Ladies die al slapen of zo gaan. Wel te rusten! Ik ga van mijn welverdiende bilmassage genieten! En hopelijk dan heeeeerlijk slapen! Liefs Pip
pip slaap lekker. ik ga ook me ogen dicht doen. Of het gaat lukken is de vraag maar anders heb ik nog een wonder pil liggen
Pip, nee ze had deze week vakantie dat wist ik wel.. Dus ik hoop op een reactie maandag.. ben zoooo benieuwd!
Pip, kijk t meer uit verveling, maar je hebt wel wat goeie zangers erbij zitten. Maar kijk het zeker niet elke week, dan ben ik het snel zat. Truste meiden!
Hier vanaaf naar de leen bakker geweest gordijnen voor benede besteld inbi-tweens en voor de babykamer gordijnen besteld was een rib uit me lijf zeg jeetje wat duur
Hallo! geen tijd gehad om mee te kletsen vandaag... babykamer is wel bijna klaar en ingericht... zal morgen spammen, moet nog een en ander opgeruimd worden... maar we zijn er superblij mee! Natas gordijnen zijn duur ja... ik heb ze ook van de Leenbakker! Daar hebben ze wel leuke Tante Mars ging iets beter las ik, gelukkig... Yes veel plezier morgen, als er een puntje kwark overblijft houd ik me aanbevolen, heerlijk!!!
nou ik heb weer 2 1/2 uur geslapen en lig al weer wakker van het maagzuur en de pijn. Het slapen gaat dus weer lekker, maar niet heus. Hoop toch wel dat ik vannacht nog kan slapen.
morguh !!!!!!!!!!!! Hier vanochtned om half wakker gekust door Thijme, schrok ineens wakker , stons ie naast mijn bed enwas ie kussen aan het geven !!
Aah dat is echt lief marjon! Darren prikt altijd met z'n vinger tegen m'n voorhoofd, stuk minder lief! Maar wakker gekust worden klinkt erg goed!!
GOEDEMORGEN! Hier ligt het ventje nog steeds te slapen... ik ga zo maar eens kijken... vind ik altijd een beetje eng als hij zo uitslaapt. Papa en mama zitten al beneden en kindjelief ligt nog te tukken... omgedraaide wereld hier
Lastig is dat hè cygnet, ik ga elke nacht kijken bij darren, en als hij lang uitslaapt ga ik ook altijd ff checken. Geeft je een wat rustiger gevoel als je zeker weet dat hij echt slaapt.
Klopt Cygnet , alsze bij ons langer uitslapen dan normaal , heb ik er ook altijd een raar gevoel over ...sterk de neiging om dan te gaan kijken ..................................
vraagje: misschien is het een rare vraag, maar ik ben ff benieuwd naar verschillende meningen... Marcel en ik hadden de laatste maanden geen sex meer met elkaar, denk al ongeveer een half jaar niet meer. Nu is hij natuurlijk weg, en zijn we niet meer samen, maar zijn natuurlijk nog wel getrouwd! Dus stel dat ik nu sex zou hebben, zou dat dan raar zijn? Of snel? Ja snel vind ik wel, maar na zo lang geen sex te hebben gehad heb ik natuurlijk ook wel behoefte, en nu kan het nog, over een paar weken lukt nix meer met die giga buik van me... Pfff vind het best moeilijk dit, wat vinden jullie???
Sorry dat ik hier zo vroeg op de ochtend op de nuchtere maag mee kom maar het blijft maar rond tollen door mijn hoofd!
Naar mijn idee is het zo dat als je samen hebt afgesproken uit elkaar te gaan dat je daarmee de vrijheid hebt om te doen en laten waar je zin in hebt (een beetje rekening houdend met de ander . A) omdat dat gewoon netjes is B) omdat het handig is om gedoe tijdens het proces van scheiding te voorkomen. Kick slaapt trouwens gewoon... maar ik vind het wel raar ... straks even goed kijken of hij niet ziek aan het worden is. Bijna kwart voor 9!!
Ik ben het wel met Cygnet eens Yes.....................als je er behoefte aan hebt , dan is er niemand die je zou kunnen tegenhouden ...........maar zou wel voorzichtig zijn met oog op dat de scheiding nog niet helemaal rond is , en alsMarcel je ergens op zou kunnen pakken , zou hij dat misschien wel doen ..ik weet verders niet hoe jullie contact nu is ........ Ik vind het zelf snel maar je staat dan ook wel een tijdje droog , dus at is dan weer te begrijpen .....maar ik heb er zelf nu bijna helemaal geen behoefte aan met die dikke buik , voel me nu niet echt sexy .......