ja om het half uur op zijn telefoon kijken vergeet jeroen geheid als hij het naar zijn zin heeft. En als hij dat wel zal doen en ik bel net nadat hij gekeken heeft. Dan is de baby er dus al als hij eenmaal thuis is. Dan denk ik dat hij zowiezo te laat is
jeetje lastig hoor linnie, iig zani en shadowlands doet hij voor jou niet, dus idd die zijn opgelost... alleen koninginnedag zou een probleem zijn.. en anderhalfuur is echt LANG als je al begonnen bent, (tweede gaat vaak nog sneller als de eerste) moet hij dan ergens kaartjes voor halen? anders zou ik het gewoon tegen die tijd ff aankijken.. en idd gewoon GEEN alcohol, moet voor 1 keertje toch wel kunnen lijkt mij..
ben ik even blij dat mijn vent niet drinkt en ook geen behoefte heeft aan uitgaan... behalve iets samen doen, maar ik hou niet van drukke omgevingen en harde muziek... OKay foto bijvoegen. zo waar een foto waar ik niet stoned op kijk...
Ik zou het dan niet willen dat hij na 38 weken nog verder dan een half uur weg gaat van huis qua stappen.... zodat hij in iedergeval op tijd thuis kan zijn....
Goedemorgen meiden! zo heb een lange nacht achter de rug... lagen er rond 9 uur in en om 7 uur er uit gegaan niet de hele tjid geslapen hoor.. was vroeg wakker... maar toch! ben nu wel misselijk weer.. blegh.. ontbijtje komt omhoog... maar goed rustig aan doen vandaag!
dank je... deze komt groot denk ik in het fotoalbum... ik vind hem zelf ook leuk.. whahaha en dat komt niet vaak voor!
Mooie buik Yadi. Denk dat ik de 30 daan maar zeg dat we overdag gaan met zijn 3e. Als ik me goed voel. ( maar wel zonder alcohol. En dan mag hij de 27e zich nog lekker uitleven hihiihihi
owh ja... de 30ste volgende maand is het Q-day... dat heb ik al jaren niet gevierd, want ik ben altijd weg...
vind ik ook, volgend jaar bestaat koninginnedag waarschijnlijk ook nog wel en komen nog genoeg leuke feestjes aan dit jaar waar hij/jullie wel heen kan/kunnen! Ik ga zodra de kaart verkoop begint gelijk kaartje halen voor decibel, klinkt nog ver weg augustus, maar dan heb ik iets om naar uit te kijken vast! hahaha
ja, maar ik vind mezelf nu mooier dan eerst... met de dikke buik... misschien ook omdat ik altijd het gevoel heb dat ik niet echt vrouwelijk ben. Tsja iets uit het verleden. maar nu kan ik en de rest van de wereld er niet omheen.... okay ik moet hem peren... mijn moeder belde dat ze in het nieuwe huis is en ik ga even naar haar toe...
HAhahahaha yes ben benieuwd of koninginnendag volgend jaar nog bestaat. Is toch weer elk jaar afwachten Mischien hebben we dan wel een prins