Marjand lekker slapen ik heb hier nog put naturel chips die ik ff soldaat moet maken hahaha dat zout mag vandaag nog naar binne bij mij..
ik mag geen chips meer van m'n vriend anders heb ik zo weer maagzuur op bed... heeftie ook wel gelijk in
das balen Babebabe ik twijfel ook maar moet zowieso eten voordat ik naar bed ga anders kan ik niet slapen hahaha heb ook nog liga koek miss eet ik dat wel.
Haha, nou zwangere mutsen, ik moet zelfs naar boven! Tot morgen het was weer gezellig vandaag! Sleep Thight And Don't Let The Bed Bugs Bite! p.s. het behang is vandaag binnen gekomen van de babykamer!
Welterusten allemaal! Ik Ga ook lekker slapen.. Hadden verjaardag vanavond dus dochterlief lag er wel later in, hopelijk slaapt ze uit. HaHa..
Hallo!!!! Wat hebben jullie goed geluisterd gisteren avond.... Natasch: succes bij de VK vandaag..... ijscowagen: Tja het is een Belg, komt ook helemaal vanuit België hier heen rijden en ze hebben zulk lekker ijs. Maar als ik er nu al aan toegeef blijf ik het hele seizoen ijs vreten. Want als je eenmaal 1 keer naar buiten bent geweest blijft hij elke week voor de deur stoppen. En dan kan ik me helemaal niet meer inhouden....
Mama2010: was half 8 opstaan uitslapen voor je dochter?? Marjan, oehh ijs! Jammie jammie!!! Hier rijd zomers ook zon kar, maar ik woon 3 hoog op de flat, tegen de tijd dat ik beneden ben is tie allang weg! Bij m'n souders komt tie ook langs, dan ren ik altijd gelijk naar buiten met darren! Zijn alle 2 ijsjes gek!! Vooral simpel waterijs zoals raketjes.
Hey Yes, Heb jij de belly bandid al gekocht? Je hebt ze ook van motherwear en die zijn een stuk goedkoper.... Motherwear sluitband Scheelt de helft!
Sowat kunnen jullie lullen zeg. Moest jullie gewoon zoeken. Las dat het met surayya goed ging. MArjand: Knap hoe je het aan gepakt heb op je werk. Zag ook mooie buikfoto's voor bij komen en pip niet zo onzeker (die van jou is ook mooi) Ik zal vast dingen vergeten zijn. **** ego**** Hier een tijdje niet kunnen reageren. Had het druk druk druk en super veel last.. Weer veel last van harde buik die niet af wil zakken. Zodra ik opsta is mijn buik hard. Verder KAn ik ook af en toe niet meer lopen van de pijn in mijn schaambeen. Vrijdag vk geweest en alles was goed. Zaterdag echo gehad en mijn buik bleef gespannen, Kindje lag helemaal dubbel gevouwen en met zijn hoofdje al redelijk diep in mijn bekken. Dus zal zo wel blijven liggen Zaterdag middag is mijn moeder geweest om te helpen met schoonmaken en d'r vriend heeft jeroen geholpen met de badkamer Zondag is mijn vader geweest om een nieuwe stoppekast te plaatsen en heeft er extra groepen bij gezet. S'middags mijn zusje langs geweest met d'r vriend. Maandag Jordy gebracht naar het KDV en even gekletst. Dinsdag wezen zwemmen met jordy en s'middags nog nieuwe schoenen gekocht en naar de mac geweest. Vandaag wordt er begonnen met de leidingen van de badkamer jeeeeehhhhhh
Hey Linnie! Fijn dat je er weer even bent. Ja wij kunnen dat wel he...kletsen. Dank je voor je complimentje, ik denk dat ik het redelijk heb gedaan op mijn werk. Maar mijn probleem is gewoon dat ik er nog niet ben. Kan het nog niet afsluiten...en dat is jammer. Maar hopelijk weet ik snel meer. Ben nu overal info aan het inwinnen en laat me niet weg sturen...We zullen zien hoe het allemaal af gaat lopen. Doe jij wel een beetje rustig aan? Enne heerlijk een nieuwe badkamer! Wil ik ook wel....
nieuwe badkamerklinkt goed ,maar wij moeten eerst nog aanbouwen en daar komt dan de nieuwe badkamer in ...................
Ah thanx! Had em nog niet gekocht, maar had al ff op mp gekeken daar staan er ook een paar bij voor ongeveer 50. Maar zal eerst even op deze site van jou kijken.