ja zo'n 15 paar en dan ook nog sokken van verschillende maten allemaal door elkaar en er staat ook nog links en rechts op !! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pfffff, bij de voetbalvereniging van mijn vriend hebben ze daar gelukkig een andere gek voor gevonden
ik zou er niet aan moeten denken om die hele was elke week te moeten doen.....blegh... nee zo ongeveer 1 x in de maand zie ik de tas hier verschijnen en kan ik aan de slag....
hier ook niet vaak hoor , maar elke keer is er een teveel ... Ze hadden er hier eerst een bedrijf voor die het deed , maar die zijn er mee gestopt !!
gadver, ik zou echt nooit sokken van een ander vast houden! ik heb echt een ernstige fobie daarvoor... marcel zn sokken pakte ik altijd met een handdoek op, en als ze binnenstebuiten zaten had hij mooi pech! Heb net verf gehaald voor de stoelen, maar heb eigenlijk geen zin meer om te gaan beginnen ermee, moet eerst grondverf doen, en dat is niet leuk eerst maar ff lekker ovenschotel met prei maken, jummie!! kan ik 2 dagen van eten!!
ik heb het ookniet zo op sokken van een ander ,.....Ik vind het ook heel raardat iemand pedicure wil worden, bbaah de hele dag voeten in je handen .... Maarja zo is over elk beroep weliets te verzinnen ..
Zo ik ben lekker gesopt en ben lekker bezig geweest, alle kleertjes uit te zoeken en op maat te leggen! Leuk, leuk, leuk Maxi cosi weer in elkaar gezet met verkleiner en ook nog maar even met voetenzak, als het warm is kan die er zo uit. Wou ik het bedje opmaken, ff vergeten dat ik nog hoeslakens nodig heb! De wieg is te groot voor gewone wiegenhoeslakens . Dus daarvoor moeten we nog even shoppen. Vanavond gaan we lekker pannenkoeken eten, lekker, al een hele tijd niet gehad!
Hier eten we aardappels met brocolli en kipfilet met lekker sausje erbij maar weer eens netjes aan eettafel zitten denk ik we eten altijd voorop de bank maar baby ligt nu precies tegen me middenrif aan te drukken dus zit liever aan de tafel want voorover bukken naar onze salontafel lukt me niet
Ik heb ook weer boodschappen gedaan, pffffft. Ben kapot! Heb 1 of ander stom kruidvatmokkel de wind van voren gegeven. Die liep Nathan zowat om ver, en dan ook nog steunen, kreunen en klagen. BEK houden!
Nou dat had ik ook gedaan als ik niet zwanger was. Behandel mijn kind niet zo, want dan heb je ruzie. Sowieso vind ik die kruidvatmedewerkers over het algemeen zooooo chago. Echt, een goedendag of een tot ziens kan er niet vanaf. En dat is in elke kruidvat zo. Volgens mij worden ze daar op geselecteerd.
hahhaah , hier valt het reuze mee bij de kruidvat........... Tuurlijk mag je dan boos worden , vond je berichtje hormoongevoelig !!! Niks mis mee hoor !!!
zo het eten heeft ons hier weer gesmaakt manlief was ook helemaal blij met mijn schilderaanval van vandaag nu lekker een avondje op de bank !!
net als de hema, als je iets vraagt kijken ze je al vermoeid aan... alsof het leven ze teveel is.. maar goed, wat wil je als je in zo'n winkel moet werken!