MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ga ik ook zeker doen vandaag Marja, want dit voelt niet lekker ..

Ik ga er ff 2 wegbrengen !!

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Succes!

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Uhhmmm zat net even op msn met jeroen en nu vragen vrienden of hij mee gaat naat verschillende feesten.
    27 maart in Effenaar wil ik wel gaan
    10 April in beursgebouw, DJ Zani, wil ik niet gaan
    29 April in beursgebouw, Shadowlands, wil ik eigenlijk graag gaan maar ga ik niet voor jouw
    30 April in de stad konninginendag wil ik eigenlijk wel graag gaan.

Heb gezegt dat ik er nog even over na moet denken. Heb namelijk geen zin om een zatte vriend naast me te hebben staan als ik moet bevallen.
    Wat zouden jullie doen??

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Marjon doe je rustig aan

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    moggel...

wat een nacht... nou ja... ik heb heerlijk geslapen, maar ik werd de eerste keer wakker door het zuur. Iets ingenomen, maar werd om 6 uur wakker met een mega slechte smaak in mijn mond. Ik heb met een duf hoofd maar even mijn tanden gepoetst.
    Verder heb ik vandaag een drukke dag. Mijn moeder heeft een tentamen aankomende vrijdag en ik ga haar over horen en vanmiddag even oppassen bij vrienden. In de avond weer oppassen bij mijn schoonzus. dus weinig internet tot mijn beschikking...

ff reageren
    @ water: geen idee... ik vraag wel aan de verloskundige wat ik moet doen en anders aan mijn familie
    @ Voeding: ik ga niets kopen. De winkels zijn hier 7 dagen in de week open tot 22.00 uur dus dat moet wel lukken
    @ Marjand wat ben je weer wijs met je uitspraak over voeden.
    @ Kleding: herkenbaar het hekel aan kleding krijgen... Ik zit nu in hubs tshirt in de huiskamer.
    @ gewicht: ik geloof dat ik rond de 10 kilo ben aangekomen.
    @ lekker weer in de loop van de week... heerlijk...
    @ Linda: mooie buik
    @ Loran: jij ook een mooie buik...
    @ Marjand: mooie buik... de mijne lijkt wel wat op die van jou.. wacht even... ik prop de mijne in het volgende bericht
    @ waggelen: tsja dat doe ik hier ook... Als ik zit, zit mijn buik ook in de weg dus ik hang... Leuk he zo'n buik... hihi

ik pak mijn camera en zal mijn foto spammen

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Dank je Yadi....ik voel me ook heeeeel wijs! :D:D:D

(Ben een boek over BV aan het lezen, en daar staan zulke dingen in)

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Oh en Linnie, ik zou zeggen gewoon gaan.....

Ik heb voor 25 april ook nog kaartjes gekocht voor ijshockey wedstrijden van het Nederlands team. En ik wil het weekend van de koninginnedag wil ik ook nog proberen naar de feesttent te gaan...Niet de hele nacht maar gewoon een uurtje of 2....Met een beetje pech lopen we 2 weken over tijd en dan zit je maar te wachten....

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ik ga zelf niet hoor :D. Dat red ik niet meer, maar jeroen wil gaan.
    10 mei ben ik uitgerekend. Van Jordy ben ik met 38 weken bevallen. Daarom vraag ik jullie mening of je jouw man/vriend nog zou laten gaan?
    Mijn angst is ook dat hij niet optijd thuis zal zijn. Ben vorige keer in 3,5 uur bevallen.

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Patrick zou van mij mogen gaan maar dan niet drinken ....Heeft hij zich bij Thijme en Tara vanaf de36 weken keurig aan gehouden ....

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    lastig hoor linnie, ik persoonlijk zou het niet fijn vinden als hij zou gaan..
    net wat je zegt, vorige keer ging het snel bij je.
    straks staat hij lekker te feesten, moet tie binnen no time naar huis, heeft hij misschien wat biertjes op, dat lijkt me zowel voor jou als ook voor hem geen prettige ervaring..

mijn schoonmoeder was redelijk aangeschoten toen ik ging bevallen van darren, en ik werd knetter gek van dr!!
    terwijl het echt een super lieve vrouw is!
    maar na wat wijntjes/biertjes/wat dan ook, ga je je toch anders gedragen...

en stel nou dat hij pas net op de val reep komt binnen stormen.... god dat lijkt me echt erg!

Maarrrr zo denk ik er over....

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja Erik mag ook gaan alleen geen bier.....Ik hoop toch zelf even te kunnen gaan kijken bij de tent....En Erik vermaakt zich maar lekker alleen zonder alcohol. En hij moet om de zoveel tijd op z'n mobiel kijken...

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    hier is mijn moeder bij de bevalling, zij drinkt zoiezo niet veel, maar vanaf maand 7 helemaal niets meer!
    heeft ze de vorige keer ook zo gedaan (toen werkte ze nog in een cafe, dus dronk ze zelf ook wel eens)
    ik vond dat een prettig idee.

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    27 maart in Effenaar wil ik wel gaan (Lijkt me zeker geen probleem)
    10 April in beursgebouw, DJ Zani, wil ik niet gaan (opgelost)
    29 April in beursgebouw, Shadowlands, wil ik eigenlijk graag gaan maar ga ik niet voor jouw (opgelost)
    30 April in de stad konninginendag wil ik eigenlijk wel graag gaan. (Is in de stad, dus moet kunnen hij is zo thuis als het nodig is. Hij kan toch op die avond zelf kijken hoe het gaat met jou. Bij twijfel niet en anders lekker laten gaan maar zonder alcohol)

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik hoef ook geen zatlap aan mijn bed , zou Patrick ook zelf zeker niet willen ...

15. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    vind het juist fijn om jullie meningen te lezen. Want ik moet zelf zeggen dat ik liever niet heb dat hij ga, maar wil hem eigenlijk ook niet alles ontnemen de laatste weken. Voor het zelfde geld loop ik 2 weken over tijd.
    Maar ik heb ook geen zin om Jeroen dronken bij mijn bed te hebben staan. Tijdens de bevalling.
    Ik wil dus eerlijke meningen wat jullie zouden doen. :D

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0

30 April in de stad konninginendag wil ik eigenlijk wel graag gaan. (Is in de stad, dus moet kunnen hij is zo thuis als het nodig is. Hij kan toch op die avond zelf kijken hoe het gaat met jou. Bij twijfel niet en anders lekker laten gaan maar zonder alcohol)

Hahahhaha zo thuis is hij niet met koninginnendag in eindhoven. Duurt zeker wel ander half uur :) En de muziek staat zo hard dat hij waarschijnlijk zijn telefoon niet eens hoort hihihihi

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nou zeggen dus dat je het ok vind als hij niet drinkt. Als hij het niet kan zonder alcohol betekend het dat hij thuis moet blijven...Ja toch?

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Als Erik naar de feesttent gaat met KD moet hij van mij om het half uur of uur ff op z'n mobiel kijken. Als hij echt graag wil gaan doet hij dat wel hoor. En alcohol is taboe....als Erik denkt dat hij niet zonder bier kan dan gaat hij dus niet!

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    morning!!

Tja, mijn vriend gaat vanaf 36 eken niet meer drinken en ook niet superverweg, hij gaat een tour fietsen (wij wielrent) rond de geplande datum mocht de kleine er nog niet zijn, maar dan kan hij binnen het uur weer thuis zijn!

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik denk dat ik dat ook zo met patrick af zou spreken.

Nou ik kruip nog een uurtje terug in bed , tot l@ter!!!

Deel Deze Pagina