Dit is wel een beetje Freaky woman! Cygnet. We lijken wel eenstel tovenaars, we roepen je en je bent er!
Ik ben nu dus net door alle 5 seizoenen heen van gooische vrouwen dus zoek nieuw doelwit kom ff foto spammen
mooie buik!! ik heb qua series; - ghost whisperer - the good wife - desperate housewives - house - lost - prison break
ooooooooooh, 1 'bijna' streepje..... ik heb 20 rode strepen!!! en een zwangerschapslijn die van m'n schaamstreek tot tussen m'n tieten loopt!!! :x:x:x
hahahaha grinnik bijna de bank af, Erik kijkt me een beetje raar aan nu. Je hebt het weer mooi omschreven. Nou ik heb 1 raar streepje...boven al rood, onder al rood in het midden nog wit. En bij mijn navel komt er 1... Het ergste....ben mijn navel bijna kwijt!!! Die is nu zooooo ondiep erik moet elke morgen navel kijken of ie echt niet nog ondieper is geworden enzo....
Ik heb onder me borsten heel veel straiie maar dat zie je niet gelukkig maar en heb ook een beste zwangerschapslijn maar vind zelf best mooi hahha niet te donker en mooie rechte lijn
oh en babe jij loopt een paar weken voor op mij...dus wie weet krijg ik tegen die tijd ook wel een hele gestreepte meloen....
Hallooeee! @ Marjand, naaah wat een rare baas. Goed gehandeld! Luiers, voor de kleintjes vind ik pampers erg fijn. Die zijn niet zo dik en stug. Vind ik van de kruidvat en C1000 luiers wel erg. Aldi trouwens ook. Maar vanaf maat 4 vind ik pamper ruk. Dan vind ik vooral de C1000 luiers super! Ik zit tv makelaar te kijken, een 'collega' is er op. Is van een heel ander filliaal maar ik spreek 'm regelmatig. Grappig Zo, onze nieuwe kast is er. Er mooi! En een mooie grote spiegel, zo direct even een buikfoto maken. Meteen ingedeeld, 1 ladekast kan bij Nathan extra staan. Stukken beter zo. Oh en ik ben zo blij dat de baby met zijn hoofdje naar beneden ligt, nu hopen dat dit zo blijft.
Mooie buik! Al een plopnaveltje, heb ik nog helemaal niet. Ik heb ( gelukkig ) ook geen strepen, maar wel een lelijk litteken onder mijn navel. Door de blindedarmontsteking.
ik vind de zwangerschapsstreep ook niet erg hoor, en tja die striae... die van mij zaten er al ben echt veel te dik geweest en die 'oude' striae scheurt nu gewoon lekker door!! dus beetje balen, maar goed... zal er geen minderwaardigheiscomplex van krijgen hoor
beeb lag hier ook helemaal perfect tijdens de vorige controle, hopen dattie lekker zo blijft liggen inderdaad!
Misschien moeten we ze even streng toespreken En laat hem dan ook meteen maar indalen, dan heb ik wat meer vertrouwen in de bevalling. Nathan moest ook nog echt indalen, daardoor duurde het naar mijn idee alleen maar langer...
ben benieuwd hoe onze kleine ligt morgen vroeg weer op controle heb idee dat beebje regelmatig togh draait zal morgen eens vragen of ik uitleg kan krijgen hoe ik kan voelen wat rugje is en wat billen etc zijn
Ja dat wil ik morgen ook vragen, ik moet morgen ook weer op controle....Ben benieuwd hoe de kleine worm ligt.