MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    whahahaha, 'bijna' overal dan :p

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Tnx dames.

Ik heb ook niet echt verstand van een camera. Wij hebben 1 van Samsung. Gebruiken die veeeelste weinig ( zonde! )
    Die koste toen iets van € 300, dus ook niet 1 van de duurste. Kwaliteit is goed genoeg. Is wel met van die bandjes, helaas niet met zo'n harde schijf.

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    mijn baby zit al helemaal op zn plek met zn hoofdje, bij de vorige x al bij de vk.
    zit al ontzettend laag ook, zal morgen ff blote buiken foto maken.
    ga nu lekker slapen!

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@ Aszz: wat een lief buikje!! Mooi hoor

@ Marjan, je hebt PB terug... een nog langer verhaal! :D

Pfff... ik ga eens in bad... Wie wil er mee? Wel je badpak / bikini aan doen hoor... hoef niet allemaal naakte vrouwen in mijn bad (vindt manlief misschien wel leuk ;))

PS: ben helemaal verslingerd geweest aan Charmed... Heb zelf een triquatra onder aan mijn nek getattoeerd staan.. Nooit spijt van gehad... mooi symbool. Mijn moeder, zus en ik werden altijd de heksen van de straat genoemd... de heksenkring. Lang verhaal, niets engs! Heb inderdaad de laatste 2 jaren niet meer gekeken.. werd erg gezocht.

5. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik zal mijn buik ook eens spammen, vind het wel een beetje eng. :)

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @jeetje wat een bazin heb jij marjan , wat een troela zeg ........gelukkig sta je stevig in je schoenen en weet je waar je recht op hebt !!

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mooie buikjes allemaal !!!

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    en jeetje wat een gelul vandaag , ff naar pufclub en moet gelijk ik weet niet hoeveel pagina's bijlezen............................

9. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Nou Marjand,

Wij hebben een videocamera met kaartjes, daar zat meer markt in. En dat klopt ook wel. Als je een camera koopt met een harde schijf, zit die vol dan moet je em eerst leeghalen.
    Van die kaartjes kun je meerdere aanschaffen en ze komen met steeds met gig erop!
    Wij hebben de panasonic HDC-SD9 is een HD camera, lekker klein en compact. Maak heel erg geregeld leuke filmpje van popje en andere rara acties. hahaha

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    zo, ik heb de adressen op de envelopjes :)

11. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Je hebt inmiddels de SD10, en die is online te koop vanaf 320 euro.
    Wij hebben voor de 9 nog 600! betaald in de zomer van 2008

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Cygnet: Denk dat je man niet erg opgewonden raakt van een stel zeekoeien in de badkuip hoor....

enne thanx voor je bericht....heb lekker weer een heeeeeeeele lange naar jou gestuurd. Maar er staan al wel veel goede tips in jou berichtje...Maar heb nu even de bedrijfs achtergrond van mijn werk erbij toegelicht denk dat de zaak eenbeetje veranderd...

Pip: ga je camera ff bekijken. Enne waarom ben jij bang je buik te showen....ziet er goed uit toch?!

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik wil ook wel mee in bad.
    Heb weer dikke vocht enkels en rugpijn dus kan wel een lekker badje gebruiken!!

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    bad mmmm, lekker! heb net nieuwe bikini, dus kan er wel bij in :D

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oeh, Pipelina.. wat een mooie buik!

@Marjan... dank voor de toelichting. Heb je weer gePB-ed. Verandert niet erg veel hoor. Je hebt gewoon een baas met weinig verstand van de wet.. Help haar maar een beetje op weg en blijf je zelf goed informeren!

ZO en dan nu echt in bad!!

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Dank je!!!! Echt lief van je dat je mee wil denken!!!!

Enne zo te zien zitten er al wat dames bij jou in bad nu....Yes, Babe...Gezellig hoor.

Hier moest ik me net echt mega inhouden....de ijscoman kwam al weer door de straat!!!! Beetje vaag in maart maar ohhh hij heeft zulk lekker ijs. Maar ben braaf blijven zitten

17. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Buikschaamte op gedaan in de puberteit!
    Het is belachelijk was een prachtige slanke meid, maar ik dacht dat ik dik was. En nu ben ik 20kg zwaarder als toen en denk ik, mens wat had ik het over! Doe mij dat lijf weer, haha

18. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Lekker met een bruisballetje, die heb je wel verdiend!

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hey Pip....Je ziet er echt mooi uit hoor!!!! Maak je geen zorgen en anders kom ik gewoon ff naast je staan is je complex zo verdwenen....

Oh en die camera ziet er goed uit....lekker klein. En wat jij zegt met die kaartjes is wel waar, ik dacht steeds ik moet een hardeschijf op zo'n ding hebben maar dat is natuurlijk niet echt handig...SDkaartje kun je ook zo in de pc duwen en dan een dvdtje branden enzo....hmmmm goed plan!

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Schatjes als jullie nu eens naar bed gaan, dan ga ik ook en hoef ik morgen ochtend niet zo veel bij te lezen....

Dit betekend eigenlijk dat ik dus off ga en lekker ga slapen. Genoeg gedaan vandaag!

Truste!!!

Deel Deze Pagina