Goedemorgen Dames, Yes, wat een k*twijf inderdaad... verder wel leuke verjaardag gehad met Darren? Marjon, fijn dat het in eerste instantie goed was en dat ze toch nog wel ff verder kijken, wel een prettig geveol dat ze je serieus nemen! Marjand, hoe ist met je heup? en wat ontzetten klote voor Tante Mars zeg!!! echt schrikken!! keep us posted!! heb helaas geen internet dit weekend Arka, wat ontzettend vervelend bronchitis! hoop dat het snel over is!! heb je niet iets van koekjes/ontbijtkoek of yoghurt/vla ofzo iets dat je kunt eten? Dag, zulke schoonouders lijken me echt irri.... ze bedoelen het waarschijnlijk wel goed en dan is het inderdaad moeilijk om wat harder te zijn... Die van mij zijn verder prima, die komen hier (nog niet) ongewenst op de stoep, maar ben wel benieuwd hoe dat straks met schoonmoeder gaat gaan wanneer de kleine eris, die roept nu al dat ze denkt dat ik haar voor alles ga bellen..... eeh, nee! Heb zelf een moeder is wel beetje zielig voor haar, ze heeft alleen 2 zoons... dus tja, ik betrek haar bij zoveel mogelijk van m'n zwangerschap, maar het liefst als eerste bij alles natuurlijk mijn eigen moeder!
Morgen! Oh jeetje wat een k*t nieuws van Tante. Hoop dat alles goed blijft gaan... duimduim. Marjon, fijn dat alles goed leek! Grote baby/kleine baby, volgens mij hier weer gemiddeld. De gyn heeft de kleine zo'n 3 weken geleden opgemeten en toen woog hij 800 gram. Wel iets groter, maar ja dat kan alle kanten nog op. Nathan woog 3360 gram en was 50 cm. Een poppetje dus. Zou het niet erg vinden om weer zo'n poppetje te mogen krijgen hoor Hmmm hier ook gezeik op het werk. Ik krijg voor mijn verlof te horen of mijn contract wel/niet verlengd wordt maar het gaat niet helemaal eerlijk. We hebben een nieuwe 'baas' en die is echt waardeloos. Maar ja, we zien het wel weer...
over groot/klein, onze beep lag met hoofdje en buikje bijna precies op scheme en met de benen 1wk4dg voor!! haha, dus word een normale benen met LANGE benen... .ben benieuwd
Hier lag de kleine precies zoals het moest. Misschien met 2 dagen verschil, maar alles zat binnen de marges. Over 1.5 week weer naar de gyn en weer een echo dus zal het eens even vragen
hoi babe! dank je wel voor je lieve woordjes... tja heb ze er nu eenmaal bijgekregen dus zal het met ze moeten doen haha! HOe laat vertrek je naar je bungalowtje?! lekker hoor een weekendje weg! geniet er maar van je eerste vakantie als getrouwde vrouw
@Arka: Beterschap. Hopelijk krijg je snel weer wat lucht en knapt het snel op. @Marjon: ik duim voor je! @mam2010; Ik zou mailen. Het klopt gewoon niet wat er gedaan is, en het kost jou centen. Het is altijd balen dat je zelf achteraan moet, maar ja het is voor je eigenbelang en dan moet je. Kijk ook maar weer met mijn ouderschapsverlof! Gelukkig heb je de uitspraken van die kerel/ vrouw in de mail staan.
Marjon wat een super nieuws! Wel goed dat je toch nog even door wordt gestuurd! Kan nooit kwaad. Hier een klote nacht gehad! Ben me weer vanalles in mijn hoofd aan het halen wat er allemaal wel niet mis kan zijn met mijn kerel. Kan gewoon niet helemaal onbezorgd zijn, En dan ben ik al wakker van de pijn, en dan lukt draaien al helemaal niet meer. En lig ik uren wakker, maar ik Sven zelf wakker met als toetje nog een huilsalvo!
Marjon blij dat de uitslagen goed zijn Zag ook super mooi wiegje voorbij komen. PPfftt beebje ligt nog steeds niet met hoofdje naar benede maar goed kan allemaal nog hea
Willen jullie dan mijn mail even beoordelen... ik zal even de namen er uit halen dan plaats ik hem voordat ik hem ga versturen...
Hallo Manager, Na aanleiding van onderstaande mail wil ik toch een reactie hier op geven. Ik heb het even laten bezinken en tevens ook wat juridische navraag hier over gedaan. Dit wil ik toch met je delen, ook mijn gevoel over alles wil ik graag even uitspreken naar je. Mijn eerste reactie, was echt, wat is dit nou weer? Ik was echt teleurgesteld en boos. Daarom heb ik ook meteen gezegd dat het afscheid niet door hoeft te gaan. Ik heb geen zin in een leuk afscheid, als ik het idee heb niet fair behandeld te worden. Eigenlijk wil ik eerst even een stukje terug gaan in de tijd. In Augustus 2009 heb ik al een gesprek gehad met mijn toenmalige manager R.R. Aangezien er was afgesproken dat ik in juli een salarisverhoging van 150 euro bruto per maand zou krijgen. Zoals ook in mijn contract en arbeidsvoorwaarden is opgenomen bij indiensttreding. Omdat ik mij in juli 2009 nog niet voldoende heb kunnen bewijzen is dit toen opgeschoven naar oktober 2009. In augustus heb ik hier over een gesprek gehad met R.R., aangezien deze voorwaarden hebben meegespeeld om mij ontslag te geven bij mijn vorige werkgever. Hij begreep dit van mij en heeft toegezegd de verhoging hoe dan ook per oktober 2009 te laten plaats vinden. (Daar verdiende ik het zelfde als bij indiensttreding hier.. alleen was dat op 10 minuten van mijn huis en mooiere werkuren) In oktober 2009 heb ik hier wederom een gesprek over gehad. Dit maal met FVDL (manager boven RR en mijn manager) aangezien RR al uit dienst was getreden per september 2009. Met FVDL is toen afgesproken dat ik mijn goede kant zou laten zien en mij inhoudelijk qua werk zou bewijzen. Als dit in orde was, zou ik mijn verlenging van contract krijgen en tevens mijn verhoging. FVDL heeft aangegeven geen valse beloftes te willen maken zoals in het verleden waren gedaan naar mij toe, maar dit stond vast zoals hij het zei. In verband met dit gesprek hebben jij, Marco en ik ook leerdoelen samen opgesteld. Aan de hand van deze leerdoelen heb jij in december 2009 al mondeling aan mij toegezegd dat ik een contractverlenging zou krijgen. Ik had de leerdoelen immers al eerder afgerond dat in eerste instantie gepland was en met goed resultaat. In deze mondelinge toezegging is geen enkel moment iets gezegd over andere arbeidsvoorwaarden. Echter blijkt nu dat je dit nieuwe arbeidsvoorwaarden voorstel al na dit gesprek op 29 december 2009 hebt opgesteld. Deze datum staat op het arbeidsvoorwaarden voorstel die jullie mij op 28 januari 2010 hebben gegeven. Met het bovengaande stuk wil ik sowieso aangegeven dat er diverse malen mondelinge toezeggingen zijn gedaan door managers bij WERKGEVER BV. Echter is geen enkele hiervan ooit uitgevoerd. Nu verwijt je mij wel dat ik een mondelinge beëindiging van het contract zou hebben gedaan. Dit is echter sowieso niet het geval. Ik heb in het telefoongesprek op maandag 1 februari 2010 gezegd dat ik het nieuwe arbeidsvoorwaarden voorstel niet kan accepteren omdat het in mijn beleving dermate afwijkt van de situatie daarvoor. Het zou voor mij gaan om bijna 400 euro netto salaris vermindering. Dit is financieel gezien voor mij een onmogelijke opgave. Tevens gaat het om een functie degradatie. (Van salarisadministrateur naar medewerker salarisadministratie en van functie schaal 13 naar functie schaal 11). Aangezien het niet om de zelfde functie gaat, heb ik het recht om dit te weigeren. Jullie hebben echter geen nieuw voorstel gedaan, maar het huidige contract hiermee laten aflopen. Dit is in dit geval wel degelijk het initiatief van de werkgever. Het feit dat je mij aan de telefoon het aanbod hebt gedaan zoals hieronder in jouw mail beschreven; dat WERKGEVER BV de beëindiging op zich wil nemen (dus initiatiefnemer is) wanneer ik mij beter zou melden klopt natuurlijk helemaal niet. Waarom wel als ik mij beter zou melden en niet als ik nog ziek zou zijn. Ik ben ziek ten gevolge van zwangerschap, ik ga daarvoor mij niet beter melden. Dat is zo als het is. Door dit voorstel wat jij hebt gedaan voel ik mij benadeeld als zwangere werknemer. Tevens heb jij het steeds over een financieel risico wat ik zou meebrengen bij het ziek uitdienst gaan. Maar aangezien ik ziek uit dienst ga ten gevolge van zwangerschapsklachten heeft dit helemaal geen financieel risico voor WERKGEVER BV. Ik vind het ook jammer dat je dit als reden gebruikt. Mijn inziens ben je de menskant in het hele verhaal een beetje uit het oog verloren en heb je alleen oog gehad voor de zakelijke kant van het verhaal. Dit bleek ook in de telefoongesprekken die we elke maandag hadden. Aangezien je zei dat je als werkgever verplicht bent mee te werken aan een re-integratietraject. Hiervoor moest jij aantonen dat er elke week contact is geweest met de werknemer. Daarom moest ik elke maandag contact opnemen met jou. Het gevoel dat dit mij gaf is dat je helemaal geen interesse hebt hoe het met mij gaat maar alleen maar oog voor het feit dat je hier door voldoet aan de regels. Het leek net of je een briefje voorlas met punten wat moest worden besproken tijdens deze gesprekken. Tevens staat er op de site van het UWV het volgende: Eindigt het dienstverband van uw werknemer binnen 6 weken na de eerste ziektedag? Dan hoeft u geen plan van aanpak op te stellen en geen re-integratieverslag in te dienen. In het telefoongesprek wat wij hebben gevoerd op maandag 8 februari 2010 heb jij mij aangegeven dat het contract van rechtswege zou aflopen aangezien ik mij niet wilde beter melden voor dat ik uitdienst zou gaan. Hiermee zouden wij het samen netjes afsluiten. Dit heeft natuurlijk meegewogen in mijn beslissing om niet het voorstel als nog te accepteren. Aangezien ik door dat het contract van rechtswege zou aflopen wel recht heb op een eventuele ww uitkering na mijn zwangerschapsverlof. Echter blijkt nu dat je initiatief werknemer hebt ingevuld, zo heb je dit niet aan mij verteld in het gesprek en ik vind dit ook niet redelijk zoals ik in bovenstaande alineas al heb aangegeven. Ik hoop dat je begrijpt dat jij hierdoor mij het recht op een eventuele uitkering ontneemt. Ik snap tevens het belang van WERKGEVER BV hier niet in. Bovenstaande punten wilde ik graag naar je uitspreken. Ik snap ook goed dat dit voor jou allemaal nieuw is aangezien je voor het eerst als manager functioneert. Wat betreft mijn afscheid heb ik nog het volgende aangegeven bij Collega W en Collega M. Het lijkt mij leuk om als nog een afscheid te doen maar dan in de vorm van een borrel. Wat mij betreft is iedereen daarvoor uitgenodigd van onze afdeling en doen we dit gewoon een ieder op eigen kosten. Ik denk dat het goed is dat ik het hiermee ook voor mezelf en mijn collegas dit stuk kan worden afgesloten, anders blijft het zon open boek. Ik hoor graag van je. Groet, Mama2010
Mama2010 Nou heb de mail gelezen wat een lange mail hahaha Maar heel duidelijk alles verwoord vind ik je maakt je standpunten duidelijk en ook dat dit gewoon niet kan hoe er gehandeld word. Goed gedaan Hoop dat je snel reactie krijgt
strak gedaan mam2010! echt heel erg netjes!! Dames, wij gaan ervandoor! tot zondagavond!! Niet teveel kletsen hoor... hoop dat het met Tante Mars goed nieuws is zondag... doeg!