Zit zoooo lekker. Zeker in de zwangere modus. Krijg steeds meer een hekel aan mijn gewone kleding....
oh maar bedoelde er ook niks rots mee hoor. Maar had het gevoel dat Natasch het idee heeft dat ze zich schuldig moet voelen omdat zij Wel kan voeden en hij niet....Dat hoeft natuurlijk niet door de redenen die ik noemde..
Is misschien idd beter om nog effe niets te plannen, maar de bevalling komt er sowieso aan, en die bruiloften ook... Ik denk nogal vaak vooruit in zulk soort situaties, en probeer ik van te voren al dingen te bedenken van hoe ik iets zou kunnen doen/aanpakken. (en ja, vaak blijkt het ook niet nodig te zijn..) Misschien voel je vriendin zich morgen beter? Anders wil ik wel mee
hier nog 1,5 uurtje werken ff paar boodschapjes halen en dan gaat de joggie (joggingbroek ook weer lekker aan )
@kimonootje: ben het eens met Marjand, plannen die heb en maak ik niet. Eerst maar een kijken hoe alles loopt, hoe geweldig het ook lijkt. Het belangrijkste ben je zelf en je baby! Het komt zoals het komt @natas, flesjes geven kan nog heeeeel lang hoor. Volgens mij heeft popje haar eerste flesje had toen ze een week of 5 was. Ik moest toen even naar de gyn. @sterreke: als ik het goed heb onthouden: je kan prima volledig BV kolven (doen de moeders bij mij op de afdeling ook). Maar is heeeel tijdrovend als je daarna ook nog de fles gaat geven.
Dames, ik ga me nog effe nuttig maken! Moet straks effe achter het roer zodat mn lief buiten kan schoonmaken, kattenbakken kan doen en kan stofzuigen. Daarna mag ik weer verder met strijkwas en administratie... jippie.. Liefs Kimonootje
Dat wel maar ja op het werk in mijn flubberbroek aankomen is ook weer zo wat hé! haha zie me al aankomen
THNX Dames voor de lieve reacties hahaha ik zal gaan proberen me idd niet schuldig te gaan voelen en de tips van jullie mee te nemen zoals ons beebje na het voeden aan papa te geven zodat hij beebe kan laten boeren etc. Wat een sjit regen zeg bah. Ik heb nog 1 positiebroek en die pas ik bijna niet meer nou ben er egt niet lbij mee dat houdt in dat ik over moet op de jurkjes en daar vind ik nou niet egt weer voor ik wil dat de lente begint lekkere temperaturen van rond de 20 graden en vvan zomer weer r30 heerlijk
Ik heb een paar van die kleine zakjes van Nutrilon in huis, mocht het nodig zijn. Maar daar ga ik niet van uit Flesje heb ik 1 van Tommee Tippee. Maar die zullen we de eerste 6 weken denk ik niet gebruiken. Het boeit mijn vent niet zo of hij wel/niet een flesje kan geven, hij vind al het andere net zo leuk. Wel gaan we de magnetron sterilisator gebruik, voor bijvoorbeeld de kolf. Ideaaaaal dat ding hoor! Marjand, hmmm dat is ruk zeg! Hmm ik heb gister besloten dat ik weer wil gaan leren. Ik ben nu binnendienst medewerker op een makelaarskantoor, en ik vind het vak echt super! Nu ga ik via mijn werkgever proberen te regelen dat ik ga werken/leren ofzo. Morgen even babbelen. Eerst moet mijn contract ook verlengd worden. Gedver wat is Nathan vervelend. Hij kan alleen maar zeuren en Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zeggen. Bah! Ga hem zo op bed wieberen.
pas alle kleding gelukkig nog wel zelfs mijn normale shirts e.d. heb ik nog wel gewoon aan! aankomen doe ik ook niet... van het weekend zijn wij 2 x uit eten geweest ( ) en geen grammetje erbij ! beebje eet dus goed van me mee haha!
Wist dat je er niks mee bedoelde , Maar merk soms als je iets poschrijft dat het verkeerd overkomt. Vandaar dat ik er bij zetten dat het ieder zijn eigen keus was
Hmmm Pip dat aanbod klink heerlijk..... Het ziet er niet naar uit dat ze morgen beter is, ze heeft een flinke borstontsteking en 40 gr koorts.....Ach doen we het gewoon na mijn bevalling....Had het alleen fijn gevonden voor mijn eigen ego, ben nu legaal dik en straks flubber ik aan alle kanten en zie je niet direct dat het komt door een baby.... @Dag: Is wel een keer grappig denk ik, als jij aan komt in je flubber kleding...Goede Morgen!!!! @Kimonootje: Ik ben ook van het plannen hoor, maar net als jij heb ik nog nooit een kind op de wereld gezet. Dus voor na mijn bevalling plan ik helemaal niks...Jammer dan voor die trouwerijen.... Zo nu nog even sokken aan en dan kan ik mijn neefje gaan halen.... Hier nog zonnig...geen regen.....Zal straks wel komen ben ik bang
hihi nee dank je.. ga echt niet in mijn flubberbroek de deur uit hoor! niet echt charmant zeg maar haha! ook zonder make up ben ik op straat niet te vinden.. voel ik me zo kaal! al is het alleen maar wat foundation en mascara dan voel ik me veel fijner!
Oh gelukkig...denk zelf vaak dat ik nog best aardig lijk maar dan zie ik Erik z'n gezicht en dan denk ik ohhhh toch net anders mijn strotje uit gekomen? @Dag: Nog niet aan gekomen?! Ik zit al op 11 kilo!!! Maar ach ja het is nu eenmaal zo...Zal vanmiddag weer eens een olifanten foto plaatsen.... Ga nu mijn neefje halen tot strakkie's!