Nou de begrafenis e.d. is verheen geregeld met de dominee e.d. mijn man blijft daar nou nog alles te regelen met zijn neef en stukjes schrijven etc.. ik ben naar huis gegaan en ga zo even ontspannen tv kijken... pfff, teveel stress nu is toch ook niet goed voor ons tweetjes
Popje is helemaal gek van Elmo, die staan op haar luiers. Ze zegt nu zelf heel vaak: "Bah, Elmo" Zo van ik heb mijn luier vol mama! Heerlijke mededeling! Maar ook Sesamstraat is niet meer veilig, en altijd moet Elmo op de luier aangewezen worden, ik had al een kleine Elmo poppetje gekocht, maar ja. Dus ik gisteren even op MP gekeken en ik vond daar een nieuwe Elmo knuffel met kaartje eraan. Dus ik een belachelijk laag bod van 3,00 euro gedaan en ze ook nog akkoord!!! Ze woonde in Assen, maar kwam naar Groningen, dus ik kan hem zo in de stad ophalen! Ben erg benieuwd was Popje er van vindt!
dat wordt nog meer lullen Pip , ik denk niet dat je me kunt inhalen !!! Maar we zijn wel een stelletje :
rustig aan hoor babe! die stress erbij is idd niet heel prettig voor jou en beeb! goed dat je even thuis bent om te relaxen!