MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Marjand: Probeer je niet te druk te maken. Is niet goed voor de kleine. Jij staat sterker als je baas en als jou eruit wil hebben moet ze dat toch eerst aanvragen en moet ze kunnen bewijzen dat ze jen niet meer kan betalen.
    Jij heb dan recht op WW en hoeft pas weer te solliciteren naar je verlof.

rustig aan doen: Ik doe bijna niks meer, maar toch verga ik elke keer van de pijn.
    Zak af en toe door mijn benen heen enz.
    Vannacht ook bijna niet geslapen van de pijn. Weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen, Als ik op mijn rug lig druk de baby mij ingewanden plat en op mijn zij krijg ik weer super last van mijn heupen.

2. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    badkamer: Zit al een paar weken zonder, dus moet elke keer bij mijn schoonouders douche en dinsdags bij het zwembad.hihihih
    BEn dus wel heel blij als hij eindelijk klaar is met al die harde buiken en verdere kwaaltjes die ik heb :D

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen!

Wat is het toch heerlijk om met het zonnetje op je ramen naar je werk te rijden :D

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Mama2010: nou das ook lekker toch!
    En goed van haar hoor, de hele nacht droog!!
    Je was daar toch pas net mee begonnen?

Marjan: die band kost idd een stuk minder, en die staan ook op mp voor maar 20€ ongeveer.
    Denk dat ik hem daar vandaan haal, heb niet veel geld voor een hele nieuwe.

6. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Babebabe, werkse vandaag!! En dat zonnetje schijnt hier ook.. zo ontzettend fijn!!! :D Nu weet ik meteen dat ik mijn ramen moet lappen! hahahahah

Linnie, Wat fijn dat het al zo opschiet in je huis! En doe zelf maar rustig aan!!!

Yessica, voel je je alweer helemaal beter?

Marjand, Sorry had geen tijd meer om gisteren te reageren! Maar what een f*ck baas heb je of niet... al denk ik dat het ook wel een heel stuk onwetendheid is, wat is zo tussen de regels door lees.. en gaat het dan echt financieël slecht met het bedrijf? Maar kijk maar eerst waar ze mee komt als reactie zometeen, maak je niet te druk! Kan ik makkelijk zeggen, maar ik snap dat je je dat wel doet... En inderdaad als je ww zou krijgen over die 33 uur, zou dat ook niet verkeerd zijn. Ik weet niet hoeveel arbeidsjaren je hebt? maar als je een jaar ww krijgt... eerste 2 maand zijn zelfs 75% van die 33 uur en daarna 70%. Is natuurlijk ook wel erg lekker om zo te kunnen genieten met je kindje en volop de tijd te hebben om naar iets nieuws uit te kijken. Met misschien wel de uren/dagen die je wilt!!

Pipelina, waar maak jij je nou onzeker over, hartstikke mooie buikfoto!!! I am jealous!

Ennuh Pipelina, nog iets.... ;) Ik heb ook de code nodig voor Norton Internet security, maar weet niet welke versie dat het is. Zit hier standaard op mijn laptop... denk zelf 2007, geen 2010.. maar als ik dat intyp op google, krijg ik allemaal pagina's waar ik het moet downloaden, en volgens mij is dat vragen om problemen of niet? Kun jij me vertellen hoe ik dat moet zoeken?

Surreya, Fijn dat alles goed gaat betreffende de baby en je baarmoeder etc... hopelijk voel je je zelf ook snel wat beter!!

Ik hoop niet dat ik allemaal mensen ben vergeten......

7. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Yessica, nee ik ben er nog helemaal niet mee begonnen... ze is overdag zindelijk maar voor 's nachts heeft ze gewoon nog een luier om.. maar ik stimuleer het wel om 's avonds en 's morgens te plassen... ik heb zoiets als ze daarmee een tijdje 's nachts helemaal droog is, dan ga ik het zonder luier proberen.

Ik wil het ook niet forceren.. ze is nog niet eens 3... tijd genoeg!

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Je hoeft ook niet perse te reageren hoor...dat is het mooie van een forum. En ik ben mijn verhaal kwijt...:D;)

Maar het is een deel onwetendheid en een deel gemakzucht. Ze doet het al 18 jaar zo, en tot nu toe heeft het goed gewerkt en is iedereen gewoon weg gegaan als zei zulke dingen zei.

Ik zou ww ook prima vinden want dan zoek ik iets anders. Maar dit moet wel op een legale manier gebeuren, want als ik nu zeg ok jij hebt geen werk meer ik ga wel weg krijg ik niks.

Ik wil ook zeker wat anders gaan zoeken maar ik vind inkomen toch ook wel belangrijk....Ben nu ruim 5 jaar bij haar in dienst en ze kijkt maar hoe ze het doet. Er is wel werk hoor, ik bedoel iedereen besteld nog steeds gebak voor verjaardagen en iedereen eet nog steeds brood. Het zal allemaal heus wel wat minder zijn, maar waar is dat niet. En als ze bijna failliet gaat moet ze procedure opstarten waardoor ik er legaal uit gegooid kan worden.

Hier ook een heerlijk zonnetje in huis....schijnt nu lekker in mijn nek.....Heb zo'n zin in zomer weer........

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames probeer ff te reagere:p

Marjand: thnx jij ook succes he;) die sluitband ga ik m eook bestellen alleeen geen idee welke maat ik moet bestellen:$

Yes&Marjand I Love ijs ga egt te vaak naar de toscane:D we hebben laatst van klanten van me vriend een knipkaart gekregen daarmee kunnen we iets van 20 keer gratis ijs halen hoe goed
    Ik eet altijd zown bolletjes framboos met citroen ze lekker

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Volgens mij zeggen ze dat je de maat moet nemen die je had voor dat je zwanger werd.

Oh en Yes ja waarom niet via MP. Scheelt toch een hoop....

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjand ja klopt idd net ff gelezen ga straks de vk ff naar haar mening vragen ga me nu ffies sjouweren:p

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wij hebben la venetia in Leeuwarden, die heeft DE lekkerste straciatella ijs!! jummie!

Die sluitband lijkt mij ook wel wat! denk dati k een L/XL nodig heb want had hiervoor maat 42 qua broeken

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Denk ook dat je dan maat L nodig hebt. Ik heb op de beurs gekeken bij belly bandid en die adviseerde mij ook een L te nemen. (ook maat 42 voor de zwangerschap)

14. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Goedemorgen dames!!!
    Pfff paar dagen geleden dat ik iets gepost heb, ik heb wel meegelezen maar had van alles te doen! Nu hopelijk een rustig dagje op het werk :D
    Marjand heb het verhaal van je werk beetje meegelezen... erg jammer dat je baas zich zo opstelt naar jou maar komt vast goed !!
    buiken zozozozo wat een mooie buikies weer ... ik moet ook weer eens een foto maken, vergeet het elke keer!
    Weer ja keilekker dat zonnetje! alleen schijnt heel erg op mijn computerscherm dus ook wel beetje irritant hihi :p maar we mogen niet klagen!

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Na lang lang zoeken (3 tellen) hier een productkey voor de 2007 versie

Symantec Norton Internet Security 2007

Product key J8P3G-2TJD2-HKVBW-HPD82-84GYC
    Product Serial Number GY8MRGTRYQKK

AJB!

16. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goede'smorgens trouwens!

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

:$:$ SSSTTTT heb meteen zin in citroenijs...
    Wij hebben hier trouwens ook een ijs winkeltje, maar die is alleen in het zomer seizoen open, dus we zijn er nog niet langs geweest.

Morgen trouwens :D

Vandaag een drukke dag op de planning staan:
    - Ramen lappen ( met de kleine erbij, die kan lekker buiten spelen )
    - Kasten boven herindelen
    - Keuken verven
    - Wasjes draaien, die ga ik morgen wel opvouwen :)

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ook goede morgen Aszz en Pip,

Hier ook wel een volle dag om 13 uur naar de VK, dan naar de verjaardag van mijn s.zusje, s'avonds naar de verjaardag van mijn zwager en nu aan de was.....

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik wil morgen de raampjes gaan doen .....

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nog 2 nachtjes en dan groeiecho ben zo benieuwd !!!!

Deel Deze Pagina