ja klopt morgen 31 weken maar goed je weet natuurlijk niet hoe lang de groei van kindje al stil ligt he
meiden ik ga even GTST kijken en daarna wie is de mol bedankt voor het aanhoren van mijn gezeur haha!
Hey meiden ben er ook weer.... Even over tante zal even precies haar sms spammen hier.... 1ste berichtje: Hallo, ik ben sowieso 48 uur opgenomen in't umcg. Bloeddruk is veel te hoog en beeb nog niet gegroeit, beweegt weinig. Liefs tante. Dus ik heb haar een berichtje terug gestuurd met de vraag of de kans nu groot is of ze de kleine gaan halen... Daarop kreeg ik van haar terug: We weten het niet, hij moet zakken en de bloed waardes goed blijven. Wachten in spanning af. X De vorige keer had ze het erover dat als ze het konden rekken tot 37 weken de baby waarschijnlijk maar 4 pond zou zijn. Dus denk dat de achterstand nu ook al behoorlijk is....We duimen maar en hopen dat het allemaal goed komt met haar en de kleine...Heb haar weer knuffels van jullie allemaal gegeven....
Ze had het toch over 1275 gram? Dat komt overeen met 29/ 30 weken dus dat zou mee vallen. Maar als ze hebben gezien op een echo dat de flow van placenta slecht is. Tja en helemaal nu met een hoge RR Ik hoop heel echt dat die zakt! Veel succes Tante
Dit is haar berichtje van vorige week: Ja, ik hou MarjanD van eventuele veranderingen op de hoogte. Heb haar nummer.. We staan er niet te veel bij stil, nummer 1 prio is dat ze dr eigen lijntje (qua groei) oppakt en ze niet verder onder de onderlijn van de curve (1275 was ze gister) gaat. Dus we doen heerlijk rustig aan even helemaal niks, en genieten zolang ze nog in me buik zit.. We bevallen niet meer thuis maar in Groningen, omdat als ze blijft zitten tot 37 weken ze als nog geen 4 pond zal zijn en dus klein is. Het zekere voor het onzekere, geen risico's
He Yes, hoe is het met jou? Al een beetje op geknapt? Strakke actie trouwens tegen dat K** wijf in de supermarkt!
Voel me wel al wat beter ja, alleen snel harde buiken! En nog wat verkouden. Maar ben van zondag tot woensdag alleen, dus alle tijd om bij te slapen. Vond het ook wel goede actie, wou eerst nix zeggen, maar werd helemaal gek van dat mens!
Had ik ook waarschijnlijk gedaan hoor Yes...Is ze helemaal van de pot gepleurd?! Waar bemoeid ze zich mee....
Idd! En ze had echt een vreselijk hoge en harde stem, dus iedereen keek ook nog eens toen ze zo tegen me deed, kon dr nek wel omdraaien. Hahaha