MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ marjand: zeg wil je dat soort dingen niet meer zeggen ... proest... we hebben een winnie de pooh & tijgertje kamer voor de baby...

@ verjaardag... ja dat was vorige week... bedankt... ik had het al eerder gevierd, maar nu dan toch echt 25 jaren jong.
    @ Yessica: dus je hebt het opgemaakt, maar gaat het zo later weer afhalen om te wassen?
    @ Marjand: puzzelen doen we hier ook...
    @ Yes: dat jij dat kan... als ik wakker ben kan ik echt niet blijven liggen... het gevolg is wel dat ik soms voor 7 uur beneden zit...

Zo ik ga even huisvrouwen... dat is er na de film niet meer van gekomen...

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    mensen nog maar 51 dagen voor D-day...

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Heb zelf ook een teigetje kamer voor de baby (zie mijn fotoalbum) dussss ik mag het vast wel zeggen...toch? ;) :D

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Yadi, ja ik had het al opgemaakt, anders is het zo'n leeg gezicht...
    Maar ik haal het over 3 weken nog 1 x af om te wassen.
    Heb een beetje de was ziekte, ik was alles op het moment.

En blijven liggen lukt ffies, geen uren ofzo, maar om 8 uur al doelloos in de woonkamer gaan zitten heb ik geen zin in.

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ marjand: ja dan mag je het zeggen
    @ Yes: dat vind ik dus ook.. het is zo een leeg gezicht.. ook ik heb de was ziekte en de sop ziekte enzo enzo, maar toch...
    over vroeg opstaan... ach ik ga gewoon eerder mijn ding doen. zoals de huismaker aan kant maken, zoals ik net heb gedaan.. hihi

6. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedemorgen!!!

Zo ik heb vannacht last gehad van de pisseritis, ben wel 10x eruit geweest om naar de WC te plassen! Ach daar ben ik ook weer van af!

@Linnie: als ik dichterbij woonde was ik langsgekomen!! Wat een raar gevoel moet dat zijn geweest, zou door je heup heen zakken!!! Ga je nog naar de fysio?

@Yes: wat een net Tijgertje! Leuk zeg, stoelen een kleurtje geven, weet je al welke?

@mama2010: kan maar 1 ding zeggen! FOTO'S ;)

Mijn Elmo actie voor Popje is helemaal geslaagd!. Ze wou niet eens meer met haar aap slapen (wat wel weer een beetje zielig was). Toen we 's avonds gingen kijken, lag ze met haar armen om haar Elmo heen. En vanmorgen, riep ze haar papa, die liep naar binnen en toen was het 'ELMO!!!' hihihi

Vandaag mijn laatste klusje voor mijn werk afmaken, was vouwen en het speelgoed van popje eens uitzoeken!

Pip

7. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Morning :)

Even alleen ego, ben kapot :(

Hier een boutnacht gehad, heel veel harde buiken en dat draaien is zo'n drama :x Dus ik ga zo nog even terug, vind het wel goed ;)

Wat ik wel merk de laatste dagen, ik word zooooo ongeduldig :) Echt tot 30 weken vloog de tijd en nu pffff, het kruipt :) Hebben jullie dat ook?

Over bedje en box: Staan beiden al, bedje is ook al opgemaakt :)

Nu terug naar bed, jullie zien me zo wel weer verschijnen ;)

X

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Ooh nee, in de ochtend ben ik echt traag!
    Beetje rondhangen door het huis, eten, douchen, boekkie lezen.

meiden!! bij het april topic zijn er al 2 baby's geboren!!
    Wel te vroeg, maar zo komt het wel erug dichtbij zeg!!!
    Brrrrr......

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Elmo is ook COOL!!!

10. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik ga de box denk ik met 36 weken opzetten... dan wil ik eigenlijk wel een beetje alles klaar hebben....

En wat betreft bedje opmaken... tja je kunt het nu doen.. maar als het er dan 5 tot 10 weken opligt... ach je kunt het altijd nog weer wassen dan.. en het staat natuurlijk zoooo leuk!!! :D

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Moge en truste Tink!

Ga vandaag basis school oefenen. Moet tussen de middag mijn neefje ophalen, eten met hem en weer naar school brengen...Whaaaaa spannend (voor ons allebei) Doe normaal alleen maar leuke dingen met hem. Dus de verwachtingen zijn erg hoog bij hem....

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Rustig aan tink!

Pip, de kleur wil ik denk ik beetje zeegroen... Of dat oudgroen... Weet niet goed hoe je die kleur noemt....

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Moet eigenlijk nuttig doen want morgen ga ik lekker naar harderwijk voor een beauty dagje met mijn vriendin....Maar heb zo geen zin om de stofzuiger op te zoeken...hmmm

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    elmo is inderdaad cool

@ slechte nachten: owh meiden... vervelend... ik ben zo blij dat ik weer goed slaap. Het is echt gewoon niet fijn als het gewoon niet gaat.... Ik heb zo een hekel aan die nachten
    @ Pip: klus ze
    @ Tink: slaap ze...
    @ Yes: gil... owh het gaat zo snel... in principe mag vanaf woensdag de baby over ja een maand komen... het idee dat we binnen anderhalve maand een kleine wurm in onze handen houden.

Ik voel me echt laat naast jullie... het matras staat hier zelfs nog ingepakt en de kaart is nog niet besteld... dat wordt lol... wees niet bang dat komt allemaal goed. we bestellen onze kaarten bij een bevriende drukkerij dus die maakt voor ons wel een sproetje...

15. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel

Foto's van onze slaapkamer bedoel je???? Hahhaha... dan moet eerst het bed etc er in komen te staan... en dan kan ik ook pas met de babykamer verder aan de slag.. maar ik zal dan wel even een paar foto's spammen van alle kamers!!!

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik begin ook wel een beetje ongeduldig te worden , benook zo benieuwd naar dit kleine mensje in me .........maar dat komt ook omdat iedereen om je heen , nou het schiet op he !!!!..................

17. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Yadi, bij mij vrijdag over een maand, klinkt echt heeeeel snel!
    En darren werd te vroeg geboren, zegt natuurlijk nix over deze keer, maar ik hou er wel rekening mee.
    Al met al vind ik het al een wonder dat de kleine er nog in zit na al die stress!!!

18. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ja en dan hebben jullie allemaal nog makkelijk praten.. jullie lopen bijna allemaal 2 a 3 weken op mij voor...

MOET je nagaan! Ik moet nog minimaal 8 weken! GRRR :(

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Ik nog maximaal 10 weken :D

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    nou ik vind het best rap gaan... ook die 8 weken... het lijkt wel of de weken omvliegen.

Ik ben ook onwijs benieuwd naar de baby... owh GIIIL

okay nog een vraag... hoe lang voor de uitgerekende datum maken jullie het bedje voor de laatste keer op???

Deel Deze Pagina