Gaan jullie over mijn lijk kijken vanavond?..........Twijfel een beetje want ik ben normaal met zulke programma's echt ontroostbaar....
Is mijn baby dan niet licht? Met 31 wkn en 4 dgn was hij 1725 gram.... Marjan, ik kijk het overdag een x bij progamma gemist, ik loop ook altijd te janken met dat soort progamma's en das niet goed voor t slapen gaan!
Nee geen TV vandaag, mijn man heeft de AB en dat betekend: Divovery e.d.8). Maar ik heb me net zeer nuttig gemaakt en hele formele brief geschreven naar de raad van bestuur over hun besluit van het de beeindigen van mijn ouderschapsverlof! Wat dus niet moet, het moet een onderbreking zijn. Sven was trots op mijn super formele toon, heb ik niet zo erg normaal, maar kan het wel
Ze zeggen ze zelf bij de 31 weken 1500 gram,dus dan is die van jou nog een dikkerd en die van mijn uber dik. met 30 weken zeggen ze daar 1300 gram.
Goed zo pip....niet met je laten sollen! @Yes: Is misschien wel een goed idee anders heb ik morgen heel de dag hoofd pijn. Zat net de profielen van de deelnemers even te lezen en dan druipen de tranen al over m'n wangen...Is ook pas ruim een jaar geleden dat mijn lievelings oom overleden is aan kanker...dus veel herkenbare verhalen daar..
Hier staan ook gewichten bij baby's van 30 weken als ik het goed zag: http://www.schreeuwomleven.nl/abortus/ontwikkelingstadia.pdf
Ik kan me niet voorstellen dak een 'dikke' baby zou kunnen krijgen... Darren was zo'n klein frummeltje... Ik dacht dat baby ook klein zou zijn, maar na die groei echo denk ik juist dat tie best groot is... Ooh hij heeft de hik weer eens!
Op die site staat bijna 1800 gram bij 32 weken, dus dat klopt dan wel aardig met baby... Alleen dat hoofd maak ik me druk om, wat is een week voorlopen in groei? Een centimeter? Of meer?? Zo vaag eigenlijk zo'n groei echo...
Ik kan me ook niet voorstellen dat deze meneer een grotert wordt. Popje was maar 3120 en 48 cm, een echt poppetje. Maar ja een tweede schijnt vaak groter te zijn, en ik krijg ook nog eens een kerel en ik doe niet veel. Maar kom zelf gelukkig ook niet aan. We zullen het zien over een aantal weken!
Ph-metrie: Is een slangetje door zijn neus naar zijn slokdarm net boven de maagklep en daar meten ze mee hoeveel maagzuur er omhoog komt. Arka: Heb je de kleine al gevoeld? En gyn nog gebeld? (lees net dat je de kleine al weer gevoeld heb.) pip; Das nog eens een leuke manier van boodschappen doen. Moet je alleen wel durven. inkopen doen: Lees dat iedereen erg goed bezig is We helpen de economie wel een handje Yes: Wat een irritant mens. Tante mars: Heel veel sterkte. Dikke knuffel DAg: wat vervelend zo sloddervos. Kan geoed begrijpen dat je alles in een krat gooi had ik ook gedaan.
Geen idee hoeveel cm. Bij mij liep het hoofd ook een dikke week voor, buik 2,5 week en de benen waren comform de 50% Ze gaan uit van de statische 50% en dat is het gemiddelde, maar ja niet ieder kind is gelijk. Zo komen er bij ons in de familie aan beide kanten grote koppen voor, helaas. Popje heeft nog steeds een groot hoofd. p98 wat inhoud dat 98% een kleiner hoofd heeft. Is Marcel groot/ heeft hij een grote kop?
Ik schijn ook naar bed te moeten! truste! En linnie, helemaal vergeten je terug te PB'en Sorry! Doe het morgen!
Nou echt een groot hoofd heeft Marcel geloof ik niet... Nooit zo op gelet. M'n moeder wel trouwens, die kan niet eens een pet of muts op! Ach we zullen het wel zien tegen die tijd!! Ik ga ook slapen, truste!!
Hello Lady's in the house!!! Hier even een snel berichtje van mij... Het was natuurlijk mega gezellig! Zul je altijd zien..... Ik zal morgenochtend even uitgebreid vertellen over alles.... Hier verder geen nieuws toch??? Ik ga lekker m'n bedje in duiken! Doei doeiiii allemaaaaaaaaal!!