MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ehhh Koning!!!! Koningendag!!! Ook leuk!

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    ja das waar, nou dan mag maxima mooi een andere feestdag maken, want alles is een feestje waard he!! hahaha

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    hahahahaha ja ze mogen wel meerdere feesten bedenken dat we allemaal vrij zijn;)

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ..... eeh, word het dan inderdaad koningdag??? haha,

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorge.
    Jeetje zeg ons beebje heeft weer een record verbroken schopt me zo hard en stompt zo hard heb ik het nog nooit gevoeld af en toe schrik ik er gewoon van hahaa.

Linnie idd doen waar jij je prettig bij voelt en gewoon tegen je kerel zegge ga maar maar dan zonder drank.

Koningedag hier wou ik graag naar de vrijmarkt maar dat wil me kerel niet hebben hij zegt ja als jij hoog zwanger bent gaan we niet over zown drukke markt lopen ik zeg pardon beslis ik altijd nog zelf hahaha
    Hij staat er niet egt achter maar we gaan togh ahahha;)

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Grappig is dat hé dat het kind zo actief kan zijn!
    de ene keer voel ik het ook veel bewuster dan de andere keer
    en heb zelfs soms blauwe plekken ( inwendig ) van het harde getrap!!!

7. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Hier ook het gevoel af en toe bont en blauw te zijn van binnen. Wel grappig om die dingen te horen en het dan te herkennen

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    De VK had ik het de vorige keer gevraagd en die gaf ook al aan dat je zou schrikken als je een vrouw van de binnenkant zou zien tijdens een zwangerschap.. we schijnen helemaal bont en blauw te zijn aan de binnenkant....
    niet alle blauwe plekken voel je dan ook maar alleen degene waar beebje heel vaak schopt :D

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    heb ook weleens wat gehoord over meiden die gekneusde :$ ribben hebben vanwege het vele schoppen....

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    beeb hier is rustig vanochtend, maar gisteravond weer megaschopper! zit echt verschil in, maar hij was gister ook wat aant draaien, voelde heeeeeel gek, dus misschien ligtie ook wel anders nu..

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    gelukkig schopt hier de kleine niet tegen mijn ribben.
    Alleen lijkt het ook vaak of heel mijn buik uit elkaar wordt geduwt

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    een vrouw van ons yoga clubje haar rib was ontwricht/uit de kom/wervel geen idee hoe je dat noemt hahaha maar dat kwam dus door het beebje

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    auch ! lijkt me niets... ontwricht...
    tja hier heb ik het idee ook weleens dat hij draait maar geen idee hoe het kind precies ligt...
    2 wkn terug iig nog wel met hoofdje naar beneden....

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Hier ligt hij ook al een paar weken met zijn hoofdje naar beneden en hij duwt dan met zijn voeten aan de enekant en zijn kont aan de andere kant. (VOlgens mij)

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ja zoiets inderdaad maar voel ook regelmatig dat hij inderdaad door buik heen schuift zeg maar... van links naar rechts en weer andersom!

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hahaha lenig zijn onze kindjes he.
    Ik voel nu vooral aal de rechterkant van me buik van alles heen en weer gaan maar afgelopen nacht reageerde de baby heel erg als ik op me zij lag maakte niet uit welke kant maar dan werd hij/zij helemaal wild kon alleen op me rug liggen das wel balen want daardoor heb ik nu dus mega rugpijn maar goed alles voor ons beebje togh.

NU ff douche niet teveel kletse

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    zo dat was ff lekker , ff lekker nog in bed gelegen dat was denk ik voor de laatste keer toen ik zwanger was van tara dat ik dat gedaan heb , 4 jr geleden ofzo ........................

Ik ben hier ook benieuwd hoe beep nu ligt , het ene moment is het heel erg rustig in mijn buik en dan is beep zo een paar dagen heel erg druk , is hier echt heel erg verschillend .....Ik denk zelf dat het komt dat beep nog veel ruimte heeft en aan de hand van hoe ie ligt dat de bewegingen er ook naar zijn ...
    Ik heb nu het idee dat ie misschien wel eens goed kan liggen ..Vrijdag mag ik weer ...dus mog ff afwachten

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Wat hebbn we hier trouwens tegenwoordig veel mee lezers. WOrdt er iemand hier in de gaten gehouden?? :p:p

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Als ik op m'n linkerzij lig dan begintie te trappen, op rechts istie aardig rustig :)

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wie weet Linnie , kan me niet voorstellen dat het zo reuze interesant is om ons geneuzel van de dag hier mee te lezen , maarja ....................Who I'm I ?

Deel Deze Pagina