ik moeilijk doen om omhoog te komen, valt het pakje slagroom uit m'n handen kapot op de grond en die vrouw draaid zich om kijkt me aan en begind met zo'n hysterische kut stem te bleren... Ooooh kijk nou!!! Nou is het kapot!! Kutwijf! Dus ik loop weg om iemand van de winkel te zoeken (kan het moeilijk van de vloer likken) begind ze weer te blèren.. Oooh nou loopt ze nog weg oooook!!! Super kutwijf!! Maar goed, ik kwam dus terug met zo'n winkelmedewerker, dus ze keek gelijk weer de andere kant op. Gelukkig kwam m'n moeder er aan, ik had het helemaal gehad. Gelijk harde buik en duizelig. Dus m'n moeder haald een flesje Cola voor me, en ik sta trillend tegen het karretje aan dat op te drinken, ondertussen komt er een bekende aan die vraagt hoe het gaat, dus ik vertel dat ik me niet zo lekker voel, komt die kut weer aan, en blert; dan moet je geen boodschappen gaan doen heeeeè! Dus ik zeg, oh hou je bek joh!! M'n moeder kon amper dr lachen nog inhouden, die weet hoe ik ben, als ik het zat ben kan je je beter bergen... Gelukkig heeft die kut nix meer gezegd, denk dat ik dr geslagen had dan!! Natas, diarree, misselijk en harde buiken? Heb ik sinds gisteravond ook zo'n last van! Klote is dat hè. Idd ff rustig aan doen!
Hahahahahaha volgens mij had ik het zelfde gedaan! Wie denkt ze wel dat ze is, om daar wat over te zeggen tegen jou!
Buddy bericht Kreeg net bericht van marjand die kan zelf niet online komen heeft een sms van tante mars gehad dus ik plaats het ff. gaat niet goed lig nu voor 48 uur in het ziekenhuis baby is niet gegroeid en bloeddruk is veel te hoog. Dit gaat dus over tante mars
Ja idd ik had al sms teruggedan van gaan ze de baby niet halen dan maar is moet de bloeddruk omlaag dan kijken ze verder wat er gaat gebeuren
och nee tante mars ze heeft toch ook nog geen geluk gehad hé in haar zwangerschap we duimen voor je meid!
wat is de oorzaak dat de baby niet groeit? wijst de hoge bloeddruk op zwangerschapsvergiftigign? en hoeveel weken is tante mars nu?
Tante Mars, NEE HE!! Als je afleiding wil, Groningen is dichtbij hoor.. Kom er zo aan! Hoop dat je geen HELLP erbij krijgt!! Doe rustig aan! @ Arka, al de kleine 10x gevoeld (over de hele dag)?? @ dag, hij staat zich te vervelen, en het herstel duurt min. 2 weken. Afwachten maar. En de bijrijdster en stalbaas hun werk maar laten doen( kan er moeilijk heen, heb ik weer teveel last).
Oh maar Loran je bijrijdster weet natuurlijk ook wel wat ze moet doen dus heb er maar alle vertrouwen in dat je paard goede verzorging krijgt hoor! iig sterkte ermee erg hé van tante mars! hoop dat er snel goed nieuws komt maar vrees dat het kindje eerder gehaald gaat worden.... fingers crossed..
Heel veel sterkte tante Mars!!!! @ de anderen.. ik ben weg hoor.. ga zo uiteten dus.... Tot morgen maar weer!!!
Trouwens, er is weer een AMBER-alert afgegeven door de politie.. kreeg deze SMS: Amber Alert: VERMIST MIlle Boele (12) uit Dordrecht. Blond haar, jeans, roze shirt, zwart/wit vest, bruine uggs.. Arme meid, en arme ouders... :O