MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    That's weird!

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Dames ik ga mijn ogen dicht doen. Slaap lekker allemaal

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Truste meiden.

Baby was erg rustig vandaag, en m'n maag zit verkeerd om door al het gedoe weer.
    Als baby morgen nog zo rustig is bel ik de vk, normaalis het zo'n kleine druktemaker, ben dit niet gewend.

Truste, hoop dat morgen alles beter is....

4. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Misschien door de drukte minder gevoeld yessica..

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    morguh !!!!!!

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Ik weet het niet mama2010, om 11 uur 's ochtends had ik gedoucht enzo, normaal wordt hij dan wel lekker druk, of als ik ff ga liggen ofzo.
    Maar hij deed helemaal nix, zelfs na een flesje Cola bleef hij zo rustig.
    Gister avond heeft hij wel wat gedaan, maar niet zoals anders.

Nu is hij ook veel rustiger dan normaal!

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Misschien voelt ie de spanning vanje wel,je weet het niet .Als jij je zorgen maakt, gewoon je vk bellen lieverd ............

8. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Morgen!

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mogguh mama 2010

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Marjon, ik wacht het nog wel ff af, voel hem wel, maar heel weinig, niet zoals anders.

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    kan ook zijn dat het nu lijkt omdat je er extra op let he meid !!

dikke kknuuffff

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Goede morgen allemaal

13. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Yes, ik kan me voorstellen dat de beeb door de drukte wat rustiger is....tijdens ons trouwen bijvoorbeeld heb ik hem/haar vrijwel niet gevoeld.....hopelijk ga je de kleine vandaag steeds meer voelen als je gewoon lekker rustig aan doet.

Vraagje! Zetten jullie ook rusttijden in het geboortjekaartje en zo ja, welke? Ik heb even andere geboortekaartjes nagekeken en zie er sommige met tijden en sommige zonder....geen idee natuurlijk wat wijsheid is.

xxx

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Alpenmama, ik heb dit keer geen rusttijden erop gezet, maar maak geen afspraken tussen 12:00 en 14:00 uur.
    Vorige keer had ik het wel op het kaartje gezet.

Baby begind me nu opeens keihard te schoppen!!
    Kijk aan, gelukkig maar!!!

15. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    goeiemorgen!

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Wij zetten wel rusttijden op het geboortekaartje van 12.00 tot 15.00 en de telefoons gaan dan ook uit. Bij Jordy belde er nog heel veel mensen juist om die tijd. Terwijl het bij hem ook op het kaartje stond.

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb het nu niet op het kaartje staan , als ik ga rusten of er geen zin in heb , stekker eruit of gewoon niet opnemen !!!!!

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen Dames,

Wij zijn gisteravond hals over kop terug gekomen ivm. het plotselinge overlijden van de 41 jarige neef van mijn man....("mijn man" moet nog steeds wennen...) Hij was hartpatient en al een paar dagen grieperig, mijn Smoeder zou gister weer even bij hem kijken en vond hem dood en onder het bloed op de bank in huis... echt verschrikkelijk... wij waren net uit eten geweest in Apeldoorn en zijn naar het park gereden onze spullen in de auto gesmeten en zo snel mogelijk naar huis gereden... gisteravond begonnen met de begrafenis te regelen en gaan zo weer naar m'n Souders om dit te regelen (die man had geen andere familie/ouders/broers/zussen/kinderen of wat dan ook) dus wij moeten alles regelen....

pfff, wel gek zo hoor... net getrouwd, kindje in je buik, en dan dit.... voelt heel gek allemaal.

Mars, blij om te horen dat beeb nog bij je zit!!

Yes, de beeb word nu ook elke week groter he, dus dan kan hij ook niet meer zo gymnastieken als voorheen

verder wel wat dingen bijgelezen over minder werken, Arka, heb je het uberhaupt gevraagd/voorgesteld al bij je baas of je misschien minder kan werken? of is het een mogelijkheid een andere baan te gaan zoeken voor minder uren? Want fulltime met 2 kindjes (zeker als je wel minder zou willen werken) lijkt mij erg zwaar... ik ga 24 uur, 3 dagen werken.

Verder ben ik de afgelopen dagen erachter gekomen dat ik niet meer dan 5 minuutjes kan lopen :(:(:( als ik langer loop krijg ik zulke steken in mijn vagina/schaambeen.... is echt niet uit te houden!!! what's this? meer dames die hier last van hebben? als ik dan een stap zet is het net een electroschok door m'n vagina... voelt niet fijn :(

Ondanks de stress dus van gisteren beweegt de baby nog veel en goed, en daar ben ik dan ook heel erg blij mee, heb nu nog meer zin in onze kleine schat!!

19. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Babe, gecondoleerd. Meid wat een schrik en voor je smoeder een heftige ervaring....heel veel sterkte met alles regelen!

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jeetje Babe , wat erg van jullie neef zeg ..........
    Wat een schok......LIjkt me verschrikkelijk om iemand zo te vinden .....Sterkte en gecondoleerd lieverd , en wat jammer van jullie wittebroodsweekendje !!

Ik heb het ook weleens van die steken als ik teveel loop ( pas sinds een paar dagen ..) ik hoop eigeblijk dathet komt dat bij mij kindje gedraaid is en hopelijk al een beetje is ingedaald ....

Deel Deze Pagina