Morgen! Ben het mama2010 eens, erg raar en respectloos t.o.v. je kindje. Zo, weer lekker aan het werk! Hoop rond 16 uur wel klaar te zijn.
nou kom er net via hyves en partyflock achter dat marcel toch een relatie heeft met een ander. ik heb het hem al paar keer gevraagd, maar hij ontkende het telkens. jeetje, dit is best raar..
Niet leuk om er zo achter te komen , hij kan maar beter eerlijk zijn ......Maar ja ...............................................had je toch gelijk meid !! kjnuufffffff Laat het je feestje niet beinvloeden he meid ......
ben echt helemaal over de zeik.. heb hem gebeld, en gevraagd of hij niet iets moest vertellen. toen zei hij ja ik heb een ander.... terwijl ik het vorige week nog vroeg en toen ontkende hij alles. heb hem verteld dat hij niet bij de bevalling mag zijn, en hij via mijn advocaat nog wel hoord wanneer hij zijn kind mag zien. ik ben echt verdrietig, voor het eerst sinds de scheiding zit ik te janken, voel me echt bedrogen nu... loop ik me druk te maken om het feit of het wel of niet zou kunnen, terwijl ik er nog niet eens aan moet denken!! en hij heeft gewoon al een ander... gadver!
Yes nraar idd kan ik me voorstellen krijg je een kindje met je partner (normaal gesproken) dan ga je scheiden nou kan gebeuren is ook vreselijk maar dan heeft hij ook al een andere relatie ja lijkt me idd erg zwaar zo zie je maar weer dat vrouwen het togh altijd allemaal anders aanpakken. Had van de week nog heel gesprek met mijn partner en toen stelde ik de omgekeerde wereld voor zo van wat nou als mannen zwanger zouden zijn zou de vrouw dan ook zou bij haar man weg kunne lopen? maar hij snapte mij niet helemaal hahaha snappen jullie wat ik ermee bedoel?
natas, voel me ongelovelijk belazerd! met zoiets wacht je toch tot de scheiding rond is, gaat toch niet gelijk al een ander nemen? mijn god wat een klerelijer!! en idd, mannen kunnen maar gewoon weg lopen terwijl een vrouw achter blijft met de kindjes. niet dat ik de baby niet zou willen, maar marcel had ineens geen leven meer omdat er een kind kwam, nee mijn leven is lekker boeiend op het moment!!
Hoelang denk je dat het al gaande is , al voordat jullie besloten hebben om te gaan scheiden ? Bevestigd wel weer hoe hij daadwerkelijk is .............toont hij nu zo nog wel inetersse voor Darren sinds hij weg is ? Kan me voorstellen dat je verdrietigd bent , in je achterhoofd weet je het eigenlijk wel maar als het dan ook zo blijkt te zijn , doet het pijn .................ook al was je er allang klaar mee ..het is en blijft je man en de vader van je kindje ........... Ik hoop dat het snel 25 maart is en jullie naar de rechtbank kunnen , dan kun je tenminste echt verder .........en daar bedoel ik niet mee , met een ander ..Maar hopelijk wat rust voordat je gaat bevallen en er nog even van genieten ..Ik hoop dat je dat intussen toch wel een beetje doet ....dikke kknuufffffffff
ik denk idd dat dit al gaande was ja, ik ben zo onwijs kwaad!!!! hij hoeft niet meer in de buurt van darren te komen, en ook niet bij mijn huis of mij... ik maak hem af! hij heeft de verkeerde kwaad gemaakt.... moet nu echt een taart gaan maken, anders is die niet klaar voor de visite komt!! ff mn lachende masker opzetten voor vandaag.... klootzak!
Yes ga maar taart maken daar word je blij van altijd goed ik ga ook taart maken vandaag ga kwark taart maken hoe lang blijft dat eigelijk goed iemand een idee? Yes geniet lekker van je dag vandaag ff alles vergeten oke?
en alweer kom ik te laat met mijn berucht sorry yes! wat vreselijk voor je!!!! ongelooflijk dat mannen gewoon weg kunnen terwijl je als vrouw negen zware maanden hebt maar als ze het dan ooit papa willen spelen zewel dat recht krijgen! sterkte meis!
Oeps het is al middag! Ik heb net als Natas vanmorgen even de gordijnen besteld, maar ze komen het eerst woensdag nog even meten. Zo netjes vindt ik dat. De prijs viel mij gelukkig mee. Maar in principe is raamtextiel echt heel duur! Toen nog even naar de Ikea, voor een krijtbord voor Popje, maar dat was te veel. Ik heb mijn kruit dus alweer verschoten voor vandaag. Ik ga nu lekker Grey's kijken, Sven is naar de stort met mijn papa. Tuin weer leeg en zolder idem! Popje was in de auto in slaap gevallen, heeft op de automatische piloot een fles pap op gedronken, en werd toen wakker. Nu ligt ze hele verhalen te vertellen in bed, zo grappig om naar te luisteren! Tot straks
Goede middag allen @Yes; vervelend om er zo achter te komen. Je weet nu dus wel dat het zo is. Hoop dat ej vanmiddag toch nog ene leuke middag heb. Probeer er niet te veel aan te denken.(Makkelijker gezegt als gedaan) Maar hij is het niet waard om jou en Darren's verjaardag te verpesten. @pip: Gefeliciteerd met je 33 weken. Nog 4 weken en je mag thuis bevallen Doe je wel een beetje rustig aan?? Vanmorgen even woorden gehad met Jeroen. Hij was gisteren op stap geweest en zou er optijd komen, maar om 11.00 nog geen jeroen. Jordy was heel de tijd al aan het klieren( boven optafel aan het klimmen, sjefke (hond)aan het plagen enz) Ik dus naar boven aan het bellen en heb hem even duidelijk gemaakt dat Jordy ook van hem is en als hij s'avonds een vent is dit s'morgens ook moet zijn en er gewoon uit moet komen. En niet pas om 11.00. Heb me ochtend dus wel weer gehad
Goedemiddag, Marjand: alles blijft gelukkig stabiel op het moment. Linnie83: Toch twijfel ik of ik wel echt suiker heb, paar weken geleden was suiker 5.5 en 6.1, heel netjes dus. Gisteren 7.5 en 6.0, die 7.5 is misschien te verklaren omdat ik zonder dat ik er erg in had s'morgens siroop had gedronken (lekker zoet dus. En daarna niet meer en toen was mijn suiker goed. Maar stond er niet bij stil om dit tegen gyno te zeggen en toen ik thuis was dacht ik er in eens aan. Maar heb dinsdag afspraak bij dietiste en dan leg ik het wel even voor lijkt mij als ik echt suiker zou hebben dat dan de tweede meting ook hoger had moeten zijn, heb s'middag meer gegeten dag s'morgens. Maar ja wachten het af. Pipelina: Het is eigenlijk te druk om van deze zwangerschap te genieten, ziekenhuis in - ziekenhuis uit. Wordt een beetje geleeft op het moment. Ben wel blij met de gezinshulp, want huishouding erbij nu dat trek ik echt niet. Alpenmama: merk van die suiker eigelijk niets, heb nergens last van.
@sureyya: Als je suiker dinsdag goed is zal ze toch ook niet zomaar gaan prikken. Ik heb ook vaak dat ik er op zo'n moment niet aan denk. Soort schrik reactie, maar als je dan na ga denken dan kan je het wel verklaren. Ik zal dinsdag voor je duimen dat je dat bespaard blijf
Linnie83: Hoef niet gelijk te gaan spuiten, ze gaan eerst kijken met een dieet, vraag me alleen af wat voor dieet. Eet bijna niets, het is dat ik voor die suiker controle moest eten, wat er ook al weer bijna uit kwam. En het geen wat ik eet is vaak alleen een cracker of boterhammetje en soms s'avond wat warm eten. Eetlust is echt 0,0. Snoepen doe ik niet, zelfs daar heb ik geen trek in. Dus ja wat willen ze dan, vraag wel of ze van de week nog eens een curve willen doen, en dan drink ik geen limonade siroop. Maar aan de andere kant ik heb meer vruchtwater en dat baby zijn buikje is groter dan normaal, en dat kan wel weer op suiker wijzen. Nou ga me er niet druk overmaken, belangrijkste vind ik dat de deur nog even op slot blijft voor deze dame en dat ze nog wat weekjes blijft zitten.
het zijn juist de koolhydraten waar je op moet letten Sureyya..Ik eet s ochtends ook het minste van de hele dag en daar krijg ik mijn waardes niet onder controle .... Zit nu op 14 eenheden met spuiten en s middags 8 en s avonds 6 .......
Lijk me erg vervelend die suiker. Heb er geen ervaring mee. OOK niet in de familie ofzo, maar als ik het zo lees, moet je echt op allea letten. Niks voor mij :S