Dat meen je toch niet??? Dat betekent dat we buiten kunnen zitten als het zonnetje schijnt!! WHOEHOEEEEEEEEEEE
Loran: Ook al zo'n mooie buik. @mama2010: heb het net gelzen op buienradar. Daar stond dat het don 18 graden wordt hier in eindhoven. Ik hoop het zo dan ga ik lekker met de kleine man buiten zitten
Zooooo de zolder is al bijna klaar!! Meteen het washok ook helemaal opgeruimd en schoongemaakt... en nog wat kleertjes gestreken..... Kinderwagen in elkaar gezet... haha! Nu aan de tortelinni's met kaasvulling.. en pesto/knoflook sausje eroverheen met pijnboompitten en italiaanse kaas.. hhhmmm!! Hoeven we vanavond niet meer warm te eten.. Manlief gaat namelijk eerst sporten en is pas tegen 8 uur thuis... kunnen wij mooi tegen half 6 gewoon brood ofzo eten! Net zo makkelijk!!!
zo de rust is wedergekeerd hier... leuke foto's allemaal, zo komt mn vriendin, vraag ff of ze foto wilt maken van mij.. lekker staan zingen onder de douche, handig zo'n telefoon met muziek! moet nog eens boxen aanschaffen voor dat ding, is helemaal lekker!
Bleeg moet zo naar de supermarkt maar heb geen zin maar goed ga togh maar ffies snel ff vers brood halen en appelstroop en ranja haha hmmzz oohh ja brocolli voor vnaaf en chocolade moet ook nog natuurlijk pak mooi de auto ga niet in die vieze rege fietse
LindaV en Loran mooie buiken zeg! Mijne is echt niet zo'n toeter... ik zal ook weer is een foto maken vergeet ook steeds...
Blugh ik moet ook boodschappen doen vanmiddag.... Nathan ligt net op bed, dus ik heb nog even Beneden verdieping is al gepoetst. Woensdag de bovenverdieping. Leuk hoor 2 badkamers, maar wat een gepoets. Moet ook naar de bank, geld storten voor onze nieuwe tuinset! Heb er zooooo'n zin in! 2 steigerhouten banken van 2.5 meter. 2 hockers die even hoog zijn als de bank, dus lekker chillen. Er moeten alleen nog kussens bij gemaakt worden. Deze doen we zelf, of tenminste, mijn schoonmoeder. Van dat zwarte fatboy stof, kan ook lekker buiten blijven. Heb zin in de zomer!!!
En toen was het stil hier... Assz klinkt leuk, die tuinset! wij hebben vorig jaar een houten tuinset gekocht: 2 stoelen en een bankje. Maar ik ga lekker dit jaar nog zo'n relaxstoel erbij kopen, dat ik lekker met mijn beebje in de tuin kan gaan liggen van de zomer! Uiteraard in de schaduw want ik heb het veel te warm in de zon
Hallo ben weer terug....is iedereen nu nuttig doen of zo???? Flinke harde buiken van dat stukkie naar school, dus nu weer even met de beentjes omhoog.... Zag weer mooie buiken voorbij komen....heb er net ook van mezelf gemaakt zal hem ff verkleinen en dan spammen...
ja als je keek van morgen met z'n 12-en en nu nog maar met z'n 3en. Heb trouwens nog nieuws van tante...Ze is vandaag weer in het ZH geweest en krijgt volgende week pas uitslagen over de groei van de baby. Kon nu nog niet want dat was te snel ofzo. Dus nu weer een week in onzekerheid over de toestand van de baby...Weer afwachten, dus blijf maar draaien met die duimen...
Tante balen zeg dat je nog weer zo lang moet wachten maar zal allemaal wel stabiel zijn lijkt me togh als ze het niet vertrouwden dan hadden ze wel ingegrepen togh