Hier: How I Met Your Mother Friends Gilmore Girls Grey's Anatomy Sex in the City Gossip Girl The Good Wife Private Practice Brothers and Sisters
Volgens mij kan de baby vanaf een week of 29 gaan indalen, maar dat is aan de vroege kant. Ze zeggen ook dat je het merkt als ze indalen, vooral op je blaas En je ziet het ook echt aan sommige buiken, die slepen zo wat over de grond hahahaha. Maar ik heb het helaas nog niet meegemaakt, hoop nu wel! Oef, volgens mij schopt de baby in mijn maag. Krijg ineens een zuuraanval.
ally mcbeal veel gezien toen het op volgens rtl5 en daarna net5? te zien was, vond het ook altijd grappig, met die dagdromen enzo
Ja klopt heb hier de hele serie op dvd....Soms onwijs gek en lachen en soms jank ik m'n ogen uit mijn kop.
Hier gelukkig nog geen striae, had ik bij popje ook niet. Dus ik hoop dat ik daar van gevrijwaard blijft. Heb het trouwens wel behoorlijk op mijn borsten! Maar dat heb ik al sinds de puberteit! Hopes up!
Oh ik heb het ook op mijn tit'n, maar dat kwam na de stuwing van de vorige zwangerschap. Niet normaal die boobs! Gelukkig zijn deze al heel erg vervaagd.
30 weken: Series? - Sex & the City - Charmed - Ally McBeal - Cold Feet - Friends @Marjan: Ik ga nu je PB lezen!
Hahahaha, Gelukkig is het hier ook vervaagd. Ik hoop dat mijn tit'n nog een tweede keer borstvoeding overleven, hmmm
Charmed, dat heb ik ook heeeeeeeeeeel lang gekeken en volgehouden, alleen de laatste 2 seizoenen heb ik volgens mij niet meer gevolgd... en buffy en angel heb ik vroeger ook altijd bekekn
Mooie buik joh!!! Ga er morgen weer 1 maken.... Oh en schrik niet hoor het bericht is heeeeel lang geworden solly
Wie heeft er verstand van videocamera's? Ik wil een nieuwe ik heb er wel 1 maar dat is met bandjes enzo...Maar ik wil gewoon een nieuwe maar weet niet welke er ok is....