Tja dat is wel lang ja...maar goed denk dat Darren de tijd van z'n leven heeft in euro disney!!! Ik wil ook wel....Lekker veel teigetje spul kopen enzo....
YEAHHHHHHHH!!!!! Maar pas op er zijn hier mensen met een disney allergie....Zitten nu vast met de bulten achter de pc
hier vanavond raspatat gegeten... zit me zo onzettend hoog... pfffffffff, baby kickt me van binnen bont en blauw, wij gaan douchen en slapen!! tot morgen dames!
Jup! Ik voel ze al kriebelen Nee hoor, smaken verschillen! Hahaha als ik op de rechterkant van mijn buik druk, voel ik de baby op mijn blaas drukken
marjan, darren heeft zo ontzettend gehuild, hij mocht zijn teigetje niet mee nemen, ik ben te bang dat hij zoek raakt.. dus heb surregaat teigetje mee gegeven, maar die was natuurlijk niet goed.. dus moest een huilend kindje aan papa mee geven zo KUT!! heb foto's gemaakt van teigetje en naar opa gestuurd om uit te printen, dan kan hij die mee nemen naar disney en krijgt hij misschien een handtekening erop van Teigetje!!
Hahaha, disney allergie!! Hier niet echt een allergie, maar word er niet heeeeeel blij van zeg maar....hoewel ik dolgraag eens naar disneyland zou gaan!!! En ook wel van bepaalde disney sprookjes hou, alleen niet van disney overal zeg maar.... Jeetje, wat zie ik een grote aantallen rompertjes voorbij komen....hmm, ga ik me toch zorgen maken of ik wel genoeg heb....zal eens gaan tellen. Ik heb zelf geen wasmachine, maar mag van dinsdagmiddag tot woensdagmiddag wassen en in het weekend is het vrij wassen voor iedereen. Dit is heel normaal hier bovenop de berg.....daarom dacht ik al dat ik extra moest hebben, maar dacht nu wel klaar te zijn, maar als ik die aantallen van jullie lees............. Morgen gaan we shoppen! En daarna morgenavond de eerste zwangerschapsgym achtige les......joepie!
Hier had ik last van ernstige spuitluier acties! Hahaha, vandaar de vele verschoningen! Veel betereschap met Kick! Die moeheid is echt naar! Goed dat je bent gaan slapen! Gr Pip
OH ja, Natascha, gefeliciteerd met je vriendin!!! Toch fijn eindelijk iets te horen he?! Mijn moeder wil het graag weten als wij naar het ziekenhuis gaan en dat vind ik ook oke, alleen ben ik bang dat ze mega in de stress gaat zitten als het heel lang duurt.....het mensje is al 72 en is nogal snel van de kaart......hmm, nou ja, misschien valt het wel mee en ze wil het heel erg graag, dus dan ga ik het niet stiekum niet doen natuurlijk...... Fijne avond allemaal ! xxx
hallo allemaal, deel III alweer wat gaat het toch snel. Ik heb vast heel wat verhalen gemist enzo. Reden van afwezigheid: drang om te soppen en geen zin in internet. Maar na een week migraine heb ik weer zin om de laatste maanden met jullie te delen. Ik hoop dat jullie dat ook nog steeds met mij willen...
BAbe; Gecondoleerd. Das schrikken voor je s.moeder. Lijk me echt een nachtmerrie om zo iemand te vinden. Doe je wel rustig aan meis. zweten: Eigenlijk weinig last van. Ze zeggen dat het na de bevalling ook vaak erger wordt. Schaambot: Hier ook heel erg pijnlijk. Kan ook niet ver lopen, maar dat kon ik al niet. Ik loop nu echt op slenter tempo. Lijk ook al een aardige pinguin @Loran: Das wel schrikken dan als het iemand is die zo dichtbij woont. Kende je hem ook persoonlijk? Hoorde ook op tv dat zijn zoon, vorig jaar zijn moeder was kwijt geraakt. HEb echt medelijden met hem @Kimonootje: Zwangerchapsdementie. Ik ken het helemaal. Doe en vergeet ook de gekste dingen @pip: Zag je berichtjes van het aftellen hahahah Dacht wat is die nou aan het doen hahahah Leuke foto van POpje. MEt al jullie berichten zitten we zo in deel 4 Koekjes: ELke keer als ik hier ben> Krijg ik heel veel trek in dat lekkers wat ik voorbij zie komen. Moet echt elke keer moeite doen om niet wat lekker te pakken. plaatjes: Heb erg moeten lachen om sommige hiihihihiihihihihi Meeting: Volgens mij zou het de 6e zijn geweest, maar volgens mij is het niet door gegaan. Heb er teminste niks meer van gehoord. Vind het wel een goeie om een meeting in de zomer te doen als iedereen weer hersteld is. Natas. Gefeliciteerd. Wel een aparte naam. HEb hem nog nooit gehoord Kick: Ahhhhh hoop dat hij snel weer opknapt. Vind het zelf ook vaak moeilijk om te zien wat er is bij die kleintjes. Ze kunnen nog zo weinig duidelijk maken. YEs: Dat lijk me wel moeilijk zolang zonder kind. Zeker als je hem zo huilend mee moet geven.Maar voor Darren wel even lekker denk ik en die is teigertje zo vergeten als hij daar is . En Jij kan dan ook even echt aan jezelf denken. Rompers: Heb er ook genoeg hoeveel weet ik niet precies, maar heb bijna alles nog van JOrdy. Yadi: Welkom terug. Buik/Naval: ahhhhhh mijn navel komt een beetje naar buiten. Echt zo'n oeleboele navel, waar je op kan drukke en dan onzichtbaar wordt. Ook gaat mijn buik echt alle kanten op als ik rustig ga zitten of liggen. Zo'n grappig gezicht.
ja ik dacht laat ik eens wat nieuws doen... Mijn twitter naam is Banana Summer en dat is een non alcohol drankje... dus vandaar de cocktails...
Linnie, darren vergeet zijn teiger niet zomaar hoor... Helaas. Heb belooft dat teigetje bij mij in bed mocht, dus hij ligt na naast mij op t kussen hahaha!!! Moet me wel aan m'n woord houden hè. Ik ga slapen, ben hardstikke moe!!
@ buik/ navel: die van mijn is al een tijdje terug geplopt... ach ik vind het wel schattig, maar moest er wel heel erg aan wennen hoor!