Hier zit Beep zo ongeveer in mijn ribbenkast , doet geen pijn ofzo , maar is erg ongemakkelijk ......
Dames ik ga er even vandoor. Mischien dat ik straks nog even kom voor dat ik naar de gyn ga. En anders kom ik daarna nog wel kletsen. En niet te veel kletsen he. anders krijg ik het straks weer niet bij gelezen
nee ons geneuzel lijkt me ook niet echt een dagvullende taak om alleen voor mee te lezen.... maar het is zo wel gezellig druk
Morning.. Wat een KUTnacht weer, ben er wel 10x uit geweest om te piesen! En eerdat ik eens een beetje stabiel op mijn benen sta ben ik bijna 3 minuten verder, dus moet ik rennen naar de wc. Nou ja..alles voor het goede doel he Morgen word onze babykamer geleverd, kan ik eindelijk beginnen alles een plekkie te geven! @ trappen beeb: nou mijn ribben hebben zo nu en dan wat te verduren, ik moet soms gewoon scheef hangen omdat het anders echt pijn doet!
32 weken vandaag! Ik denk trouwens dat Koning Willem IV 30 april in stand zal houden. Hij is zelf rond die tijd ook jarig (de 28e meen ik? en zijn vrouw op 7 mei dus... niets veranderen) Misschien dat hij het zelfs wel Koninginnedag blijft noemen ter ere van zijn moeder en grootmoeder
ik denk ook dat ze niet zo snel 30 april zullen wijzigen naar een andere datum hoor... maar goed we zullen het wel zien.. eerst maar eens afwachten dat Bea de troon overdraagt aan Prins Pils
Echt vervelend he zo vaak plassen... ppff wordt er ook gaar van!! Wat leuk de babykamer.... zo leuk!!
oh is inderdaad mega leuk om alles in te ruimen in de kamer en lekker schoon te maken wij zijn met de laatste klusjes bezig en kan niet wachten om er even flink doorheen te gaan met de stofdoek haha! nog even geduld hebben... een weekje ofzo... maar komt helemaal goed! als ik met verlof ben ga ik de rompertjes e..d ook even goed uitwassen dan is het allemaal lekker fris
Nou dames, ik ga even babykleertjes strijken... Kunnen die ook in de kast... straks nog even inkopen doen in zwitsal producten bij de Kruidvat... 3e gratis...
haha ja sorry.... maar ga zeker in mei bevallen! kan niet andres... had zelf het mei mama topic destijds geopend dus ben lekker blijven plakken haha! ik denk dat ik pas half mei ga bevallen hoor! dat geluk heb ik vast
Pfff het gaat hier met het inwerken echt totaal niet lekker nog zeg......... met pijn in mijn hard moet ik het allemaal wel loslaten aan werk maar vind het lastig om dat de vervanging het niet echt goed oppakt nog......
Das minder Dag ,maar ja , probeer het los te laten en denk aan die 4 maanden verlof die op je staat te wachten !!!!!!!
oh ja dat weet ik ook wel maar zoals gisteren had ik hier een probleem op het werk met een klant en kon het gewoon nog niet overlaten aan haar waardoor ik dus een uur later naar huis ging dan de bedoeling... maar vanaf nu doe ik niets meer en laat alles aan haar over... in de hoop dat het goed gaat komen....
He dames!!!!! Hebben jullie nog een idee voor een cadeautje voor mijn opa die 78 ofzoiets wordt? We hebben donderdag verjaardag... en ik weet echt niet wat ik moet kopen......