MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Het valt wel mee , ik heb niet zoveel hoeven te veranderen ..Moet nu soms zelfs s avonds opletten dat ik wel genoeg koolhydraten eet , omdat anders de suiker weer te laag wordt ...omdat je een bepaalde hoeveelheid insunline binnenkrijgt..................

2. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Maar als je echt suiker hebt dan zal die waarde van s'middags toch ook hoger moeten zijn en hij was 6.0.

Had jij klachten die op suiker konden wijzen?
    Ik heb eens even gegoogled en geen van de sympthomen heb ik.
    Behalve dan dat ze gezien hadden dat het buikje van beeb wat groter was en ik wat meer vruchtwater heb(maar niet extreem veel meer).
    En dat kan wel weer wijzen op suiker.
    Maar zelf heb ik geen klachten.

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    extreme moeheid en duizeligheid , dorst ,droge tong, veel gapen daar heb ik veel last van.................en het belangrijkste zijn de waardes .....je hoeft niet altijd klachten te hebben ..Laten ze het maar goed nakijken .....

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Nee hoor waardes hoeven niet allemaal slecht te zijn ..Ik ben met een slechte waarde doorgestuurd en toen eerst dieet en elke dag 4x waardes prikken en toen kwam ik erachter dat ik vaker hoog zat en toen gelijk spuiten ....

5. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    zijn ze van plan de baby vroeger telaten komen door de suiker? hier in 't ziekenhuis dame tegengekomen die suiker had en op week 38 gingen ze inleiding

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Zo ben ik ook weer van drogist en supermarkt was me een avontoor in de supermarkt wou een man mijn mandje dragen hahah heel lief maar nee bedankt en in de drogist werden alle deuren voor me los gehouden hahaha was een luxe zo.
    He ff zown oogroller van garnier gekocht tegen wallen kijken of het helpt ga nu ff kwark taart maken:D

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Waarschijnlijk gaan ze me eerder inleiden rond de 38e , 39e week , ligt aan conditie van kindje !!

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    maar ik blijf gewoon 40 weken in gedachte houden , want alsik er vanuit ga dat ze het met 38 weken gaan halen , dan valt het zo tegen als het niet zo is ...

9. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Nee van die sympthomen heb ik geen last, ik wacht het wel af.
    Maak me er niet echt druk om.
    Vind 7.5 niet echt schokkend, normaal houden ze aan tot waardes tot 10.(voor niet zwangere)
    Maar bij zwangere zien ze het liefst 7 of lager vertelde gyno.

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    bij ons zelfs onder de 6,5.. Ik ben toen doorgestuurd met 7,6 Je hoeft je er ook niet druk om te maken , alshet is is het zo en het is mooi als je het met opletten onder controle kan houden

11. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    waarom doen ze dat eigenlijk dat inleiden? als ik zo nieuwsgierig mag zijn
    sorry als je dat een stomme vraag vindt hoor
    xx

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
  13. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Omdat als je suiker hebt, je baby sneller aankomt, je bent als het ware je beeb aan het vetmesten en in de meeste gevallen krijg je dan een zware beeb die niet door het geboorte kanaal kan, en je dan weer het risico loopt op een keizersneede.
    Dus beter iets eerder ingrijpen zodat je beeb op de natuurlijke manier geboren kan worden dan met een keizersnede.

14. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ik begrijp het! bedankt voor de uitleg!

15. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Ik het vorige week een GTT gehad voor suiker, voor het drankje was hij 5.1 en 2 uur daarna 8.9.
    De gyn vind het op het randje anders moest ik op dieet..
    Ik voel me nog steeds niet top, extreem duizelig, veel dorst en vreselijk moe..
    Maar omdat mijn ijzer ook zo laag was kunnen die klachten ook daarvan zijn...

Kindje en de grote van mijn buik liepen ook 2-3 wk voor..
    Ik denk dat ik ook weer ingeleid ga worden net als bij Mika destijds..:(

16. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hier zelfde verhaal, suiker nog wel ok, maar toch naar randje toe, baby drie weken voor
    waarom ben je ingeleid bij mika?

17. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hoi meiden, nou dat was een leuke drukke dag!
    Darren is onwijs verwend, heeft echt leuk speelgoed gehad, en ik heb allemaal bonnen van de Hema en Blokker gekregen, kan ik leuke spulletjes voor m'n huisje halen.
    Kreeg van m'n vader nog 100€ voor iets leuks te kopen, daarvoor ga ik naar de Ikea, mooi kleed voor bij de bank, 2de deel van de eettafel en stoelen, dan is mijn woonkamer helemaal klaar!!

Nu ga ik lekker spare ribs eten bij mijn souders.

Heb met Marcel nog wat over en weer gesmst, maar ben zo kwaad dat ik niet meer normaal tegen hem kan en wil praten.
    Zie hem de 25ste wel in de rechtzaal.

Straks lekker chillen in het bubbelbad, en dan vroeg naar bed!!

18. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Mijn bm zit nu op de hoogte van 40 weken, dus ik kan alleen nog vooruit uitdijen en misschien nog wat in de breedte , maar ben al aardig breedt vind ik.

19. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Omdat hij ook zo groot werd, is gehaald met 38,5 wk en was toen 52cm en 3752 gram.

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Kick is uit zichzelf gekomen met 38 weken en 5 dagen en hij woog 3800 gram en was ongeveer 53 cm. Ik was wel blij dat ik niet 2 weken overtijd ofzo gegaan ben ;)

Verder heb ik eigenlijk nauwelijks terug gelezen. Was even benieuwd hoe het nu met de getrouwde Babe is. Hoe de verjaardagen van Yessica en Darren geweest zijn, hoe het met de bedrustclub en sugarbeebs gaat.

Mei is wel een kwakkelclubje hè? Hier nog altijd bijna alles prima. Ik heb inmiddels wel snel last van mijn rug maar met nog 5,5 tot 10,5 te gaan vind ik dat nog niet zorgwekkend.

Omdat vandaag Truitjes kamer werd behangen (ZOOOOO mooi geworden) ben ik maar gaan winkelen met zuslief, zoonlief en neeflief. Kick heeft nieuwe schoenen (weer een rib minder :$) en dat was behoorlijk nodig (22 naar ruim 23) en voor het Truitje heb ik echt de schattigste kleertjes gekocht. Een wit vestje en voor als het hoogzomer is een soort kort jurkje (wit) met een bebloemd luierbroekje eronder.. zo schattig. Obaïbi = Frans merk.. super.

Volgende zaterdag wordt de rest van Truitjes kamer gedaan en hopelijk zijn dan ook de gordijnen er. Dan kan ik eindelijk gaan wassen, strijken en inrichten. Het wordt vast super mooi!

Manlief is nu het grote rolgordijn in de woonkamer aan het ophangen. Wordt ook mooi.. eindelijk ook wat minder inkijk.

En dan nog twee keer minder nieuws: ik ben vandaag mijn Prada zonnebril kwijtgeraakt.. Zo stom. Was een kadootje van manlief. Echt zonde. Baal stevig

Veel belangrijker.. het ziet er naar uit dat Kick toch een beetje ziekig is (was vanochtend al zo laat op). Hij kwam met 38 graden uit zijn middagslaapje maar wilde 2 uur later alweer terug naar bed. Inmiddels ligt hij alweer een uurtje te slapen.. Arm ventje. Over een uurtje maken we hem maar even wakker (indien nodig) om wat te eten en weer even te temperaturen. Hopelijk knapt ie snel op. En wat het is? Geen idee... misschien toch zijn tanden? :(

Deel Deze Pagina