ja das waar, nou dan mag maxima mooi een andere feestdag maken, want alles is een feestje waard he!! hahaha
Goedemorge. Jeetje zeg ons beebje heeft weer een record verbroken schopt me zo hard en stompt zo hard heb ik het nog nooit gevoeld af en toe schrik ik er gewoon van hahaa. Linnie idd doen waar jij je prettig bij voelt en gewoon tegen je kerel zegge ga maar maar dan zonder drank. Koningedag hier wou ik graag naar de vrijmarkt maar dat wil me kerel niet hebben hij zegt ja als jij hoog zwanger bent gaan we niet over zown drukke markt lopen ik zeg pardon beslis ik altijd nog zelf hahaha Hij staat er niet egt achter maar we gaan togh ahahha
Grappig is dat hé dat het kind zo actief kan zijn! de ene keer voel ik het ook veel bewuster dan de andere keer en heb zelfs soms blauwe plekken ( inwendig ) van het harde getrap!!!
Hier ook het gevoel af en toe bont en blauw te zijn van binnen. Wel grappig om die dingen te horen en het dan te herkennen
De VK had ik het de vorige keer gevraagd en die gaf ook al aan dat je zou schrikken als je een vrouw van de binnenkant zou zien tijdens een zwangerschap.. we schijnen helemaal bont en blauw te zijn aan de binnenkant.... niet alle blauwe plekken voel je dan ook maar alleen degene waar beebje heel vaak schopt
beeb hier is rustig vanochtend, maar gisteravond weer megaschopper! zit echt verschil in, maar hij was gister ook wat aant draaien, voelde heeeeeel gek, dus misschien ligtie ook wel anders nu..
gelukkig schopt hier de kleine niet tegen mijn ribben. Alleen lijkt het ook vaak of heel mijn buik uit elkaar wordt geduwt
een vrouw van ons yoga clubje haar rib was ontwricht/uit de kom/wervel geen idee hoe je dat noemt hahaha maar dat kwam dus door het beebje
auch ! lijkt me niets... ontwricht... tja hier heb ik het idee ook weleens dat hij draait maar geen idee hoe het kind precies ligt... 2 wkn terug iig nog wel met hoofdje naar beneden....
Hier ligt hij ook al een paar weken met zijn hoofdje naar beneden en hij duwt dan met zijn voeten aan de enekant en zijn kont aan de andere kant. (VOlgens mij)
ja zoiets inderdaad maar voel ook regelmatig dat hij inderdaad door buik heen schuift zeg maar... van links naar rechts en weer andersom!
Hahaha lenig zijn onze kindjes he. Ik voel nu vooral aal de rechterkant van me buik van alles heen en weer gaan maar afgelopen nacht reageerde de baby heel erg als ik op me zij lag maakte niet uit welke kant maar dan werd hij/zij helemaal wild kon alleen op me rug liggen das wel balen want daardoor heb ik nu dus mega rugpijn maar goed alles voor ons beebje togh. NU ff douche niet teveel kletse
zo dat was ff lekker , ff lekker nog in bed gelegen dat was denk ik voor de laatste keer toen ik zwanger was van tara dat ik dat gedaan heb , 4 jr geleden ofzo ........................ Ik ben hier ook benieuwd hoe beep nu ligt , het ene moment is het heel erg rustig in mijn buik en dan is beep zo een paar dagen heel erg druk , is hier echt heel erg verschillend .....Ik denk zelf dat het komt dat beep nog veel ruimte heeft en aan de hand van hoe ie ligt dat de bewegingen er ook naar zijn ... Ik heb nu het idee dat ie misschien wel eens goed kan liggen ..Vrijdag mag ik weer ...dus mog ff afwachten
Wie weet Linnie , kan me niet voorstellen dat het zo reuze interesant is om ons geneuzel van de dag hier mee te lezen , maarja ....................Who I'm I ?